וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה עלתה לליגת העל

14.5.2014 / 21:40

אחרי ארבע עונות בלאומית, שבה הקבוצה של רועי חגאי לליגה הבכירה לאחר שניצחה 77:80 את עפולה, וסגרה את הסדרה עם 1:3

שחקני עירוני נהריה חוגגים עלייה לליגת העל בכדורסל. איגוד הכדורסל
הם חוזרים! עירוני נהריה שבה לליגה הבכירה/איגוד הכדורסל

גבירותיי ורבותיי, הכירו את העולה החדשה שלכם לליגת העל בכדורסל: עירוני נהריה. הקבוצה של רועי חגאי, שהוליכה את הטבלה בליגה הלאומית לאורך מרבית העונה, השלמה את העבודה הערב (רביעי) כשניצחה 77:80 את הפועל עפולה בחוץ וסגרה 1:3 בסדרת הגמר. עפולה, שהצליחה לקחת את המשחק הרביעי הקשתה מאוד גם הפעם, אך לא היתה יכולה בסופו של ערב למשחק מצויין של נייט מילר ותיאלץ להסתפק בכך שנתנה עונה נפלאה. נהריה לעומת זאת שבה ובגדול לליגה הבכירה, לאחר ארבע עונות בהן בילתה בליגה הלאומית.

הפתיחה היתה כולה של נהריה, או ליתר דיוק - של נייט מילר. הגארד קלע 9 נקודות בדקות הראשונות, והריץ את קבוצתו ליתרון 0:11 מהיר. עד למחצית היו למילר כבר 20, אך עפולה הצליחה לחזור בזכות משחק טוב של רוברט סאלי ופיגרה רק ב-5 בהפסקה. אחרי 20 דקות נפלאות, מילר נתקע ללא נקודות במשך יותר מרבע, אך סיוע אווירי של סטולרו הביא את האורחים ליתרון 7, שתי דקות לסיום. הקבוצה של רמי הדר שוב חזרה בזכות סאלי, אך הפורוורד לקח על עצמו יותר מדי כשבפיגור 3, 11 שניות לסיום זרק שלשה רעה שהובילה את נהריה היישר אל חגיגות העלייה.

מאמן עירוני נהריה גוזר את הרשתות לאחרי זכיית קבוצתו באליפות. לילך וייס, איגוד הכדורסל
עונה חלומית. שגב גוזר את הרשתות/איגוד הכדורסל, לילך וייס

מהלך המשחק

נהריה ונייט מילר פתחו בטירוף את המשחק, ותשע נקודות ענקיות של הגארד הוליכו את המארחת ליתרון 0:11. עפולה לא הרימה ידיים, הלכה אל רוברט סאלי שהחל להתחמם, ובעזרתו כבר הורידה לנקודה בלבד, לפני שחטיפה ונקודות במתפרצת של מילר הביאה את נהריה ביתרון 15:21 בסיום הרבע. ברמן צימק ל-23:21 בפתיחת הרבע השני, אך שגב ענה מהצד השני, ומילר המשיך ללהוט עם שלשה שקבעה 25:36. עפולה ענתה עם 0:7 בעזרתו של ברמן, אך גג ענק של מילר ונקודות במתפרצת הביאה את הנריה ביתרון 33:38 אל המחצית. מילר עצמו סיים את המחצית עם 20 נקודות ו-5 ריבאונדים.

המארחים פתחו את הרבע עם ריצת 0:9 בזכות סל ועבירה נהדר של סאלי, שהעלה אותם ליתרון ראשון במשחק. נדנדת היתרון עברה מקבוצה לקבוצה, חלמיש ועפולה החלו לצלוף מחוץ לקשת אך שלשה של סטולרו על הבאזר קבעה שנהריה תוליך 58:60 ברבע האחרון. סאלי המשיך להיות פעיל וצימק ל-3, אך סטולרו הפגיז שוב לשלוש ומילר העלה ל-7 הפרש, שתי דקות לסיום. המארחים שוב צימקו, דותן רשם את סל המשחק עם חדירה מרהיבה, אך סאלי וקיקוס צימקו ל-75:77, 34 שניות לסיום. דותן קלע רק אחת מהקו, אבל עפולה הלכה לזריקת התאבדות של סאלי לשלוש, וזו אפילו לא מצאה את הטבעת, האורחים קלעו מהקו וניצחו 77:80 בדרך לליגת העל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן עירוני נהריה נייט מילר חוגג. לילך וייס, איגוד הכדורסל
בלתי נגמר. נייט מילר חוגג/איגוד הכדורסל, לילך וייס

סטטיסטיקה

קלעו לעירוני נהריה: נייט מילר 23 (6 מ-8 לשתיים, 1 מ-5 לשלוש) ו-13 ריבאונדים, דינמה אודיקוסה 15 ו-8 ריבאונדים, גיא דותן 14, אופיר הובר 12, עידו סטולרו 11 (3 מ-4 לשלוש), אנטון שוטבין 3, ליאור שגב 2.

קלעו להפועל עפולה: רוברט סאלי 33 (9 מ-10 לשתיים, 2 מ-7 לשלוש) ו-9 ריבאונדים, גל חלמיש 11, אנדרה ברמן 10, ג'ורדן לואיס 6, מקסים קיקוס 5, ג'ף אלן 4, איתי גרינבוים ואיתן רוטנברג 3 כל אחד, יונתן לוי 2.

שחקני עירוני נהריה חוגגים את אליפות הליגה הלאומית. לילך וייס, איגוד הכדורסל
הקבוצה הטובה ביותר העונה, עלתה. נהריה חוגגת/איגוד הכדורסל, לילך וייס
שחקני הפועל עפולה מאוכזבים. לילך וייס, איגוד הכדורסל
שבורי לב. העונה של עפולה נגמרת/איגוד הכדורסל, לילך וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully