וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון יחליט ביוני אם לשוב לישראל, סטויליקוביץ' מועמד

14.5.2014 / 13:54

במכבי חיפה ימתינו ארבעה שבועות לקשר ק.פ.ר וקפטן הנבחרת, שבוחן הצעות נוספות מאירופה ומארצות הברית. אם הן לא יהיו רציניות, אופציית מכבי חיפה תקבל עדיפות. הירוקים אף צפויים להציע לבניון תפקיד לאחר הפרישה. החלוץ הסרבי בן ה-22 עשוי להירכש

one

יוסי בניון יחליט רק באמצע חודש יוני אם לשוב לישראל, ולא יודיע על כך מיד בסיום העונה הסדירה. על פי מקורבים לשחקן, בניון החליט לשקול חזרה לישראל לאחר שיבחן הצעות נוספות במשך ארבעת השבועות הקרובים. לבניון יש מספר הצעות מאירופה וארצות הברית, ולכן מכבי חיפה תצטרך להמתין מעט לקראת ההחלטה הסופית של השחקן.

אם יודיע שהוא מסכים לשוב לישראל, ההערכה היא שהנושא הכספי לא יהווה בעיה. מקורבי בניון העריכו כי ההחלטה הזאת אינה תלויה רק בפן הכספי, אלא גם בעתידו של השחקן, אבל העניין הזה מלמד שבניון אכן שוקל לשוב לישראל. אם בניון יגיע, חיפה צפויה להציע לו תפקיד מקצועי לאחר הפרישה. כזכור, גם הפועל באר שבע הוזכרה כמועמדת לקלוט את השחקן, אך במועדון מעריכים שבניון יעדיף ללבוש ירוק בעונה הבאה.

יוסי בניון שחקן ק.פ.ר. Clive Rose, GettyImages
יחזור לישראל? בניון/GettyImages, Clive Rose

שחקן נוסף שצפוי לקבל תפקיד מקצועי לאחר שיפרוש הוא גוסטבו בוקולי. הקשר סיכם אתמול לעונה נוספת לאחר משא ומתן קצר. בוקולי יסיים את העונה הנוכחית כשהוא בן 37, ולכן ההערכה היא שיעבור לתחום האימון. בוקולי כבר נרשם לקורס המאמנים הבסיסי ונראה שלא תהיה בעיה שייקח חלק במחלקת הנוער כבר בעונה שאחרי.

המאמן הבא אלכסנדר סטנוייביץ' בודק מספר אופציות לעמדת השוער, בניהם שוערי נבחרת סרביה. במועדון סבורים שיוכלו לעמוד בסכומים אותם דורשת בית"ר ירושלים עבור אריאל הרוש ואם לא יגיע שוער זר, הרוש יהיה השוער בעונה הבאה. הרוש אמור להפוך לשוער הראשון של הנבחרת בקמפיין הקרוב, כך שלחיפה יש גם שיקולים כלכליים טהורים ברכישה שלו. לגבי קני סייף, במועדון משאירים את נושא הטיפול בו לאריק איזיקוביץ', שכבר הבטיח לשחר שזה ילבש ירוק בעונה הבאה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ז'אק המאן (מימין), עאיד חבשי שחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
איאד חבשי, משמאל/אדריאן הרבשטיין

ניקולה סטויליקוביץ' מועמד להצטרף

מכבי חיפה שוקלת לרכוש את חלוץ נבחרת סרביה הצעירה, ניקולה סטויליקוביץ', שיחגוג בקיץ 22. השחקן הבקיע העונה שבעה שערים במדי צ'וקאריצ'קי מצמרת הליגה הסרבית. סטויליקוביץ' נחשב לאחד הכישרונות העולים במדינה. על פי מקורות בכדורגל הסרבי, בשלב זה, השחקן עדיין לא נתן את הסכמתו להגיע לישראל, אולם במכבי חיפה מפעילים לחצים כדי שזה ינחת בסופו של דבר בארץ.

יעקב שחר, בעלי מכבי חיפה, עם המאמן אלכסנדר סטנוייביץ'. אדריאן הרבשטיין
יצרף חלוץ סרבי? סטנוייביץ' עם שחר/אדריאן הרבשטיין

שלוש הקבוצות הבכירות בנוער זכו באליפות

בצל ההפסד של קבוצת נערים א' בגמר גביע המדינה, במחלקת הנוער ציינו אתמול כי כי זו העונה הפוריה ביותר של המחלקה בשנים האחרונות. קבוצת הנוער זכתה בדאבל שני רצוף, קבוצת נערים א' זכתה באליפות, קבוצת נערים ב' סיימה גם היא בראש הטבלה ובסך הכל זכתה המחלקה בארבעה מתוך ששה תארים חשובים. המנהל המקצועי, שמוליק חנין: "מדובר בעונה מצוינת למחלקה, אך מעבר לתארים אנו גאים בעיקר ששחקני הנוער שובל גוזלן, שון וייסמן, איאד חבשי, עדי קונסטנטינוס, ערן ביטון ומיכה לאוטה שיחקו בקבוצה הבוגרת". היום תארח קבוצת הנוער למשחק ההכתרה את הפועל רעננה. מאוחר יותר ישתתפו השחקנים בטקס הפרידה מקריית אליעזר, שייערך בשעה 19:00, כחצי שעה לפני המשחק של הקבוצה הבוגרת מול מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully