וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ק.פ.ר עלתה לגמר פלייאוף הצ'מפיונשיפ

אחרי תיקו אפס במשחק הראשון, הלונדונים ביצעו מהפך וגברו 1:2 על וויגאן בהארכה מצמד של צ'רלי אוסטין. בניון לא שותף

צ'רלי אוסטין שחקן ק.פ.ר מול ג'יימס פרץ' שחקן וויגאן. Justin Setterfield, GettyImages
שני הכובשים. אוסטין מול פרץ'/GettyImages, Justin Setterfield

קווינס פארק ריינג'רס, קבוצתו של יוסי בניון (שלא שותף במשחק), העפילה הערב (שני) לגמר פלייאוף העלייה בצ'מפיונשיפ האנגלית לאחר ניצחון 1:2 דרמטי על וויגאן בגומלין חצי הגמר. המשחק הראשון בין הקבוצות הסתיים ב-0:0 ובמגרשה הביתי ידעה ק.פ.ר לבצע מהפך אחרי פיגור מוקדם ולהשיג את הכרטיס הנכסף לוומבלי, שם היא תתמודד מול דרבי קאונטי החזקה, שהביסה בסיכום שני המשחקים שלה 2:6 את ברייטון ואוסקר גרסיה. צ'רלי אוסטין, כוכבה של ק.פ.ר, היה הגיבור גם הפעם עם צמד השערים.

כבר אחרי תשע דקות עלתה וויגאן ליתרון כאשר ג'יימס מקלין העביר כדור רוחב חד וג'יימס פרץ הקדים את כל הגנת האורחים ומשלושה מטרים דחק לרשת. הלאטיקס נראו מצוין באותן דקות, אבל נעלמו בהמשך וק.פ.ר החלה לצאת לאט לאט קדימה, בחיפוש אחר השוויון.

היא מצאה אותו בסופו של דבר בדקה ה-73. חמש דקות קודם לכן, מקלין עוד החמיץ הזדמנות אדירה וכפולה לקבוע 0:2 ולסגור עניין, כאשר תחילה נעצר אצל השוער רוב גרין ואת הריבאונד שלח ממטרים ספורים, מול שער ריק ומזווית קשה אל הקורה. העונש כאמור, לא איחר להגיע. גארי קולדוול תפס את דייויד ג'וניור הוילט ברחבה, השופט הצביע בצדק על הנקודה הלבנה וצ'רלי אוסטין, הכוכב הגדול של ההופס, שלח את סקוט קארסון לפינה הלא נכונה ואת הכדור לרשת.

המשחק הלך להארכה ושש דקות מפתיחתה, שוב היה זה אוסטין. ק.פ.ר ביצעה הוצאת חוץ מהירה, אוסטין הגיע ראשון, הכניס רגל לפני קארסון ומעשרה מטרים שלח בנגיעה רכה את הכדור לרשת כדי להרים את לופטוס רואד באוויר ולשלוח את ק.פ.ר למשחק על העלייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully