וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר וברייטון הובסו והודחו, המאמן הגיש את התפטרותו

חצי גמר הפלייאוף: הקבוצה של הספרדי הובסה 4:1 בידי דרבי בגומלין ולא תעלה לפרמיירליג. ההנהלה תדון בהתפטרות

אוסקר גרסיה מאמן ברייטון. GettyImages
התבוסה הכי גדולה שלו כמאמן בוגרים. אוסקר גרסיה/GettyImages

חלום העלייה של אוסקר גרסיה וברייטון הגיע הערב (ראשון) לקצו, בעקבות תבוסה 4:1 בחוץ מול דרבי קאונטי בגומלין חצי גמר הפלייאוף. דרבי ניצחה 1:2 גם במשחק הראשון בברייטון והיא תהיה ב-24 במאי בגמר בוומבלי, בו תיאבק על הכרטיס השלישי לפרמיירליג מול המנצחת בין ק.פ.ר של יוסי בניון לוויגאן (0:0 במשחק הראשון). לאחר המשחק הגיש גרסיה את התפטרותו להנהלת המועדון שהבטיחה לדון על כך במהלך יום שני.

הרמס לא היו בפרמיירליג מאז עונת 2007/08, אז עלו דרך הפלייאוף והיו חתומים על עונה מביכה שכללה 11 נקודות בלבד ב-38 משחקים. סטיב מקלארן ושחקניו השיגו את ניצחון החוץ היקר ביום חמיש, והערב השלימו את העבודה. אוסקר נאלץ להתמודד עם פציעה מוקדמת של גורדון גריר וביצע עוד שינוי במרכז ההגנה, אחרי שגם מת'יו אפסון הוותיק לא יכול היה לשחק. בדקה ה-34 דרבי ניצלה זאת, כשהקשר הצעיר וויל יוז הכניע את תומאש קושצ'אק עם הסטת כדור מרהיבה בעקב אחרי כדור רוחב של המגן השמאלי קרייג פורסיית'.

השער הזה הוציא את העוקץ מהמשחק של ברייטון, ובמחצית השנייה הסיפור היה קל יותר מבחינת המארחים. בדקה ה-56 היה זה כריס מרטין שכבש מקרוב את שערו ה-25 העונה, ובדקה ה-76 ג'ורג' ת'ורן הרעיד את הרשת עם בעיטת יעף. ג'ף הנדריק הוסיף את הרביעי בדקה ה-87, כשקזנגה לואה לואה רק צימק דקה לסיום, אך לא מנע את התבוסה הגדולה ביותר של אוסקר כמאמן בוגרים. אוהדי דרבי חוזרים לוומבלי.

שחקני דרבי קאונטי חוגגים. Pete Norton, GettyImages
יחזרו לליגה הבכירה? שחקני דרבי קאונטי/GettyImages, Pete Norton

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully