וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה וטוברוק הגיעו לסיכום לגבי סייף. השחקן ישוב?

14.5.2014 / 15:02

מכבי חיפה אישרה: ”יש סיכום על המכירה”. איזיקוביץ’: ”שום מחיר לא ישנה זאת”. אם השחקן יסכם בבלגיה, הצדדים יתבעו אותו

one

מכבי חיפה וטוברוק הגיעו לסיכום על מכירת קני סייף. נשיא המועדון יעקב שחר שוחח עם בעלי טוברוק אריק איזיקוביץ' וסכום המכירה, שינוע כנראה סביב שני מיליון שקלים, כבר סוכם. גורם בכיר בחיפה אישר כי "יש סיכום על המכירה. כעת נותר לשבת עם השחקן". איזיקוביץ' מסר בתגובה: "ברגע שלחצתי את היד ליענקל'ה, ושום מחיר באירופה, גם אם יהיה כפול לא ישנה את הסיכום. מכבי חיפה זה אירופה לכל דבר".

הבוקר פרסמנו כי במכבי חיפה קיבלו הבטחה מאריק איזיקוביץ' לפיה הקשר קני סייף, שעל המגעים עימו פורסם בוואלה! ספורט, ישחק בקבוצה בעונה הבאה. ההבטחה הזאת ניתנה על רקע הסכמה עקרונית לגבי גובה הסכום אותו יעבירו הירוקים לטוברוק, והצדדים היו אמורים להיפגש ביום ראשון האחרון ולחתום על ההסכם. הבעיה נוצרה לאחר שהפגישה נדחתה לשבוע הבא בגלל אילוצים של אנשי חיפה, ואתמול הודיע סוכנו של השחקן דודו דהאן כי הוא שוהה עם השחקן באירופה ובקרוב יסכם בקבוצה אחרת. מקורבים לעסקה העריכו אתמול כי מדובר בבוורן שפנתה לדהאן לפני מספר שבועות. גם גנט בתמונה.

קני סייף יצא להתרשמות בגנט הבלגית

קני סייף הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
היכן הוא ישחק? סייף/ברני ארדוב

אלא שעל פי ההסכם שפורסם בוואלה! ספורט, דהאן יצטרך להביא הצעה בגובה מיליון שקל ומעלה עבור השחקן. בעיה נוספת: על פי ההסכם, טוברוק המחזיקה ב-75 אחוז מכרטיסו (בהסכם המקורי טוברוק החזיקה ב-40 אחוז, אולם מאז רכשה אחוזים נוספים מהכרטיס), רשאית לבחור את ההצעה היקרה ביותר שתקבל עבור השחקן או מבין שתי הצעות זהות. ככל הידוע, מכבי חיפה כבר הסכימה לשלם כשני מיליון שקלים, מה שעשוי לגרור בעיה משפטית במקרה שבוורן, או כל קבוצה אחרת, תשלם פחות מהסכום הזה. איזיקוביץ' שהה אתמול בלונדון ומסר בתגובה: "לשחקן יש הסכם והיועצים המשפטיים שלנו מכירים אותו היטב".

איזיקוביץ' מתכוון לפרקליטו עו"ד אלדד אהרוני שיצר את ההסכם, שעל פיו לפי החלטת טוברוק יישק דבר. בסביבתו של השחקן טענו אתמול כי אין לו מניעה לעבור לחו"ל למרות שהוא משרת בצבא ויש לו אישור לכך, אך לא ברור האם קיבל אישור יציאה מהארץ. גורם במכבי חיפה אישר אתמול כי "אנחנו מעוניינים בשחקן, אבל לא נאלץ אף אחד לשחק אצלנו". בין חיפה ודהאן קיימת מתיחות ארוכה, עוד מהתקופה בה יצא סארי פלאח לרומניה למרות שהחזיק בהסכם. מקורב לעסקה ציין אתמול כי "ההצעה של חיפה גבוהה יותר. על פי ההסכם היבש, קני צריך לשחק שם". כעת, במידה והשחקן יחתום בבלגיה, צפויים הצדדים לתבוע את המועדון החדש של סייף.

(עדכון ראשון: 8:20)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

כך נראה ההסכם בין טוברוק לקני סייף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully