וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יק תוקף את סטרלינג: "זה עצוב. צריך להתפלל למענו"

מג'יק הגיב להשמצות של סטרלינג: "אני מנהיג בקהילה השחורה ומתייחס לזה ברצינות. השקעתי יותר ממיליארד דולר בחברה האמריקאית ואני גאה בזה. עד עכשיו הוא לא התנצל"

מג'יק ג'ונסון. AP
"אני לא אתן לדונלד סטרלינג להרוס לי את היום את החודש או את השנה". מג'יק/AP

אחרי שדונלד סטרלינג, הבעלים המושעה של לוס אנג'לס קליפרס, התראיין לפנות בוקר (שלישי) ותקף את מג'יק ג'ונסון, כדורסלן העבר המיתולוגי הגיב בראיון ל-TMZ. "זה עצוב. אנחנו צריכים להתפלל למענו", אמר מג'יק על סטרלינג, לאחר שזה אמר עליו, "הוא מתנהג כמו קדוש. אבל איזה מין בנאדם נוסע לכל עיר, מקיים יחסי מין עם כל בחורה, ואז מקבל איידס? האם זה מישהו שאנחנו מכבדים ורוצים להראות לילדים שלנו? אני חושב שהוא צריך להתבייש".

"הדברים שהוא אמר מטרידים מאוד", אמר מג'יק. "אני חושב שכשאתה מדבר אתה צריך לדעת את העובדות. לגבי זה שאני לא מודל לחיקוי, טוב, זאת דעתו, אני יודע מה עשיתי למען הרבה אמריקאים, אני נותן לעשרת אלפים מיעוטי יכולת מלגות לאוניברסיטה, אני השקעתי יותר ממיליארד דולר בחברה האמריקאית, אני נותן כסף לבני מיעוטים. אלה שאין להם גישה למחשב מקבלים גישה בזכות כיתות המחשבים שמימנתי ברחבי ארצות הברית, אני מחלק אוכל, צעצועים, ועוד כל מיני דברים. אני גאה במה שאני עושה ומתרגש מזה שאני יכול לעשות את זה. מה הוא אמר, שאני עובד אצל הדוג'רס? אני חושב שהוא קצת טועה, אני הבעלים של הדוג'רס".

דונלד סטרלינג. Stephen Dunn, GettyImages
"סטרלינג רצה שאני אלך איתו לברברה וולטרס ואציל את המוניטין שלו"./GettyImages, Stephen Dunn

סטרלינג טען שמג'יק התקשר אליו: "הוא אמר לי, 'אני מכיר את הבחורה, אל תעשה כלום, אני אעזור לך'. אבל אני חושב שהוא רק רצה שלא אעשה כלום כדי שהוא יוכל לקנות את הקבוצה". מג'יק הגיב גם לטענה הזאת: "בואו ניצמד לעובדות. סטרלינג פנה אליי ואני עניתי. הוא רצה שאני אלך איתו לברברה וולטרס ואציל את המוניטין שלו. אמרתי לו שלא אלך איתו להתראיין אצלה, ואמרתי לו שכדאי שישמע לעצה של עורכי הדין שלו ויוריד פרופיל. אמרתי לו שהוא צריך להתנצל, לא רק בפניי אלא גם בפני כל בני המיעוטים שבחוץ. עד היום הוא לא התנצל".

"אני לא אתן לדונלד סטרלינג להרוס לי את היום את החודש או את השנה. אני בן אדם שבטוח בעצמו, אני כן ואמיתי. אני לא גונב, לא מסדר אנשים ולא עושה דברים כאלה, אני לא מכיר את החברה שלו ופתאום נקלעתי לבלגן הזה. אבל לא אתן לו לתקוף אותי בלי להגיב. הגבתי עד עכשיו רק בשם עצמי. אני מנהיג בקהילה השחורה ואני מתייחס לזה ברצינות, ואני אלחם למען האנשים שלי. אני חושב שאנחנו צריכים לתת עזרה לדונלד. הוא צריך לכעוס על הגברת הצעירה שהוא אוהב כי היא הקליטה אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

האזינו לריאיון המלא של מג'יק

"מה שיפה ומיוחד אצל הקהילה השחורה והקהילה היהודית היא שהן עובדות במשותף ובהצלחה במשך שנים, ואנחנו נמשיך לעבוד עם הקהילה היהודית", הוסיף מג'יק. "אני חושב שהאסטרטגיה שלו היא לתקוף אותי ואז לגרום לעימות בין שתי הקהילות. זה לא יעבוד לו. קיבלתי הודעות וטלפונים מיהודים וכולם תמכו בי. זה עצוב לראות את דונלד סטרלינג. אנחנו צריכים להתפלל בשבילו, אני מקווה שיום אחד הוא יבין, יתעורר, יעזוב את הקבוצה וימשיך בחייו. אני מקווה שהוא יבין יום אחד שאסור לו להתראיין. אני לא רוצה לשבת פה ולהתראיין, אני אמור לעבוד או לחגוג, ואני נאלץ לבזבז את הזמן ולהגיב על משהו שלא קשור אליי. אני בכלל לא מכיר את הבחורה הזאת, היא הצטלמה איתי וזהו".

מג'יק ג'ונסון בזמן ההכרזה על הטרייד בין בוסטון רד סוקס לבין לוס אנג'לס דודג'רס. Mark Terrill, AP
"מקווה שיום אחד הוא יבין, יתעורר, יעזוב את הקבוצה וימשיך בחייו". מג'יק/AP, Mark Terrill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully