וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרלינג בראיון ראשון: "פיתו אותי, עשיתי טעות איומה"

הבעלים של הקליפרס התנצל: "אני לא גזען, עשיתי טעות אחת ומבקש סליחה. חיבבתי את הבחורה, לא יודע למה עבדה עליי"

דונלד סטרלינג בעלי לוס אנג'לס קליפרס. AP
נלחם על כבודו, ועל הקבוצה. סטרלינג/AP

הבעלים של לוס אנג'לס קליפרס דונלד סטרלינג ערך ראיון ראשון מאז שהתפוצצה הפרשה הגזענית בכיכובו, התנצל על הדברים וטען שהוא "נפל קורבן לפיתיון" שנעשה לו. שבועיים אחרי שהקלטות סודיות שלו פורסמו ואחרי שהושעה לכל החיים על ידי הנהלת ה-NBA, הוא התראיין לאנדרסון קופר מ-CNN והביע חרטה.

"כשאני מקשיב להקלטות האלה, אני לא מבין איך אני יכול להגיד דברים כאלה", אמר סטרלינג, "אני לא יודע למה הבחורה הזאת גרמה לי להגיד דברים כאלה". המראיין אנדרסון קופר שאל, "אתה טוען שרימו אותך?", וסטרלינג השיב: "כן, פותיתי, כלומר, זו לא הדרך שבה אני מדבר. אני לא מדבר על אנשים, אף פעם. אני מדבר על דברים כלליים, לא על אנשים".

שלי סטרלינג, אשתו של דונלד סטרלינג. רויטרס
לא מוותרת. שלי סטרלינג/רויטרס

כזכור, סטרללינג בן ה-80 הוקלט על ידי חברתו וי סטיביאנו, שפרסמה את ההלטות שבהן הוא נשמע גוער בה על כך שהיא "נראתה לצד אנשים שחורים" ועוד שרשרת של אמירות גזעניות. הוא הושעה על ידי הנהלת ה-NBA, והוקע על ידי השחקנים והתקשורת ושאר בעלי הקבוצות.

"אני לא גזען", מתעקש סטרלינג, "עשיתי טעות נוראית, נוראית. אני כאן כדי להתנצל, ולבקש סליחה מכל האנשים שבהם פגעתי". כשנשאל למה כל כך התעכב בהתנצלותו הפומבית, ענה סטרלינג שהוא היה "נסער רגשית... הסיבה שכל כך קשה לי, זה בגלל שטעיתי. יצרתי בעיה, ולא ידעתי איך לתקן אותה".

לגבי ההשעיה שלו מה-NBA אמר סטרלינג ש"אני חבר טוב בליגה, שעשה טעות אחת, ואני מתנצל ומבקש סליחה. האם אני לא זכאי לטעות אחת, אחרי 35 שנה? אני אוהב את הליגה, אוהב את השותפים שלי, לא מגיע לי לטעות פעם אחת? זו טעות איומה, שלעולם לא אעשה שוב".

סטרלינג ניסה להסביר את ההערות שלו לוי סטיביאנו: "הבחורה שחורה. אני מחבב אותה. אני מקנא לה, כשהיא עם בחורים שחורים אחרים. אני רוצה אותה. אז לעזאזל, אני לא יכול להגיד לה בשיחות פרטיות, 'אני לא רוצה שתהיי עם אף אחד אחר'?". סטרלינג הוסיף בראיון ל-CNN ש"אדם בן 80 יכול להישמע די מטופש, חשבתי שהיא חיבבה אותי.. אני מניח שכשאני מבוגר ממנה ב-51 שנה, די השליתי את עצמי. הלוואי ויכולתי לשאול אותה למה היא עבדה עליי ככה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הבעלים של לוס אנג'לס קליפרס דונלד סטרלינג עם חברתו וי סטיביאנו. AP
מחבב אותה. סטיביאנו/AP

סטרלינג נשאל על ידי המראיין אם שוחח עם מג'יק ג'ונסון, עמו נראתה סטיביאנו: "אם אמרתי משהו לא בסדר, אני מתנצל... הוא בחור טוב, כלומר, מה אני יכול להגיד? האם הוא עשה הכול כדי לעזור למיעוטים? אני לא חושב. הוא נהדר, אבל אני לא חושב שהוא דוגמה טובה לילדים בלוס אנג'לס".

בינתיים שלי סטרלינג, אשתו של דונלד, הודיעה שהיא רוצה לשמור על החלק שלה בבעלות על הקבוצה. "אני אלחם בהחלטה", אמרה, והוסיפה: "למען האמת, אני תוהה מה היה קורה אילו אישה של אחד מבעלי הקבוצות ב-NBA הייתה עושה דבר כזה - האם גם אז זה היה גורם להשעיית הבעל? או שהיו משאירים אותו?". לברון ג'יימס הודיע פומבית שרוב שחקני ה-NBA לא רוצים בליגה אף אחד ממשפחת סטרלינג, אך בהנהלת הליגה עדיין בודקים את הסוגיה המשפטית המורכבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully