וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסבוכת: אשתו של סטרלינג מתעקשת לשמור על הקליפרס

שלי סטרלינג, השותפה עם בעלה דונלד בבעלות על הקליפרס, תילחם לשמור על הקבוצה במשפחה, ומסבכת את הליגה

שלי סטרלינג, אשתו של דונלד סטרלינג. רויטרס
לא מוותרת בקלות. סטרלינג, הגברת/רויטרס

שלי סטרלינג, אשתו של דונלד סטרלינג ושותפה בבעלות על לוס אנג'לס קליפרס, טוענת שהיא מתכוונת לשמור על הבעלות של הקבוצה בתוך המשפחה, וזאת על אף הכוונה של הנהלת ה-NBA לכפות על בעלה למכור את הקליפרס.

כזכור, דונלד סטרלינג הוקלט בשיחה עם חברתו ובה נשמע אומר שורה ארוכה של אמירות גזעניות, שגררו תגובות סוערות בכל רחבי הליגה. הנהלת ה-NBA קנסה את סטרלינג ב-2.5 מיליון דולר, השעתה אותו לכל החיים, וכעת הבעלים מתכוונים לכפות עליו למכור את הקבוצה.

עם זאת, שלי סטרלינג, שהיא שותפה לבעלות על הקבוצה מאז שבעלה רכש את הקליפרס ב-1981, נחשבת לנציגה של ההנהלה יחד עם הנשיא אנדי רוסר, שעוזב, והיא מבהירה שהיא לא מתכוונת למכור, כשהקבוצה נמצאת בבעלות קרן משפחתית.

"כשהקומישינר סילבר הודיע על הסנקציות נגד דונלד, הוא הבהיר שה-NBA לא פועלת נגדי או נגד משפחתי", כך אמרה בהצהרה.

בתקשורת בארה"ב, דווח שבמסגרת המאבק המשפטי נגד סטרלינג, ה-NBA תטען שהוא הפר סעיפים בחוזה הבעלות שלו, שאוסר עליו הבעת עמדה שתפגע בליגה. כמו כן, בעלים חותמים על קוד אתי, שעליו סטרלינג עבר. כעת, העמדה של שלי סטרלינג מסבכת את הליגה, והופכת את הסוגיה המשפטית למורכבת יותר.

שלי סטרלינג מעולם לא התגרשה מבעלה דונלד, על אף שהוא מבלה עם נשים אחרות בצורה גלויה כבר שנים ארוכות. אם היא תתגרש ממנו, ייתכן שהליגה לא תוכל לכפות עליה למכור את חלקה. "העונשים חלים על דונלד סטרלינג, ורק עליו", אמרה גברת סטרלינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully