וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דונלד סטרלינג חולה בסרטן הערמונית"

בארה"ב מדווחים שהבעלים המודח של הקליפרס סובל ממחלה קשה ומסתגר בחשש בביתו. האם יתראיין אצל ברברה וולטרס?

דונלד סטרלינג. Kirby Lee, GettyImages
דונלד סטרלינג/GettyImages, Kirby Lee

הבעלים של לוס אנג'לס קליפרס דונלד סטרלינג חולה בסרטן, כך מדווחת התקשורת בארה"ב. "ניו יורק פוסט" פרסם לראשונה שסטרלינג, שזכה לכותרות ענק בשבוע האחרון בארה"ב בעקבות ההתבטאויות הגזעניות שלו, נאבק בסרטן הערמונית. "הרופאים היו בטוחים שהוא ימות כבר לפני שנתיים", אמר מקורב לבעלים.

כזכור, סטרלינג הושעה לצמיתות על ידי הנהלת ה-NBA ונקנס ב-2.5 מיליון דולר, בעקבות הקלטות של שיחה פרטית שלו עם חברתו, שבה הוא נשמע אומר שורה ארוכה של אמירות גזעניות. כעת בהנהלת הליגה מחכים להצבעת בעלי הקבוצות, שעשויה לגרום להדחתו, בעוד סטרלינג עצמו עשוי להיאבק על זכותו לשמור על הבעלות בקבוצה.

הלילה אחרי פגישה ראשונה של בעלי הקבוצות הם הודיעו כי הם "החליטו פה אחד להמשיך במהירות האפשרית את תהליך סיום הבעלות של סטרלינג", וייפגשו שוב בשבוע הבא. נדרש רוב של 75 אחוז בהצבעת הבעלים על מנת להדיח את סטרלינג.

אוהדי לוס אנג'לס קליפרס מוחים נגד דונלד סטרלינג. GettyImages
ובינתיים, המחאה נמשכת/GettyImages

כאמור, מקור המעורה בפרטים אמר ל"ניו יורק פוסט" ש"אני בטוח שיש לו את הכסף לקנות את התרופות הכי טובות שיש, הוא יכול לעשות הרבה כדי לשמור על עצמו בחיים", וציין כי התרופות הן חלק מהסיבות שבגינו הפרצוף של סטרלינג המיליארדר (הונו מוערך ב-1.9 מיליארד דולר) נראה מעט מנופח.

ב"פוסט" מזכירים כי באופן אירוני, לפני עשור סטרלינג סירב לממן לעוזר מאמן הקליפרס קים יוז ניתוח בערמונית. "ביררתי עם ההנהלה לגבי הביטוח רפואי, ונאמר לי שהוא לא מכסה ניתוח", אמר אז יוז, שנעזר בהלוואה של ארבעה שחקנים מהקבוצה כדי לגייס 70 אלף דולר.

כמו כן, על פי הדיווח, סטרלינג מתקשר לאחרונה לחברים בניסיון לקבל תמיכה. "הוא מתקשר לכולם ואומר, 'תגיד לי שאני לא גזען'", אמר מקורב, שמוסיף כי החברים מסרבים לשתף פעולה מחשש שהם מוקלטים. עוד מדווח שהוא מסתגר בביתו עם אשתו, כשהשניים בחשש מתמיד שיש האזנה בבית. כמו כן, ההערכות הן שהוא במשא ומתן עם ברברה וולטרס לראיון בתוכנית "20/20".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully