וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרלינג נגד מג'יק: "שכב עם בחורות מהצד וקיבל איידס"

דונלד סטרלינג נגד מג'יק ג'ונסון: "הבטיח שיעזור לי, אבל רצה לקנות את הקבוצה. יהודים עוזרים לאנשים שלהם, שחורים לא"

דונלד סטרלינג בעלי לוס אנג'לס קליפרס. AP
פה גדול. סטרלינג/AP

קטעים נוספים מהראיון הראשון של דונלד סטרלינג התפרסמו הלילה (בין שני לשלישי) בארה"ב, ובמהלכם הבעלים המושעה של לוס אנג'לס קליפרס תוקף את מג'יק ג'ונסון. כזכור, כל פרשת סטרלינג החלה בהקלטות סודיות של בעלי הקליפרס, שבהם הוא נשמע נוזף בבת זוגו וי סטיביאנו על כך שנראתה לצד מג'יק. "תעריצי אותו, תביאי אותו, תזדייני איתו, אבל אל תשימי אותו באינסטגרם", נזף בה סטרלינג.

כעת סטרלינג טוען כי הסיבה שעד עתה לא התראיין הייתה בגלל מג'יק, שייעץ לו להישאר בשקט. "הוא אמר לי, 'חכה, תהיה סבלני, אני אעזור לך, נטפל בזה'", אמר סטרלינג בראיון ל-CNN, כשהוא רומז שג'ונסון רצה במקביל לעבוד על קניית הקליפרס.

"הוא מתנהג כמו קדוש", אמר סטרלינג על מג'יק, "אבל איזה מין בנאדם נוסע לכל עיר, מקיים יחסי מין עם כל בחורה, ואז מקבל איידס? האם זה מישהו שאנחנו מכבדים ורוצים להראות לילדים שלנו? אני חושב שהוא צריך להתבייש. מה הוא כבר עשה למען שחורים? הוא לא עשה כלום. יהודים, כשהם נהיים עשירים, תמיד עוזרים לאנשים שלהם. שחורים לא רוצים לעזור לאף אחד.... שחורים, לא משנה, אני לא יודע... כולם רוצים לשחק איתי גולף. הם רוצים לבלות איתי. אני בחור קל, אני כיפי".

סטרלינג טוען שמג'יק התקשר אליו: "הוא אמר לי, 'אני מכיר את הבחורה, אל תעשה כלום, אני אעזור לך'. אבל אני חושב שהוא רק רצה שלא אעשה כלום כדי שהוא יוכל לקנות את הקבוצה".

מג'יק ג'ונסון עצמו אמר בתגובה ש"אני מעדיף לדבר על הפלייאוף הנהדר מאשר על סטרלינג". הקומישינר אדם סילבר אמר ש"מג'יק לא צריך אותי, אבל אני מרגיש צורך להתנצל בפניו בשם משפחת ה-NBA על כך שהוא ממשיך להיגרר לפרשה הזו".

מג'יק ג'ונסון צופה במשחק של לוס אנג'לס קליפרס לצד אדם סילבר. AP
הגן על חברו. סילבר על מג'יק/AP

כבר אתמול פורסמו ציטוטים ראשונים מהראיון, שבו סטרלינג התנצל. "כשאני מקשיב להקלטות האלה, אני לא מבין איך אני יכול להגיד דברים כאלה", אמר, "אני לא יודע למה הבחורה הזאת גרמה לי להגיד דברים כאלה. נפלתי פיתיון... חשבתי שהבחורה הזאת מחבבת אותי, אבל תודה לאל, עכשיו הכול יצא. זה יכול היה להיגמר גרוע יותר".

סטרלינג התנצל ואמר ש"אני חבר טוב בליגה, שעשה טעות אחת, ואני מתנצל ומבקש סליחה. האם אני לא זכאי לטעות אחת, אחרי 35 שנה? אני אוהב את הליגה, אוהב את השותפים שלי, לא מגיע לי לטעות פעם אחת? זו טעות איומה, שלעולם לא אעשה שוב". מנגד, דוק ריברס הגיב לדברים ואמר: "זאת לא נשמעת לי כמו התנצלות אמיתית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully