וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מטריד שאי אפשר להגיב לנשיקה של סם בלי להיחשד כהומופוב"

מחלוקת בארה"ב וביקורת על סתימת פיות בעקבות בחירת מייקל סם ל-NFL: "ילדים צפו בזה. לא להאמין ש-ESPN אפשרו את שידור הנשיקה"

מייקל סם חוגג את בחירתו בדראפט על ידי סנט לואיס ראמס. AP
הנשיקה שנכנסה להיסטוריה/AP

ארצות הברית עדיין סוערת בעקבות בחירת הדראפט במייקל סם, הספורטאי הפעיל הראשון אי פעם באחד מענפי הספורט הבכירים בארצות הברית שיצא מהארון, והנשיקה שהעניק לבן זוגו בשידור ישיר כשקיבל את הבשורה שסנט לואיס ראמס מה-NFL צירפה אותו אליה.

הרגע, ששודר אמש (ראשון) ישירות בטלוויזיה האמריקאית, גרר באופן צפוי, שלל תגובות. הנשיא אובמה בירך את סם, כמו גם ג'ייסון קולינס, שחקן ה-NBA הראשון שיצא מהארון, וכן עיתונאים רבים מהתקשורת האמריקאית. בתקשורת האמריקאית דווח ביממה האחרונה שבעקבות בחירתו של סם נוצר ביקוש היסטרי לחולצתו של סם במדי סנט לואיס.

אולם יש גם מי שלא אהב את הנשיקה ההיא בין סם לבן זוגו. "אני מצטער, אבל זה לא מתאים שמייקל סם התנשק בשידור ישיר", צייץ שחקן הפוטבול לשעבר דריק וורד, "יש ילדים שצופים בדראפט, אני לא מאמין ש-ESPN אפשרו את שידור הנשיקה". וורד, ששיחק בעבר בניו יורק ג'יינטס ויוסטון טקסנס, אמר שלאחר הציוץ הוא ומשפחתו קיבלו איומים על חייהם.

שחקן ההגנה של מיאמי דולפינס דון ג'ונס גם הביע את הסתייגותו מהנשיקה. "זה נוראי, אוי אלוהים", צייץ ג'ונס, ולאחר מכן מחק את הציוץ. הנהלת הדולפינס הודיעה כי היא תקנוס את ג'ונס ותמנע ממנו לייצג את הקבוצה באירועים רשמיים "עד שידע לרסן את תגובותיו במדיה החברתית". עוד אמרו הדולפינס: "דיברנו עם ג'ונס על כבוד ושיפוטיות, ההערה שלו לא תואמות את הערכים שלנו". ג'ונס הגיב לאחר מכן: אני רוצה להתנצל בפני סם על ההערה שלי. היא לא הייתה במקום. אני לוקח אחריות מלאה, ומתחרט עליה".

מייקל סם, השחקן שיצא מהארון, נבחר בדראפט ה-NFL

"סנט לואיס הצילה את ארה"ב משאלות על הומופוביה"

לא רק שחקני פוטבול בהווה ובעבר ביקרו את מעשיו של סם. "כל סטרייט שאומר שהתמונה של סם מנשק את בן סוגו לא מגעילה אותו הוא אדם שלא יכול לעבור פוליגרף", צייץ פטריק דולארד, יוצר סרטים דוקומנטריים. "זה מטריד שאנשים לא יכולים להגיד משהו על מייקל סם בלי שיגידו שהם הומופובים'", צייץ איש עסקים בשם רובי שולץ.

ב-ESPN טענו כי עבורם הדראפט הזה היה בבחינת "עסקים כרגיל", והגיבו לטענות לפיהן הרשת לא הייתה צריכה לשדר את הנשיקה. "לא היה אפילו דיון אחד בשאלה 'מה יקרה אם סם ייבחר, ובן זוגו ינשק אותו'", אמר מפיק המשדר של סת' מרמן, "בכלל לא דיברנו על זה". כשחזרתי הביתה וראיתי את ההתרגשות שנוצרה, זה הכה בי. זה היה עוד רגע בעבודה שאנחנו עושים הרבה שנים. בניידת השידור אמרנו לעצמנו 'וואו, יש פה התפרצות רגשות', אף אחד לא קם ואמר 'האם אנחנו באמת צריכים לשדר את זה?'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מייקל סם חוגג את בחירתו בדראפט על ידי סנט לואיס ראמס. AP
סם מקבל את ההודעה על בחירתו בדראפט/AP
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בברים ההומוסקסואלים חגגו, והפכו את סם לגיבור/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מייקל סם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully