וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל סם, השחקן שיצא מהארון, נבחר בדראפט ה-NFL

11.5.2014 / 9:06

שחקן ההגנה ממיזורי המתין עד לבחירה ה-249, שם לקחה אותו סנט לואיס. סם נישק את בן זוגו, הבית הלבן בירך על הבחירה

מייקל סם חוגג את בחירתו בדראפט על ידי סנט לואיס ראמס. AP
תמונה היסטורית. סם ובן זוגו חוגגים/AP

מייקל סם חיכה. ואז הוא חיכה עוד קצת. ואז עוד קצת. שלושה ערבים שלמים של דראפט חלפו ואף אחד לא לקח את שחקן ההגנה ממיזורי, שבפברואר האחרון עשה היסטוריה והפך לספורטאי הפעיל הראשון באחד מענפי הספורט הבכירים של ארצות הברית שיוצא מהארון.

בסופו של דבר, ההמתנה הארוכה הגיעה לקיצה ורגע לפני שדראפט 2014 ב-NFL הגיע לסיומו, השיחה המיוחלת הגיעה. על הקו הייתה סנט לואיס ראמס והמאמן ג'ף פישר, שהודיע לסם שהקבוצה החליטה לבחור אותו לשחק בשורותיה, עם הבחירה ה-249, בסיבוב השביעי והאחרון.

התגובה בביתו של מייקל סם, שם הוא וקרוביו התכנסו וחיכו לטלפון מאחת מקבוצות הליגה, הייתה אמוציונלית כמובן. סם מיד נישק את בן זוגו, מה שהפכה לתמונה מרגשת מאוד בארצות הברית בן רגע. לאחר מכן הוא אמר: "הלוואי שהמשחק הראשון של העונה היה כבר היום. מאז ההודעה הגדולה שלי בפברואר, היו המון ספקולציות לגבי השאלה האם מישהו ייבחר שחקן הומוסקסואל. אבל אתם יודעים מה? זה לא קשור. אני רק רוצה לשחק פוטבול. האם מייקל סם יכול לשחק פוטבול? ברור שכן וסנט לואיס יודעת את זה. אתן הכול עבור הקבוצה וננסה לזכות באליפות. הרגע בו קראו בשמי היה הרגע הכי גדול בחיי".

אגב, ב-1946 הראמס כבר עשו היסטוריה כאשר החתימו את קני וושינגטון, שהיה אז השחקן האפרו-אמריקאי הראשון בתולדות ה-NFL במתכונתה המודרנית. המאמן פישר התייחס לעניין: "זו הפעם השנייה שהמועדון הזה עושה היסטוריה. אני גאה להיות חלק מההיסטוריה הזו".

כמובן שהידיעה על בחירתו של סם עוררה הדים נרחבים בארצות הברית, שם מדובר באירוע ענק במיוחד. מהבית הלבן נמסר: "הנשיא ברק אובמה מברך את מייקל סם, את הראמס ואת ה-NFL על כך שלקחו צעד חשוב קדימה במסע הלאומי שלנו. הקהילה ההומו-לסבית בארצות הברית מוכיחה בכל יום שצריך לשפוט אותך על מה שאתה עושה ולא לפי מי שאתה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ג'ף פישר מאמן טנסי טייטאנס. Jamie Squire, GettyImages
הראמס שוב עשו היסטוריה. ג'ף פישר/GettyImages, Jamie Squire

ג'ייסון קולינס, שחקן ברוקלין נטס, שהיה ההומוסקסואל הראשון ב-NBA, מסר: "זה יום גדול עבור ה-NFL ועבור מייקל ומשפחתו. שלחתי למייקל הודעה. קיוויתי שהוא ייבחר על ידי הקבוצה שאני אוהד, אינדיאנפוליס. אבל אני מאוד שמח עבורו ועל כך שהוא נבחר והחלום שלו יכול להתגשם. תהיה לו הזדמנות גדולה ואני מאחל לו בהצלחה".

אגב, הבחירה לא עברה בשקט. רגעים לאחר ששמו של סם עלה, שחקן השנה השנייה של מיאמי, דון ג'ונס, צייץ "OMG" ו-"Horrible". הציוצים נמחקו במהרה, אבל הג'נרל מנג'ר של הדולפינס, דניס היקי, אמר: "אני אשב עם ג'ונס ואטפל בעניין הזה. אני מאוד מאוכזב". כאשר ב-ESPN הראו את סם מנשק את בן זוגו, הקוורטרבק קייס מקוי, ששיחק בעברו באוניברסיטת טקסס, צייץ: "ESPN, אתם רציניים?".

עוד בדראפט:

מייקל סם חוגג את בחירתו בדראפט על ידי סנט לואיס ראמס. AP
סם נרגש/AP
  • עוד באותו נושא:
  • מייקל סם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully