וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אוקלנד בחרה את דרק קאר, הפטריוטס לקחו ק"ב

10.5.2014 / 7:31

הק"ב מפרזנו הולך לחור השחור, בעוד ג'ימי גארופולו יהיה מחליפו של טום בריידי. אי ג'יי מקארון מאלבמה נותר על הלוח

דרק קאר פרזנו סטייט 2013. Jin Lee, AP
ברוכים הבאים לאוקלנד. קאר/AP, Jin Lee

דראפט 2014 של ה-NFL נמשך הלילה (בין שישי לשבת), עם סיבובים מספר 2 ו-3. יוסטון, שפתחה את הבחירות בדראפט כולו בליל אמש ולקחה את ג'דייביון קלאוני בבחירה מספר 1, הוסיפה לשורותיה את קסבייר סוה פילו, גארד מ-UCLA, עם הבחירה הראשונה של הסיבוב השני וה-33 בסך הכול.

בבחירה הרביעית של הסיבוב (ה-36 הכללית), אוקלנד לקחה את הקוורטרבק מפרזנו, דרק קאר. ג'קסונוויל עמלה קשה ולקחה בין היתר את התופס מ-USC, מרקיז לי, עם הבחירה ה-39 ובהמשך, אחרי טרייד עם סן פרנסיסקו, גם את אלן רובינסון, תופס נוסף מפן סטייט. באופן מאוד מפתיע, הקוורטרבק השני שנבחר בסיבוב השני והחמישי בדראפט כולו, ג'ימי גארופולו מאיסטרן אילינוי, הלך עם הבחירה ה-60 דווקא לניו אינגלנד פטריוטס. הקבוצה של ביל בליצ'יק צפויה כעת להעביר בטרייד את הקוורטרבק המחליף שלה ריאן מאלט ואולי כבר חושבת על היום שאחרי טום בריידי.

הרץ הראשון שנבחר בדראפט, בישופ סאנקי, הלך בבחירה ה-54 לטנסי ומיד אחריו נבחרו גם ג'רמי היל מ-LSU, שעם הבחירה ה-55 נחת בסינסינטי וקרלוס הייד מאוהיו סטייט, אותו לקחה סן פרנסיסקו עם הבחירה ה-57. היום, החל מהשעה 19:00, ייערכו סיבובים 4 עד 7 שיחתמו את הדראפט. השם הכי בולט שעדיין נותר על הלוח הוא זה אלוף המכללות שלוש פעמים בעברו, אי ג'יי מקארון, הקוורטרבק בוגר אלבמה.

ג'ימי גארופולו מוצג כשחקן ניו אינגלנד פטריוטס בדראפט 2014. Jason DeCrow, AP
היורש? גארופולו/AP, Jason DeCrow
  • עוד באותו נושא:
  • דרק קאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully