וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה תמנה מנהל מקצועי לעונה הבאה

10.5.2014 / 7:34

מאות אוהדים חגגו חזרה לליגת העל עם יחזקאל והשחקנים. המלאבסים ימנו סמכות מקצועית. עתידו של יחזקאל לא ברור

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

צפו בהפועל פתח תקוה ואוהדיה חוגגים עלייה לליגת העל

מאות אוהדי הפועל פתח תקוה חגגו אתמול (שישי) את החזרה לליגת העל אחרי שנתיים כשמיד לאחר משחק הניצחון 0:3 על הפועל נצרת עילית, הם הגיעו לעיריית פתח תקוה, ושם ערכו חגיגה ספונטנית. מאמן הקבוצה, ניסן יחזקאל, התקבל באהבה רבה על ידי האוהדים שהניפו אותו על הכתפיים ושפכו עליו שמפניות ובקבוקי מים. גם השחקנים הגיעו והשתתפו בחגיגה.

קטמון חוללה מהפך בתחתית, אשקלון בדרך לליגה א’

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים עלייה לליגת העל. צילום ועריכה: יוסי ציפקיס, יוסי ציפקיס
התקציב בעונה הבאה צפוי להיות תקציב מינימום. שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים את העלייה לליגת העל/יוסי ציפקיס, צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

כבר השבוע יתפנו ראשי הקבוצה כדי לעסוק בהכנות לעונה הבאה בליגת העל. הבעלים דורון בן דקון הבטיח כי יצליח להעמיד תקציב מינימום ואולי אף למעלה מכך. אחד הנושאים הראשונים שיעמדו על הפרק הוא ההחלטה לגבי הצוות המקצועי. יחזקאל זוכה להערכה רבה בקרב ראשי הקבוצה, אבל בשלב הזה לא ברור האם הוא ימשיך בתפקידו.

כמו כן, קיימת כוונה למנות מנהל מקצועי כפי שקיים במכבי תל אביב ובהפועל עכו. בהפועל פתח תקוה הבטיחו כי יעשו מאמץ להחזיר שחקנים המזוהים עם המועדון ולהשאיר את שחקני הבית הקיימים. כמו כן, עתידם של ליאור אסולין ושחקני רכש נוספים יתברר גם כן בתקופה הקרובה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספג הרבה מים מהאוהדים. ניסן יחזקאל בחגיגות בעיריית פתח תקוה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דייויד גומז, שהגיע במהלך העונה שעברה להפועל פתח תקוה וכבש שני צמדים חשובים מול נצרת עילית ומכבי אחי נצרת אמר לאחר העלייה: "שחררנו הרבה לחץ. בשנה שעברה לא הצלחנו לעלות, אבל אני שמח שהפעם עשינו את זה. מגיע למועדון הזה בזכות הקהל שלו להיות בליגת העל. יש פה עוצמה של אוהדים ואין הרבה קבוצות בליגת העל עם קהל כזה. אני רוצה מאוד להישאר פה בעונה הבאה".

יושב ראש הקבוצה, יוסי נשרי, שמונה לתפקיד רק לפני שבועיים, אמר: "הקבוצה התנהלה שלא לשביעות רצוני עד לשלב שדורון בן דקון הגיע. לא אהבתי את ההתנהלות של חלק מהאנשים, אבל כשדורון נכנס, הוא הפריח רוח חדשה במועדון. הוא שם כסף כדי שלא יורידו לנו נקודות, ואני שמח שאנחנו נמצאים בנקודה שבה אנחנו נמצאים כיום. בעונה הבאה תהיה קבוצה ראויה, טובה ולוחמנית עם מטרות ויעדים. בימים הקרובים נשב ונרוץ קדימה. את השלב הקשה עברנו".

על עתידו של ניסן יחזקאל אמר נשרי: "זה לא יהיה הוגן לדבר על זה בשלב הזה. ניסן עשה עבודה טובה מאוד, וההחלטות בנוגע לצוות המקצועי יתקבלו בקרוב".

שחקם הפועל פתח תקוה דויד גומז כובש במספרת. יוסי ציפקיס
"מגיע למועדון הזה בזכות הקהל שלו להיות בליגת העל. יש פה עוצמה של אוהדים ואין הרבה קבוצות בליגת העל עם קהל כזה". גומז עם המספרת אתמול/יוסי ציפקיס
שוער הפועל פתח תקוה אבי איבגי חוגג עלייה לליגת העל. יוסי ציפקיס
אבי איבגי בטירוף/יוסי ציפקיס
אוהדי הפועל פתח תקוה. יוסי ציפקיס
אוהדי הפועל פתח תקוה/יוסי ציפקיס
מאמן הפועל פתח תקוה ניסן יחזקאל ושחקניו חוגגים עלייה לליגת העל. יוסי ציפקיס
מאמן הפועל פתח תקוה ניסן יחזקאל ושחקניו חוגגים עלייה לליגת העל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully