וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: קטמון חוללה מהפך, אשקלון בדרך לליגה א'

מחזור אחד לסיום הירושלמים עקפו את אשקלון בזכות 1:2 על הכח עמידר. אשקלון הובסה 4:0 בראשל"צ וירדה מבחינה מעשית

אוהדי הפועל ירושלים ואוהדי הפועל קטמון ירושלים. מור שאולי
שורדים וחוגגים. אוהדי קטמון/מור שאולי

הבשורה הגדולה שסיפק המחזור הלפני האחרון בליגה לאומית הייתה עלייתה של הפועל פתח תקוה לליגת העל. אולם גם התחתית הבוערת עמדה במרכז ההתרחשויות, כשהפועל קטמון הצליחה לחולל מהפך דרמטי בתחתית, לעקוף את הפועל אשקלון ולעלות מעל לקו האדום, בזכות ניצחון חוץ על הכח עמידר רמת גן 1:2. בעוד שקטמון הבטיחה כמעט בוודאות מקום במבחנים ואפילו עשויה להינצל בקונסטלציה מסוימת במחזור הסיום, אשקלון למעשה נשרה לליגה א' לאחר שהובסה בראשון לציון 4:0 וירדה מתחת לקו האדום. במחזור הסיום תשחק קטמון, לה שתי נקודות יתרון על פני אשקלון, נגד אום אל פאחם העלובה והיא צפויה לנצח אותה, כך שלמעשה הסיכוי שאשקלון תישאר בליגה הלאומית הוא אפסי.

הכח עמידר רמת גן - הפועל קטמון 2:1

תחתית הלאומית בוערת והקטמונים היו חייבים ניצחון אם ברצונם לשרוד עונה נוספת בליגה. אחרי שעופר טסלפפה פוטר, הקטמונים ראו את עוזרו עמית ברבש, במשחקו הראשון על הקווים כמאמן, אוסף שלוש נקודות וניצחון ראשון במשחקי הפלייאוף התחתון בעיתוי חשוב במיוחד.

האורחים עלו ליתרון בדקה ה-39 כשהקפטן שי אהרון דייק מהנקודה הלבנה וקבע 0:1, שהפיח תקוות בירושלמים. בדקה ה-55 רז שטיין הכפיל את היתרון של הקטמונים וקבע 0:2, אולם עמרי פרל החזיר את הכח עמידר למשחק בדקה ה-62 כשצימק ל-2:1. רמי אלסחלי הורחק בדקה ה-71 ולמרות הלחץ שלה, הכח לא השכילה להשוות. היא תזדקק לנקודה במחזור האחרון כדי למנוע כל סיכוי של ירידה למקום ה-14 המוביל למבחנים, במקרה שקטמון תביס את אום אל פאחם בשמונה שערים.

שי אהרון חלוץ הפועל קטמון. ברני ארדוב
ניצחון גדול בתזמון הנכון. שי אהרון/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - הפועל אשקלון 0:4

הפועל אשקלון סומנה בחצי הראשון של העונה כאחת המועמדות הבכירות לעלות לליגת העל, אך בפועל היא עם יותר מרגל וחצי בליגה א', וזאת אחרי התבוסה שספגה בעיר היין. האשקלונים, שרשמו שני הפסדים ותיקו בשלושת משחקיהם האחרונים, היו לפני המחזור עם נקודה מעל הקו האדום, אך התבוסה הצורבת יחד עם הניצחון של קטמון, הורידו אותה מתחת לקו האדום, ובמחזור הסיום בשבוע הבא היא תזדקק לנס כדי להינצל. שלומי אזולאי קבע 0:1 לראשון לציון בדקה ה-36, ניר נחום הכפיל בדקה ה-44, ספואן זועבי הרשית את שלישי לכתומים בדקה ה-60, דקה לאחר שאיתי טואף החמיץ פנדל, אבל ראשון בכל זאת השיגה את הרביעי, בזכות שער של ליאור ברטקובסקי בדקה ה-78. האקסית סגרה חשבון עם אייל לחמן ממנו נפרדה אחרי פתיחת עונה מזעזעת, שלחה אותו כנראה לליגה השלישית והבטיחה מבחינתה עוד עונה בלאומית.

הפועל בני לוד - מכבי אחי נצרת 1:1

קבוצתו של אבו סובחי עשתה עונה נהדרת, אבל בסופה היא תישאר עוד עונה בלאומית. ה-1:4 על בית"ר תל אביב רמלה במחזור הקודם עוד שימר את התקווה לתפוס את המקום השני, אבל הניצחון הביתי של הפועל פתח תקוה סתם את הגולל על הסיכוי לעלות ליגה. בני לוד השיגה את השער המיוחל בדקה ה-19 אחרי שפיראס עוואד הרשית והעלה אותה ל-0:1, אולם לא הצליחה לשמור על יתרונה ובדקה ה-28 אלן מסודי הוותיק השווה לזכות אחי נצרת ל-1:1.

מוראד אבו ענזה שחקן הפועל בני לוד. ברני ארדוב
לוד קיוותה לעלות, אבל תסתפק במחמאות על עונה יפה. אבו ענזה/ברני ארדוב

משחקים נוספים:

מכבי הרצליה - הפועל ירושלים 2:3
להרצליה: עומר רפס (21), אאודיס (38), ז'ורדן פושה (47). לירושלים: אופיר עזו (19), מעוז סמיה (58)

מכבי אום אל פאחם - מכבי יבנה 6:0
ליבנה: מירוסלב אנטונוב (11), גולן חרמון (14, 69), יניב אופיר (24), תומר בן חיים (52), אנטוניו פבלוב (61)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully