וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישיית העונה ביורוליג: רודריגס, פרננדס ולנגפורד בפנים

יחד עם שחקני ריאל ומילאנו נמצאים גם סוני ווימס ואנטה טומיץ'. ריקי היקמן נכנס לחמישייה השנייה יחד עם ספאנוליס וחריאפה

ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב. יותם רונן
משחק השיא שלו היה המשחק הראשון מול מילאנו. ריקי היקמן/יותם רונן

רגע לפני הפיינל פור, ביורוליג הכריזו על חמישיית השנה ביורוליג כאשר אוהדי הכדורסל היו אלה שהכריעו יחד עם נציגי התקשורת מכל מדינה לגבי עשרת השחקנים שהוכתרו כמצטיינים. ריקי היקמן שכיכב העונה במכבי תל אביב נכנס לחמישייה השנייה.

היקמן בן ה-28 רשם מספרים יפים העונה ביורוליג כאשר הוא קלע 12.1 נקודות בממוצע למשחק ורשם 11.3 נקודות מדד בממוצע. את הפלייאוף סיים הגארד הצעיר עם 2.5 ריבאונדים בממוצע ו-2.8 אסיסטים. משחק השיא של היקמן העונה היה המשחק הראשון נגד מילאנו כאשר הוא קלע 26 נקודות.

שחקן ריאל מדריד סרחיו רודריגס. GettyImages
הכבוד מגיע לו. סרחיו רודריגס/GettyImages

בחמישייה הראשונה ניתן למצא את סרחיו רודריגס ורודי פרננדס מריאל מדריד, קית' לנגפורד ממילאנו, סוני ווימס מצסק"א מוסקבה ואנטה טומיץ' מברצלונה. עבור פרננדס וטומיץ' זו בחירה שנייה ברציפות אחרי שגם לפני שנה הם נכללו בחמישיית העונה. בחמישייה השנייה ניתן למצוא מלבד היקמן את ואסיליס ספאנוליס מאולימפיאקוס, ויקטור חריאפה מצסק"א מוסקבה, ניקולה מירוטיץ' מריאל מדריד וסטפן לאזמה מפנאתינייקוס.

ספאנוליס שהוכתר בשנה שעברה כ-MVP של היורוליג והסתפק הפעם בחמישייה השנייה רושם הופעה חמישית ברציפות בבחירת היורוליג ושביעית בסך הכול. בכך הוא השווה את השיא של חואן קרלוס נבארו שהופיע הכי הרבה פעמים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully