וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסינה: "עדיין לא פגשנו את מכבי תל אביב האמיתית"

מאמן צסק"א מוסקבה סיפר לאתר היורוליג על ההכנות לקראת הפיינל פור: "יש לי מספיק מרגלים. לפארגו היה קשה להשתלב"

מאמן צסק"א אטורה מסינה, ברקע דן שמיר. GettyImages
מוכן ומזומן. מסינה/GettyImages

אטורה מסינה העפיל העונה לפיינל פור ה-11 בקריירה שלו, ובהמשך החודש יפגוש את מכבי תל אביב בחצי גמר היורוליג. היום (שלישי) התראיין מאמן צסק"א מוסקבה לאתר היורוליג, דיבר על העונה שעברה על הקבוצה שלו, המפגש עם הצהובים, ומשמעות הזכיה בתואר הגדול מכולם.

על כך שצסק"א מוסקבה העפילה ל-11 פיינל פורים ב-12 שנים, אמר המאמן הנפלא: "זה אפילו יותר מרשים אם לוקחים בחשבון שמעולם לא היה לנו יתרון ביתיות כמו כמה קבוצות אחרות. הקהל שלנו חם, מנומס, תומך, אבל לא מפחיד. אני חושב שהיציבות של המועדון הזה קשורה במורשת שלו, ובזה שיש כאן סטנדרטים גבוהים. כן, אנחנו ברי מזל שמתאפשר לנו להחתים שחקנים ברמה גבוהה, אבל אני חושב שיותר חשוב שהמועדון שם על עצמו לחץ חיובי להשיג את המטרות".

על ההשתלבות של ג'רמי פארגו בקבוצה אמר מסינה: "לג'רמי היה הכי קשה להשתלב מבין כל השחקנים החדשים שלנו. היו לו עליות ומורדות, וברור שקשה לחלוק את עמדת הרכז עם מילוש תאודוסיץ' וארון ג'קסון, שהשתפר המון".

ולבסוף, על המפגש המרתק עם מכבי, אותה ניצח פעמיים בשלב הטופ 16, אמר המאמן האיטלקי: "הבסנו אותם בגדול כשהם היו חסרים שני שחקנים מרכזיים - אלכס טיוס ודווין סמית'. ניצחנו אותם גם בתל אביב, כשאנחנו היינו בלי מילוש והם בלי סמית'. אפשר לקחת משהו מהניצחונות הללו, אבל לא כדאי להיות יותר מדי בטוחים בעצמנו. אני בטוח שלא נטעה ונגיע ככה לפיינל פור".

"עדיין לא פגשנו את מכבי האמיתית והשלמה עדיין", אמר מסינה. "דווין סמית' הוא חלק גדול מהקבוצה שלהם. כמובן שיש להם שתי קבוצות שונות - עם סופו ובלעדיו. באותו זמן, אני מקבל הרבה עזרה מהעוזר שלי דימיטרי שאקולין, שבילה זמן רב כעוזר מאמן בנבחרת רוסיה תחת דיוויד בלאט, וגם מדן שמיר שעבד כעוזר עם דייויד ופיני גרשון, ככה שיש לי הרבה מרגלים שיכולים לעזור לי בעבודת ההכנה".

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב נגד ננאד קראסטיץ' שחקן צסק"א. קובי אליהו
"למכבי יש שתי קבוצות - עם סופו ובלעדיו". שחורציאניטיס מול צסק"א/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully