וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרית מזרחי רואה 6/6: "לפני תחרות - רוק כבד, גיטרות וצרחות"

לכבוד יום העצמאות ה-66, וואלה! ספורט הכינה עבורכם פרויקט מיוחד: רואים 6/6, הצלפים הגדולים של הספורט הישראלי. והפעם: האישה שעשתה 300 מושלם, אלופת ישראל בבאולינג שרית מזרחי

שרית מזרחי, אלופת ישראל בבאולינג. ברני ארדוב
שרית מזרחי, אלופת ישראל בבאולינג/ברני ארדוב

השבוע תצא לדרך אליפות ישראל בבאולינג, בחוצות חיפה. שרית מזרחי (35), שכבר זכתה בשש אליפויות כאלה בקריירה, ומובילה את הדירוג בישראל בחמש השנים האחרונות, תחזור מפציעה ארוכה כדי לנסות לזכות בעוד תואר. עוד ברזומה: זכייה באליפות גביע הים התיכון, מקום 3 באליפות אירופה לנוער, מקום 5 באליפות אירופה ב-2010, ו-4 אליפויות רצופות בליגת הגברים עם קבוצת חיפה. כן, כן. ועם כל התארים האלה, ואחרי שעשתה 300 מושלם (12 סטרייקים), היא בהחלט עונה לדרישות פרויקט העצמאות של וואלה! ספורט. רואים 6/6, גרסת הבאולינג.

שרית מזרחי, אלופת ישראל בבאולינג. ברני ארדוב
שרית מזרחי, אלופת ישראל בבאולינג/ברני ארדוב

1. מתי שמת לב לרמת הדיוק שלך בענף?

"מגיל מאוד צעיר. התחלתי לשחק בגיל 14, ומאמן מחו"ל ראה אותי ואמר לאימא שלי 'תקשיבי, יש לה פוטנציאל. היא מבינה את המשחק והכול נראה טבעי'. אימא שלי גם היתה שחקנית, 20 שנה, אלופת ישראל. גם אחי הקטן מני משחק בנבחרת ישראל. עשה השנה תוצאה מושלמת – 300 – בליגת העל".

2. ממה זה מגיע - יותר מכישרון או יותר מעבודה קשה?

"דיוק זה משהו שאתה עובד עליו. יש תרגילים כדי לשפר את הדיוק. פגיעה במטרה. כמו ששחקן עומד מול סל וקולע. שמים סימן על המסלול, בנקודה שבה רוצים לפגוע, ויאללה – זרוק".

3. מהי ה?צליפה? הכי טובה שלך בקריירה? הישג השיא הספורטיבי האישי שלך?

"דווקא לא הערב שבו עשיתי תוצאה מושלמת. זה ממש לא עושה את זה. לקחת טורנירים זה הרבה יותר משמעותי. 300 זה הישג אדיר כשאתה עושה אותו באליפות אירופה, בגמר. מבחינתי השיא היה גביע הים התיכון, כשזכיתי. זה היה בקפריסין, עשיתי טורניר לא טוב ואז הגעתי למאסטרס, טופ 8 של הטורניר ושיחקנו אחת נגד השנייה עד הגמר. ניצחתי בכל המפגשים 0:2 וזכיתי".

4. ספרי על אירוע שהכישרון הזה שלך אכזב אותך, על יום שדווקא היית ממש לא מפוקסת.

"במאסטרס אליפות אירופה. במוקדמות הייתי מקום 2 לאורך כל התחרות, ובהצלבה זה קרה. זה היה הטוב מ-3 מול מקום שביעי, ניצחתי את הראשון, הפסדתי את השני ובשלישי עשיתי 122. אפשר להתבייש. כל הערב הזה היה מורכב מטעויות פטאליות ומנטליות. משחק הזוי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
כדור באולינג. GettyImages
כדור באולינג/GettyImages

5. האם יש לך טקס או מנטרה שעוזרים להתרכז לפני הביצוע?

"יש את הרוטינה הקבועה. אני שומעת רוק כבד, גיטרות, תופים, צרחות. זה מרגיע אותי. מנגנת לי בראש וכל הזמן אומרת לעצמי 'בי גוד'".

6. מי המודל לחיקוי שלך בתחומך?

"קלי קיוליק. השחקנית הכי טובה בעולם היום. היחידה שניצחה בצ'מפיונשיפ של גברים. היחידה".

7. האם לדעתך קיבלת מספיק הכרה על ההתמחות שלך בישראל?

"לא. הענף מוכר מבחינת איל"ת, נמצא באיגוד הענפים הלא אולימפיים אבל לא מקבל יותר מדי הטבות ותקציבים. להגיד שכולם עושים הכול כדי שזה יצליח – זה לא. יש פוטנציאל לעשות יותר? כן. אין לאנשים מושג כמה הספורט הזה יקר".

שרית מזרחי, אלופת ישראל בבאולינג. ברני ארדוב
שרית מזרחי, אלופת ישראל בבאולינג/ברני ארדוב

8. מי כרגע הצלף הכי טוב בתחום שלך, מבין הישראלים הפעילים?

"חבר הכי טוב שלי, אור אבירם. השחקן הכי טוב הארץ. לפני חמישה חודשים הייתי איתו בגביע העולם, כמאמנת שלו, וזו היתה פעם ראשונה שיש לישראל נציג בטורניר הזה".

9. מה הקושי הכי גדול בלהיות ספורטאי במדינת ישראל? מה הכי דחוף לשנות?

"הרמה המקצועית והיעדר המסגרת. באולינג זה ספורט אישי, צריך לעשות הרוב לבד. אבל כשיש אליפויות אירופה ועולם, מתקבצים למסגרת. אם יהיה לישראל סגל קבוע זה היה טוב, אבל אין. ובגלל זה השחקנים מגיעים לאליפות ברמה בינונית ורואים את הפערים".

10. לכבוד יום העצמאות ה-66 – מה הדבר הכי ישראלי שיש, או מה התכונה שאת ממש אוהבת או לא אוהבת בתרבות הישראלית?

"חוצפה זה הכי ישראלי בעיניי, אבל זה בסדר.. אני רגילה".

ספורטאי ישראל רואים 6/6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully