וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "קסיאס יחזור לשחק בליגה ברוטציה עם לופס"

מאמן ריאל לקראת ולנסיה (א', 22:00): "איקר צריך לשחק יותר לקראת האלופות". לבנטה תנסה לעצור את אתלטיקו (18:00)

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד. Denis Doyle, GettyImages
רוטציה בתוך רוטציה. קסיאס/GettyImages, Denis Doyle

אחרי ההפעלה לגמר ליגת האלופות ובעקבות היכולת המצוינת שהפגין, איקר קסיאס חוזר לשחק בליגה הספרדית. מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי הפתיע במסיבת העיתונאים לקראת משחקה של קבוצתו נגד ולנסיה בברנבאו (א', 22:00) והודיע שהשוער הוותיק יעמוד בשער ריאל גם בלה ליגה. אחרי הרוטציה בין קסיאס לדייגו לופס שהנהיג לאורך העונה בליגה ובליגת האלופות, המאמן האיטלקי מתכוון להכניס רוטציה חדשה בשער: במשחק ליגה אחד יעמוד דייגו לופס ובזה שאחריו קסיאס. אין ספק שרוטציה כזאת היא נדירה בכדורגל, בטח ובטח כשמדובר במועדון ענק בסדר הגודל של ריאל מדריד, אבל אנצ'לוטי כבר הוכיח השנה ובשנים עברו, שהוא רואה דברים אחרת.

לפי התכנית, לופס יעמוד בשער במשחק הקרוב מול ולנסיה, קסיאס יעמוד בין הקורות במשחק נגד ויאדוליד, לופס ישוב ללבוש את האפודה נגד סלטה ויגו וקסיאס ישחק במחזור האחרון מול אספניול. המטרה של דון קרליטו היא לתת לקסיאס יותר דקות משחק כדי שיגיע חד יותר לגמר ליגת האלופות ב-24 במאי נגד אתלטיקו מדריד בו הוא צפוי לעמוד בין הקורות.

"ככה החלטתי", אמר אנצ'לוטי לעיתונאים, "לופס ישחק מחר, קסיאס ברביעי, והם ימשיכו ככה. דיברתי עם שניהם, ושניהם הסכימו לזה. החלטתי ככה כי קסיאס צריך לשחק יותר החודש. זה יהיה לא הוגן להשאיר אותו בחוץ בימים כל כך חשובים. אתלטיקו היא קבוצה מהטופ האירופי".

מאמן ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי. רויטרס
לא מפסיק להפתיע. אנצ'לוטי/רויטרס

לבנטה - אתלטיקו מדריד (18:00)

עם כל הכבוד לכל הקבוצות האחרות בליגה, כל העיניים יופנו לולנסיה, שם הצפרדעים ינסו לעצור את הקולצ'ונרוס, שיודעים שניצחון במשחק הזה וניצחון במשחק הבית מול מלאגה בשבוע הבא, והם אלופים.

אתלטיקו מגיעה כמובן אחרי ה-1:3 העצום בלונדון על צ'לסי, שהעלה אותה לגמר ליגת האלופות. עד לגמר מול ריאל, בעוד שלושה שבועות, כל מה שיש לאתלטיקו על הראש זה מאבק האליפות והיא כל כך קרובה. הקבוצה של דייגו סימאונה ניצחה תשעה מחזורי ליגה רצופים וספגה בכולם גם יחד שער אחד בלבד. מנגד, לבנטה כבר גמרה את העונה וצברה ניצחון בודד בתשעת המחזורים האחרונים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

משחקים נוספים:

אלמריה - בטיס 2:3
לאלמריה: אוסקר דיאס (52), אלכס וידאל (77), רמון עזיז (90). לבטיס: בריאן רודריגס (60), סלבה סביליה (71)

סביליה - ויאריאל (20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully