וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: רק 2:2 לברצלונה מול חטאפה, תואר האליפות מתרחק

שער דרמטי של לאפיטה (90) מנע ניצחון מברצלונה, שרחוקה 3 נקודות מאתלטיקו עם משחק עודף. מסי ואלכסיס כבשו לקטלאנים המאוכזבים, צמד ללאפיטה

ליאו מסי שחקן ברצלונה מאוכזב. GettyImages
הפנים אומרות הכל. מסי מעכל כנראה את אובדן האליפות/GettyImages

ברצלונה איבדה הערב (שבת) סיכוי ריאלי לשמור על תואר האליפות שלה העונה אחרי 2:2 מאכזב ודרמטי בבית מול חטאפה. הקטלאנים היו חייבים ניצחון כדי לצמק זמנית את הפער מאתלטיקו המוליכה לנקודה, אבל שער דרמטי של אנחל לאפיטה עמוק בתוספת הזמן קבע שוויון בסיום. לאפיטה היה גם זה שכבש את השוויון אחרי יתרון מוקדם של מסי. אלכסיס סאנצ'ס החזיר את היתרון בדקה ה-67 אבל שאננות בדקות הסיום עלתה לברצלונה בניצחון וככל הנראה בתואר האליפות כאשר נכון לעכשיו בארסה רחוקה שלוש נקודות מאתלטיקו עם משחק עודף. המוליכה תוכל להגדיל שוב את הפער לשש נקודות אם תנצח מחר את משחק החוץ שלה מול לבנטה ולעשות עוד צעד ענק לקראת התואר שמגיע לה.

בבארסה ניצלו את המשחק כדי לכבד את זכרו של טיטו וילאנובה המאמן המנוח והשחקנים עלו עם חולצות שעליהן הכיתוב "טיטו תמיד יהיה עמנו". גם משפחתו של וילאנובה הגיעה למשחק כדי להשתתף בטקס המרגש.

ססק פברגאס שחקן ברצלונה מאוכזב. GettyImages
לא מאמין שזה קורה לו. פברגאס מתוסכל/GettyImages

מהלך המשחק:

דקה 21: המשחק נפתח בקצב איטי מאוד ובעיקר עם גישושים מצידה של ברצלונה, שרק אחרי 20 דקות הגיעה לחצי מצב ראשון כשפדרו בעט מ-25 מטרים אבל הגנת חטאפה הרחיקה את הסכנה.

דקה 23: גול! ליאו מסי שכבש את שער הניצחון במחזור החולף, העלה את המארחת ליתרון עם בעיטה לחיבורים של סזאר אחרי שקיבל כדור רוחב מדני אלבס מצד ימין. 0:1 לברצלונה.

דקה 25: מצב נהדר לברצלונה. פדרו קיבל כדור באגף שמאל, הטעה את השומר שלו ונותר מול סזאר בעמדה קורצת אבל שוער חטאפה הציל את הסכנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ליאו מסי שחקן ברצלונה חוגג. GettyImages
השער שלו לא החזיק מעמד. מסי/GettyImages

דקה 37: גול! חטאפה חזרה למשחק עם שער די מדהים. פאבלו סאראביה הקפיץ בצורה מתוחכמת כדור חופשי לתוך הרחבה, אנחל לאפיטה השתלט עליו ותחת הלחץ של פדרו בעט לפינה ולרשת. הקוון פסל משום מה את השער הזה בטענת עבירה, אבל השופט אישר אותו בצדק. 1:1 בקאמפ נואו.

דקה 53: ברצלונה עלתה נחושה מאוד למחצית השנייה במטרה להחזיר לעצמה את ההובלה וכמעט עשתה את זה כשדני אלבס הרים כדור מצד ימין ואלכסיס סאנצ'ס עם החזה שלח את הכדור למשקוף.

דקה 67: גול! אחרי לחץ מתמשך ברצלונה החזירה לעצמה את היתרון עם שער של אלכסיס סאנצ'ס. ססק פברגאס המחליף בנה את המהלך עם כדור רוחב מצד ימין, הבעיטה של פדרו נבלמה אבל אלכסיס היה שם כדי לבעוט את הכדור החוזר לרשת. 1:2 לברצלונה.

דקה 80: מצב נהדר לחטאפה. פבלו סאראביה מבשל השער הראשון קיבל כדור רוחב מצד ימין ונותר חופשי לגמרי מול פינטו אבל בעט חלש ושוער ברצלונה הדף.

דקה 90: גול! לא ייאמן. ברצלונה סופגת בתוספת הזמן שער שיעלה לה כמעט בוודאות באליפות. לאפיטה, כובש השער הראשון השלים צמד אחרי שקיבל הרמה מצד שמאל, ניצל את החולמנות של אדריאנו ונגח מקרוב לרשת. 2:2 בסיום.

הטקס לזכרו של טיטו וילאנובה. GettyImages
מרגש. השלט הענק שהוקדש לטיטו וילאנובה/GettyImages

משחקים נוספים:

מלאגה - אלצ'ה 1:0
לאלצ'ה: גארי רודריגס (11)

אוסאסונה - סלטה ויגו 2:0
לסלטה: נוליטו (20 ו-34)

ויאדוליד - אספניול 0:1
לויאדוליד: אנטוניו רוקבינה (20)

  • עוד באותו נושא:
  • ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully