וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיביאנו: "סטרלינג לא גזען, מעשיו הוכיחו שהוא טוב לב"

הבעלים של הקליפרס קיבל תמיכה מפתיעה דווקא מחברתו, שהקליטה את דבריו הגזעניים: "מה שהוא אמר זה לא מה שהוא מרגיש"

הבעלים של לוס אנג'לס קליפרס דונלד סטרלינג עם חברתו וי סטיביאנו. AP
רוצה לעזור לו. סטרלינג וסטיביאנו/AP

הבעלים של לוס אנג'לס קליפרס דונלד סטרלינג עדיין לא הגיב רשמית לעונש שספג מה-NBA עקב דבריו הגזעניים, אבל בשיחות עם מקורביו הוא אמר "הלוואי ופשוט הייתי משלם לה". כוונתו, כנראה, היא לשלם לחברתו וי סטיביאנו כדי שלא תמסור את ההקלטות או כדי שתעזוב אותו היא לחברתו. סטיביאנו הקליטה את השיחות עמו בהן התבטא בגזענות נגד שחורים וסטרלינג נענש על כך בהשעייה לכל חייו מה-NBA ובקנס של 2.5 מיליון דולר.

ביום שישי בלילה התראיינה סטיביאנו לברברה וולטרס בתכנית "20/20" ואמרה כי סטרלינג חייב להתנצל. "רק אלוהים יודע אם הוא באמת יתנצל", הוסיפה סטיביאנו. היא תיארה את סטרלינג כ"אדם מבולבל" ואמרה: "אני חושבת שהוא מרגיש בודד ולא ממש מקבל תמיכה מהסביבה. הוא מיוסר".

"אני איתו מהבחינה הזאת אני רוצה לעזור לו, כדי שיחלץ את עצמו", הוסיפה סטיביאנו, "אבל למרות זאת אני חושבת שהוא מרגיש שהוא לבד בעניין, בודד".

שלטי מחאה נגד דונלד סטרלינג, לוס אנג'לס קליפרס. AP
סטרלינג לא מקבל תמיכה מהסביבה, ובטח לא מהאוהדים/AP

כשסטיביאנו נשאלה האם היא חושבת שסטרלינג גזען, למרות הדברים שאמר בשיחה שהוקלטה ונוכח העובדה שהיא עצמה ממוצא היספאני, היא השיבה: "לא. בלבי אני לא מאמינה שסטרלינג גזען. אני חושבת שמה שהוא אמר זה לא מה שהוא מרגיש. כל אחד יכול להגיד דברים כאלה בלהט הרגע. אני חושבת שסטרלינג הוא מדור אחר ושונה מהדור שלי. אני חושבת שגרמו לו להאמין בדברים האלה, הפרדה, שחורים ולבנים. המעשים שלו הוכיחו שהוא לא גזען, המעשים שלו הוכיחו שהוא אדם טוב לב ונדיב".

ביממה האחרונה דווח בארצות הברית שסטרלינג סובל מסרטן הערמונית ומסתגר בחשש בביתו. ב"ניו יורק פוסט" פורסם שסטרלינג בן ה-80 נאבק במחלה חודשים רבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני מיאמי היט מחקים את מחאת הגופיות של לוס אנג'לס קליפרס. AP
"הוא מדור אחר, גרמו לו להאמין בדברים האלה, הפרדה, שחורים ולבנים"/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully