וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב: "נפגעתי מהמהלך של השחקנים אבל אני לא נקמן"

27.4.2014 / 8:48

הבעלים של בית"ר הרגיע: "לקחו את זה למקומות מטורפים". אוחנה ישיב אחרי הטורניר הקרוב עם נבחרת הנוער, קורצקי קרוב

one

שחקני בית"ר ירושלים שיחררו אמש (שבת) אנחת רווחה גדולה אחרי הניצחון על רמת השרון בטדי (0:4), שהרגיע את הרוחות אחרי סערת השבתת האימון ביום שישי. שחקנים בקבוצו אמרו: "אם היינו מפסידים העליהום עלינו היה עולה עוד מדרגה. היה חשוב לנצח, להוריד את האש ולתת לזמן לעשות את שלו. עשו לנו עוול כי אוהדים לא ידעו את הפרטים, הוסתו ובאו להוציא הכל עלינו".

גם אלי טביב נראה שונה לאחר המשחק. אתמול טביב קיבל לא מעט שיחות ממקורבים ואנשי כדורגל שהפצירו בו להוריד מעט את הלהבות ולנסות למצוא פתרונות למצב. אם לפני המשחק התחושה הייתה שטביב רוצה להעיף חצי מהסגל בקיץ, אחריו הוא כבר היה מפוייס יותר ואמר: "נפגעתי מהמהלך של השחקנים, אבל גם לקחו את זה למקומות מטורפים. אני לא מחפש להעיף אף אחד או להתנקם, ומי שהמאמן הבא ירצה ונגיע איתו להבנות כספיות יישאר. אני טענתי שכאלה שכבר הוחלט על ידי המועדון שלא ימשיכו החליטו לעשות בעיות וזה אפילו לא כאלה, זה אחד שגרר את כולם".

צפו: בית"ר הביסה 0:4 את רמת השרון בטדי

טביב פנה רשמית לאוחנה, ייפגש עם קורצקי

השבתת האימון בשישי: טביב הכחיש שאיים על שחקניו

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
"מי שהמאמן הבא ירצה ונגיע איתו להבנות כספיות, יישאר". אלי טביב/מגד גוזני

השחקנים עצמם עברו חוויה מאוד לא נעימה אתמול בטדי. לא מעט מהם זכו לגידופים מהקהל עוד מהחימום ובעיקר הקפטן אריאל הרוש. עם סיום משחק התכנסו השחקנים במרכז המגרש והרוש אמר להם: "היינו גברים היום, אנחנו חזקים ונצא מזה כמו גברים". שחקן נוסף הבהיר: "לא לגשת לאוהדים שקיללו, מי שיעשה את זה הוא לא חלק מאיתנו". בסופו של יום השחקנים הודו לחלק של הקהל שתמך בהם לאורך המשחק.

הקבוצה זכתה ליומיים חופש, אך גם אם בסיומם השחקנים לא יקבלו את המשכורות שלהם, לא צפויה שביתה. אחד השחקנים אמר: "אנחנו לא מחפשים לשבות עוד פעם ונמתין בסבלנות. עשינו את שלנו ואנחנו שוב אומרים כי זה לא היה בגלל המשכורות אלא בגלל כל הלחץ והאיומים מסביב. נתאמן כרגיל ביום שלישי ואנחנו לא מתעסקים בזה יותר".

כשטביב החל לברר פרטים בסוף השבוע, הוא הבין שהרבה מעבר לשחקנים הבכירים אותם האשים בארגון המחאה נגדו, מי שעמד מאחורי השביתה היו הזרים והשחקנים שמסיימים חוזה. בבית"ר אמרו אמש: "ברנדאן ו-וילה לוקחים 100 אלף שקל לחודש, העשרה ימים האלה עשו אותם רעבים ללחם? כל החבורה של דוברי הספרדית השנה יחד עם טונייס באו לפה רק לקחת כסף וללכת". בבית"ר שוקלים להעמיד חלק מהשחקנים לדין משמעתי בעקבות האירועים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ג'ונתן וילה שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
"כל החבורה של דוברי הספרדית באו רק לקחת כסף וללכת"/אדריאן הרבשטיין

אבירם ברוכיאן המושעה הגיע למתחם חדרי ההלבשה, מה שלא מצא חן בעיני טביב. ברוכיאן יעמוד לדין משמעתי ביום ראשון אך עשוי להיות מושעה עד לתום העונה ולמעשה סיים דרכו במועדון. ברוכיאן וטביב לא משדרים על אותו גל כבר מספר חודשים, והפרידה בין הצדדים הייתה צפויה ללא קשר לאירועי השביתה האחרונה. אגב, ברוכיאן עשוי שלא לקבל עונש של השעייה עד לתום העונה ו\או קנס ובמקרה כזה יפעיל את עורך דינו וייתכן שגם את ארגון השחקנים בנושא.

נראה כי פרט לברוכיאן, טביב לקח צעד אחורה בנוגע לשחקנים נוספים ועל אף האירועים האחרונים הבעלים נותן לזמן לעשות את שלו ואמר לאנשים אמש כי: "פרט לברוכיאן כל שחקן אחר שהמאמן הבא ירצה ניכנס איתו למו"מ. יש כאן שחקנים שעשו טעות ומי שיצטרך ישלם, אבל כאן זה יסתיים".

לפני המשחק נכנס ראש העיר ניר ברקת לחדר ההלבשה ושוחח עם השחקנים. ברקת אמר להם: "במשברים צריך להיות חזקים. המועדון הזה כבר עבר משברים וגם אני באופן אישי ואני יכול לומר לכם שמהרגעים האלה רק יוצאים מחוזקים. תעלו לשחק בשביל המועדון והעיר ותתמודדו עם זה שלב אחרי שלב".

איציק כהן אמר בסיום: "לא היה נעים היום אבל אני מעדיף לא להיכנס לכל הנושא הזה. בסך הכל עלינו כמו גברים, התמודדנו, הבקענו ארבעה שערים ונמשיך לתת את הכל עד הסוף. עברתי שנת התחשלות לא פשוטה עם עליות וירידות אבל אני אצא ממנה שחקן טוב יותר לעונה הבאה".

מאמן נבחרת הנוער של ישראל, אלי אוחנה. מגד גוזני
בניגוד לשנים הקודמות, הפעם ההצעה מאוד קוסמת לו. אלי אוחנה/מגד גוזני

כעת יתפנה טביב השבוע לסגור את מינוי המאמן החדש. טביב אמור להיפגש עם מנחם קורצקי בימים הקרובים, כאשר המסרים שקיבל הבעלים בסוף השבוע הם כי לקורצקי יש חוזה ברעננה. המסר הועבר לקורצקי, שייפגש היום עם אשר אלון במטרה לפתור את הפלונטר. אגב, במקביל לקורצקי, טביב עשוי להיפגש עם ניר קלינגר.

אם יש מסקנה אחת ברורה שטביב הבין מאירועי הימים האחרונים, היא שהוא צריך דמות חזקה שתעמוד בראש המערכת המקצועית. כבר תקופה ארוכה שהוא מעוניין לראות את אלי אוחנה בתפקיד בכיר במועדון, אך בימים האחרונים טביב עבר הילוך ופנה לאוחנה רשמית עם הצעה להגיע למספר שנים. גורמים המעורים בפרטים סיפרו כי בניגוד לשנים עברו, ההצעה מאוד קוסמת לאוחנה שמאוד רוצה לעמוד בראש המערכת ולבצע שינויים אירגוניים ומקצועיים. אוחנה צפוי לתת תשובה סופית בנושא לאחר הטורניר הקרוב שלו עם נבחרת הנוער, וגורמים בבית"ר אמרו אמש: "טביב לא יעזוב את אוחנה, הוא מבין כמה הוא צריך אותו כאן".

עמותת האוהדים הוציאה הודעה בעקבות הפנייה לאלי אוחנה בה נאמר: "אנו שמחים על כך שנעשתה פניה רשמית מצדו של אלי טביב לאלי אוחנה במטרה להחתימו כמנהל מקצועי במועדון. אנו מייחלים ומקווים כי אוחנה ייענה בחיוב והמהלך אכן ייצא לפועל. שילובו של הסמל הגדול של המועדון יכול לתרום המון ולהוביל את בית"ר למקומות חדשים וטובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully