וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב פנה רשמית לאוחנה, ייפגש עם קורצקי

26.4.2014 / 23:55

הבעלים של בית"ר רוצה דמות חזקה שתעמוד בפרונט. מאמן רעננה מועמד מוביל לאימון בעונה הבאה, גם קלינגר מועמד

one

בבית"ר ירושלים עוד לא נרגעו מהניצחון על רמת השרון והאירועים שלוו למשחק ומאחורי הקלעים כבר מתכוננים לעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי הבעלים אלי טביב פנה לשחקן העבר אלי אוחנה והגיש לו הצעה לשמש כמנהל המקצועי בעונה הבאה. לאוחנה יש חוזה בנבחרת הנוער עד לחודש יוני ובשבועות הקרובים הוא אמור לתת לטביב תשובה סופית, כאשר גורמים המעורבים בפרטים אומרים כי בניגוד לעבר אוחנה נוטה להשיב בחיוב ולהיות האיש שיעמוד בפרונט של בית"ר ירושלים. האירועים האחרונים רק חיזקו את התפיסה של טביב שהקבוצה צריכה איש חזק שיעמוד בפרונט וינהל את העניינים במועדון.

בתוך כך, בבית"ר ממשיכים לעסוק בסוגיית המאמן הבא של הקבוצה. הבעלים אלי טביב ייפגש עם מנחם קורצקי בימים הקרובים, כאשר מאמן רעננה הוא כרגע המועמד המוביל לתפקיד. יחד עם זאת, גורמים בבית"ר לא שללו את האפשרות שטביב ייפגש גם עם ניר קלינגר.

הרוחות במועדון עדיין סוערות בעקבות שביתת השחקנים במהלך השבוע והתנהגות האוהדים בניצחון על רמת השרון. רק 800 אוהדים הגיעו לטדי ורובם מחו נגד השחקנים בעקבות השביתה כשאת רוב האש ספג אריאל הרוש השוער והקפטן. האוהדים הניפו שטרות של כסף לשחקנים השובתים וחלק מהם הוצאו על ידי המשטרה בעקבות התנהגותם.


בית"ר חגגה, רמת השרון הסתבכה במאבק הירידה

מאמן נבחרת הנוער של ישראל, אלי אוחנה. מגד גוזני
בדרך חזרה לבית"ר. אלי אוחנה/מגד גוזני

והיה גם משחק. הפועל ניר רמת השרון הגיעה הערב (שבת) לטדי כשהיא במומנטום מצוין וכשהיא יודעת שניצחון יקרב אותה מאוד להישארות בליגת העל. אך דווקא במשחק כל כך חשוב מבחינתה נתנה הצגת נפל והובסה 4:0 מול בית"ר ירושלים. רק 800 אוהדים הגיעו לטדי, רובם קיללו את שחקנים בית"ר אבל על הדשא הופיעה רק קבוצה אחת, זו שפחות הייתה צריכה את הנקודות. שלומי אזולאי פתח את החגיגה הבית"רית (26). איציק כהן (צמד) ובריאן ז'ונס הוסיפו עוד שלישייה בעשר הדקות האחרונות. הקבוצה של חיים שאבו רחוקה כעת רק שלוש נקודות מהקו האדום, כשנותרו עוד שני מחזורים לסיום העונה ושבוע לפני משחק העונה שלה בתחתית מול בני יהודה שמתחתיה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חיים שאבו מאמן רמת השרון. מגד גוזני
הסתבך. חיים שאבו/מגד גוזני

חיים שאבו, מאמן רמת השרון הביע את אכזבתו בסיום: "לצערי הרב לא הגיע לנו לנצח את המשחק הזה. מה שאותי מאוד מרגיז זה ההתפרקות בסוף. מצד שני זה גם ייתן לנו את הסטירה שלנו לקראת משחק החיים שלנו בשבוע הבא מול בני יהודה. אנחנו עדיין תלויים בעצמנו ונעשה את הכל כדי לנצח את שני המשחקים הנותרים. נעבוד במהלך השבוע כדי להרים את החבר'ה, צריך לבוא מוכנים למשחק הזה כי זה משחק על החיים של המועדון שלנו ואני מאוד מקווה שנעמוד בזה".

על החילופים ההתקפיים שלו בסוף, אמר: "הימרתי על כל הקופה והיום זה לא הצליח לצערי. נכון שיש הבדל בין 1:0 ל-4:0 אבל אין מה לעשות עם זה וצריך לחשוב קדימה". על החילוף של אמיר האדז'יץ' במחצית: "ראיתי שהוא היה עייף והוא גם חזר ממחלה קשה ורציתי להכניס את אבו לאבן. הפעם זה לא עבד. בכל מקרה נעשה את הכל כדי לנצח בשבוע הבא את בני יהודה".

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. מגד גוזני
עשה את שלו. רוני לוי/מגד גוזני

רוני לוי, מאמן בית"ר ירושלים התייחס למשחק וסרב להרחיב על השבוע הסוער שעבר על המועדון: "הקהל אוהב לראות קבוצה מנצחת ומצליחה. עברנו שבוע לא נעים, אבל נקווה שהניצחון הזה יעזור לפתור את הדברים. מה שלא עשינו טוב הרבה משחקים השנה, עכשיו עשינו טוב. בכל מה שקשור לעמידה טקטית ומשחק קבוצתי היינו טובים. אני שמח לנצח".

לוי בכל זאת אמר בקצרה על שביתת השחקני כי "זה לא נעים אבל צריך להתמודד עם סיטואציות כאלה. אנחנו עובדים קשה כל השנה וזה לא מסתדר תמיד, היום זה הסתדר. אני חושב שאם אנחנו מסתכלים על ספורטיביות אז השחקנים נתנו דוגמא טובה וזו נקודת זכות".

אריאל הרוש, שוער וקפטן בית"ר ירושלים דווקא דיבר בפתיחות על כל המצב במועדון והתייחס לקללות של הקהל נגדו והסיבה לשביתת השחקנים: "מי שקילל אותי זה כבר לא מעניין אותי. זה רק נותן לי דרייב לשחקן. מי שמקלל שחקן כמוני שאני קפטן וסמל במועדון הוא לא אוהד. האוהדים שמקללים לא באמת יודעים מה היה באמת, אבל אני לא רוצה להתעסק בזה".

הרוש ניסה להסביר: "היה קצת בלגן של חוסר בתקשורת ביני לבין טביב. התקשרתי לטביב והוא לא ענה. כל השחקנים פנו להסתדרות ומפה החל כל הבלגן. מאז שהגיע המכתב התחיל הבלגן. רצינו לעלות לאימון שהתעכב וזה יצר בלגן. כבר שנה שלמה שאנחנו לא מקבלים משכורת בזמן. לא שבתנו כי לא קיבלנו משכורות שבועיים. אנחנו נגיע לאימון הבא, אין שאלה בכלל. אנחנו עובדים של המועדון. חבל להרוס עונה שלמה על קללות של הקהל".

הרוש נתן את דעתו לקללות הקהל: "אם הם שמעו רק צד אחד אז זה באמת לא נראה טוב. אבל אני אומר שלא שבתנו רק בגלל שבועיים של עיכוב במשכורות". על ההתערבות של הסתדרות השחקנים: "אם היינו יודעים שיהיה כזה בלגן לא היינו פונים להסתדרות. חבל שזה הגיע למצב הזה".

על המשחק עצמו אמר הרוש: "כשאין לחץ ובאים לשחק כדורגל כדי להנות זו התוצאה. שרק ימשיך ככה לקראת העונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully