וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים הביסה 0:4 את רמת השרון

מערכת וואלה! ספורט

26.4.2014 / 18:47

שלומי אזולאי, איציק כהן (צמד) ובריאן זו'נס סיבכו את האורחים שרחוקים רק שלוש נקודות מהקו האדום. 800 אוהדי בית"ר בלבד הגיעו לטדי, רובם קיללו את השחקנים ועודדו את אלי טביב

one

דווקא כשהיא אחרי שבוע סוער במיוחד, עם קהל שמוחה ובהרכב חסר הביסה הערב (שבת) בית"ר ירושלים 0:4 את הפועל ניר רמת השרון וסיבכה מאוד את הקבוצה של חיים שאבו במאבק הירידה. 800 אוהדים בלבד הגיעו לאצטדיון טדי, רובם מחו והניפו שטרות של כסף מול שחקני בית"ר במחאה על כך שהחליטו להחרים את אחד האימונים בשל עיכוב בשכרם. שלומי אזולאי, אחד השחקנים שספגו קללות מהאוהדים היה זה שכבש את השער הראשון בדקה ה-26. התוצאה הזו החזיקה מעמד עד הדקה ה-80, אך בית"ר ביצעה בליץ בראשותם של איציק כהן ובריאן ז'ונס שני המחליפים. כהן כבש דקה לאחר שנכנס כמחליף (80) אחרי שדייק מזווית קשה במתפרצת. ז'ונס הכפיל (82) וכהן השלים את התבוסה של האורחים בדקה ה-84.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. מגד גוזני
חגיגה מאופקת. שחקני בית"ר ירושלים מברכים את אזולאי/מגד גוזני

רמת השרון, שהגיעה למשחק הזה עם רצף של שני ניצחונות רצופים וארבעה משחקים ללא הפסד, הסתבכה שוב במאבק הירידה. במשחק התחתית המקביל בין שתי סוגרות הטבלה ניצחה מכבי פתח תקוה 0:1 את בני יהודה והמשמעות היא שהשתיים רחוקות כעת רק שלוש נקודות מהקבוצה של שאבו, כשנותרו עדיין שש נקודות בקופה. במחזור הבא תפגוש רמת השרון את בני יהודה לעוד משחק על שש נקודות בתחתית והיא תסיים את העונה עם משחק חוץ מול הפועל עכו. בית"ר, שמחכה כבר שהעונה הזו תסתיים, תפגוש את הפועל עכו למשחק חסר חשיבות מבחינתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חיים שאבו מאמן רמת השרון. מגד גוזני
שוב הסתבך בתחתית. שאבו/מגד גוזני

תחתית ליגת העל (שני מחזורים לסיום):

9. הפועל רעננה 35 נקודות (שערים: 9-)
10. הפועל חיפה 34 (12-)
11. הפועל עכו 33 (13-)
12. הפועל ניר רמת השרון 30 (30-)
---------------------------------------------
13. בני יהודה 27 (14-)
14. מכבי פתח תקוה 27 (24-)

מה נשאר להן עד סוף העונה?

הפועל עכו: בית"ר ירושלים (ח), רמת השרון (ב)
רמת השרון: בני יהודה (ב), הפועל עכו (ח)
בני יהודה: רמת השרון (ח), מ.ס אשדוד (ב)
מכבי פתח תקוה: מ.ס אשדוד (ח), הפועל חיפה (ב)

עומר אצילי שחקן בית"ר ירושלים מול שחקני רמת השרון מיכאל זנדברג עם אורי שטרית. מגד גוזני
הפסד כואב. אורי שטרית ומיכאל זנדברג מול אצילי/מגד גוזני

מהלך המשחק

* רק 800 אוהדים הגיעו לטדי לקראת המשחק הזה, אלו שהגיעו קיללו את אריאל הרוש ואת הזרים וילה וברנדאן. חלק מהאוהדים הניפו שטרות לשחקנים ועודדו את אלי טביב.

דקה 1: מנשה משיח הוציא את המשחק לדרך, אווירת נכאים בטדי.

דקה 2: בית"ר הגיעה למצב טוב ממש עם הפתיחה כשעומר אצילי מצא את עצמו במצב נוח ומטווח של 20 מטרים הפציץ מעל שערו של ניצן.

אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
הניפו שטרות מול השחקנים. אוהדי בית"ר במחאה/מגד גוזני

דקה 20: מצב ראשון מסוכן לאורחים. קובי מוסא הרים כדור מצד ימין לעברו של קני סייף שפספס בסנטימטרים את הכדור ממצב קורץ.

דקה 26: גול! בית"ר עולה ליתרון בזכות שער מוזר של שלומי אזולאי אחרי קומדייה של טעויות בהגנת האורחים. איתמר ניצן השוער קיבל כדור ובעט אותו על גופו של ריף פרץ ומשם הכדור הגיע לאזולאי שמול שער חשוף בעט לרשת. 0:1 לבית"ר.

שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים חוגג. מגד גוזני
השתיק את המקללים. אזולאי עם חגיגה מאופקת/מגד גוזני

דקה 37: בית"ר השתחררה מעט אחרי השער ורוקי זיקרי כמעט הכפיל את היתרון אחרי שקיבל כדור כ-18 מטרים אלכסונית משערו של ניצן, חדר לרחבה ובעט כדור חזק אך גבוה מדי.

דקה 40: מצב טוב לרמת השרון. אורי שטרית הרים כדור מצד שמאל, אמיר האדזיץ' הגיע טוב אבל במקום לנגוח לשער, המשיך למרכז הרחבה אבל זנדברג לא הגיע.

דקה 57: מהלך מצוין של עומר אצילי שקיבל כדור כ-17 מטרים משערו של ניצן והקפיץ בחוכמה מעל השוער שלא היה ממוקם טוב אבל ניצן הדף בקצות האצבעות לקרן.

דקה 70: מצב נהדר לרמת השרון להשוות. יוסי שבחון המחליף הרים מצד שמאל, שחקן של בית"ר ניסה להרחיק אבל נגח לעברו של אבו לאבן שנותר פנוי לגמרי אך נגח משני מטרים החוצה.

דקה 73: כמעט השוויון של רמת השרון! קני סייף הפציץ ברגל שמאל מ-20 כדור לחיבורים, אבל הרוש התעופף נהדר והדף לקרן.

דקה 80: גול! בית"ר הכפילה את היתרון והבטיחה את הניצחון בזכות שער של איציק כהן שכבש דקה לאחר שנכנס כמחליף. בית"ר יצאה למתפרצת, דני פרדה הכניס לכהן שמזווית קשה בעט פנימה. 0:2 לבית"ר.

דקה 82: גול! ההפסד של רמה"ש הפך לתבוסה. בריאן ז'ונס עוד מחליף קיבל כדור על סף הרחבה ובעט חזק מול האין הגנה של רמת השרון. ניצן רק הדף אך לא הצליח למנוע מהכדור לחדור לרשת. 0:3 לבית"ר.

דקה 84: גול! בית"ר מתעללת עם שער שלישי בתוך ארבע דקות. איציק כהן קיבל כדור מול הגנה מפורקת ומקרוב בעט לרשת של ניצן. 0:4 לבית"ר.

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
הגיע וזכה לתמיכה מהאוהדים. אלי טביב/מגד גוזני

הרכבים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, דור מלול, ג'ונתן וילה, טל כחילה, דושאן מאטוביץ, פאבלו ברנדאן, משה לוגסי, עומר אצילי (איציק כהן, 79), דני פרדה, רועי זיקרי (בריאן ז'ונס, 65), שלומי אזולאי.

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, גל בראל, ריף פרץ, אורי שיטרית, תום מנשרוב (יוסי שבחון, 57), בן בן יאיר (מוחמד אזברגה, 69), בן רייכרט, מיכאל זנדברג, קני סייף, אמיר האדזיץ' (יוסף אבו לאבן, 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully