וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "לא איימתי על אף שחקן, זו לא דרכנו"

25.4.2014 / 13:16

בעלי בית"ר הגיב להשבתת האימון בטענה לאיומים על שחקניו. ברוכיאן: "מנעתי בגופי את המחאה, וטביב חשב שהנהגתי אותה". סיידוף: "עצמוני אמר לי שהסירוב לתת שמות יפגע בי בשנים הבאות". עצמוני: "יש השלכות לזה שפונים להסתדרות בלי לדבר איתנו"

one

שעות ספורות אחרי ששחקני בית"ר ירושלים סירבו לעלות לאימון המסכם של הקבוצה לקראת המשחק מול הפועל ניר רמת השרון מחר (ש', 17:00, ספורט 1), התגובות לבלגן במועדון ממשיכות לזרום. כזכור, אתמול הושעה אבירם ברוכיאן בטענה שאירגן את מחאת השחקנים כנגד המועדון בגלל העיכוב בתשלום המשכורות, אך הבוקר טענו שחקני בית"ר שהשבתת האימון לא נבעה מהבעייה הכלכלית, אלא מהתגובה של ההנהלה להתנהלותם.

שחקני בית"ר השביתו את האימון המסכם לפני רמת השרון

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"הכל התפוצץ בבום בגלל ששחקנים אויימו". אריאל הרוש/ברני ארדוב

אריאל הרוש התראיין ב-'רדיו ירושלים' והתייחס לאירועים: "באתי לאלי טביב ביום שלישי לאחר שיחה עם השחקנים שביקשו שאדבר איתו על כך שמתחילת השנה אנחנו לא מקבלים משכורת בזמן. טביב אמר לי לומר להם שעד ה-30 לחודש לא תהיה משכורת. העברתי את זה לשחקנים והם לא אהבו את זה. פניתי שוב לטביב וביקשתי ממנו שיבוא ידבר איתם ויסביר להם. אם הוא היה מסביר להם את זה הכל אולי היה אחרת. שחקנים דואגים לחודשים הבאים ויש להם טענות".

על ההחלטה לא להתאמן היום אמר הרוש: "בעקבות איומים על שחקנים שאם לא ייתנו שמות הם יעופו הביתה וכל מיני איומים שקיבלו הוחלט מה שהוחלט היום. אמרו לשחקנים שאם לא יגידו מי אירגן את המרד הם יסיימו את דרכם בבית"ר. דיברנו עם השחקנים וגם אתמול לא רצינו לעשות שביתה והוחלט לדחות הכל לשבוע הבא ולחכות עד ה-30 בחודש, אבל אתמול הכל התפוצץ בבום בגלל ששחקנים אויימו. ברגע שההתסדרות טיפלה בדברים העניינים הסתבכו". על המשחק מחר אמר הרוש: "נופיע אליו כרגיל".

אלי טביב אמר בתגובה: "ביום רביעי האחרון שוחחתי עם הרוש בארבע עיניים והקשבתי לדבריו בנושא המשכורות, הבטחתי לו כי עד לסוף החודש השחקנים יקבלו כל מה שמגיע להם עד לשקל האחרון, כפי שאני עושה כבר מתחילת השנה. למרות זאת, השחקנים החליטו להתאגד ולפנות להסתדרות ולשלוח מכתב התראה ובו הם מציבים אולטימטום שיפוג ביום ראשון. למרות כל ההתנהלות הזו הדברים יצאו מכל פרופורציה והשחקנים החליטו להשבית את האימון, דבר שהשאיר אותי המום. לא איימתי או מי מטעמי לא איים על אף שחקן, זו לא דרכנו, הפרסומים בכלי התקשורת מעוותים את המציאות. אני רוצה להבהיר, השעייתו של אבירם ברוכיאן נבעה בגלל אירועי הרחקתו מהמשחק בקרית אליעזר מול הפועל חיפה ביום שני האחרון ולא בגלל שום סיבה אחרת?.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"השבתת האימון הותירה אותי המום". אלי טביב/יוסי ציפקיס

גם אבירם ברוכיאן עלה לשידור ואמר: "אני רוצה לומר את האמת ושיאמינו לי. אני לא אשאר בבית"ר בעונה הבאה ואין לי בעיה עם זה. ב-20 לחודש כמה שחקנים שיודעים שהם לא נשארים בבית"ר ירושלים ביקשו מאריאל הרוש תשובות בנוגע למשכורות, אריאל נכנס לטביב לקבל תשובות והוא אמר שנקבל ב-30 לחודש. אריאל ביקש ממנו לבוא לשחקנים ולהגיד להם את הדברים. שאלו אותי מה אני אומר ואמרתי שיש פה בערך 12 שחקנים שלא נשארים בעונה הבאה ואילו 8-9 שחקנים שנשארים, ואם הם יעשו מהלך קיצוני זה יפגע בהם. אמרתי להם שזה לא מעניין אותי, לא יקום ולא יהיה ואנחנו עולים לאימון. אמרתי שלא מעניין מה יהיה בחודשים הקרובים, נקבל משכורת ויוצאים לאימון כרגיל. אני לא אדאג לאינטרס האישי שלי ואגרום לכל הצעירים עם החוזים כמו זיקרי, כחילה ואצילי לשלם את המחיר ושיתנקמו בהם. עיכבנו אתמול את האימון בכדי להתייעץ, רוני לוי אישר לנו להתעכב מעט ולאחר מכן עלינו לאימון".

ברוכיאן הוסיף: "לשביתה היום אין קשר למשכורות. על זה צריך לתת את הדעת. זכותו של טביב לא לבוא לדבר עם השחקנים אבל לא בגלל זה שחקנים שבתו. לא יכול להיות שאחרי שאני, אריאל הרוש, שי חדד וסיידוף שמנענו את השביתה ואמרנו לשחקנים לא לשבות יצאנו החוצה והתאמנו ובצהריים התחילו טלפונים, איומים על שחקנים שאם לא אומרים מי השמות שעושים את המרד הם לא יהיו בבית"ר. זה חמור ואנשים לא היו מוכנים לחיות עם זה. שהסתיים האימון הגיע אליי מכתב שהמועדון רוצה לזמן אותי לוועדת משמעת בעקבות האדום שקיבלתי ביום ראשון ולאחר מכן קיבלתי עוד הודעה ואמרו לי שאסור לי להגיע לאימונים עד לוועדת המשמעת".

על טביב אמר ברוכיאן: "בלהט הדברים הוא חשב שאני הנהגתי את כל המחאה הזאת. עכשיו הוא יודע בוודאות שאני זה שמנעתי בגופי שזה לא יקרה. אני דאגתי שהשחקנים לא ישבתו אתמול. אני סיימתי בבית"ר ירושלים, אלי טביב לא רוצה אותי ואני יודע את זה. הוא לא רוצה אותי כי בתחילת השנה חתמתי על חוזה לשנה עם אופציה לעוד שנה, חוזה נמוך מאוד. אני אמרתי להם שאני רעב ויודע שאהיה טוב בעונה הזאת. אמרתי להם שאם אהיה טוב אני מצפה לבוא על שכרי ואמרו לי שאם אהיה טוב אקבל שידרוג. בבית"ר אישרו את זה, בינואר ביקשתי ואמרו לי כן. ביקשתי עוד 7,000 שקל בשכר בסיס. אמרו לי לעשות חוזה ארוך טווח ולכן ביקשתי שייתנו לי כסף מראש על חשבון העונה הבאה. כשראיתי שזה לא קורה ביקשתי תשובות, דחו אותי וברגע שלא עלינו לפלייאוף העליון אמרו לי לא וזה פגע בי. אנשים לא אהבו את זה והחליטו מה שהחליטו ובגלל זה לא רוצים אותי בבית"ר ירושלים בעונה הבאה".

שחקן בית"ר ירושלים, אבירם ברוכיאן. קובי אליהו
"עכשיו טביב יודע בוודאות שאני זה שמנעתי בגופי את המחאה". אבירם ברוכיאן/קובי אליהו

מנכ"ל הקבוצה עומר עצמוני אמר: "אני אומר באופן חד משמעי כי אף אחד לא איים על אף שחקן בבית"ר ירושלים. התקיימה שיחה אחת ביני לבין אוהד סיידוף בשל העובדה שהוא ביצע את הפנייה הפיזית להסתדרות. אוהד שחקן בית של המועדון ואבא שלו מנהל בקבוצת הנוער, אוהד הוא ילד שאני בקשר טוב איתו. דיברתי איתו בנוגע לזה שלא פנו אלינו לפני שפנו להסתדרות. השיחה הייתה בצורה בריאה ולא עלתה לטונים גבוהים. זאת הייתה שיחה לא קצרה כדי להבין את כל מה שקרה באותו היום. אמרתי לאוהד שאני מבין שהוא חלק מרכזי בעניין הזה והוא אמר שזה לא נכון ואין לו אינטרס והוא רוצה להיות שוער ראשון בקבוצה בשנים הבאות. אז שאלתי אותו אם זה לא אתה מי זה אז הוא ענה 'זה כל השחקנים'. מחובתי לשאול את השאלה הזאת וזכותו של אוהד לא לענות לי על זה. אמרתי לאוהד שאני מכבד את זה. יש השלכות לכל דבר שבן אדם עושה. יש השלכות לזה שפונים להסתדרות בלי לדבר איתנו. השלכות יכולות להיות שאנחנו מסתכלים על העונה הבאה ועל אנשים שאנחנו רוצים לראות בתוך בית"ר ירושלים אנחנו רוצים שחקנים שמשתפים פעולה עם המערכת ולא קמים בלי לדבר איתנו ופונים להסתדרות או מחליטים לשבות".

סיידוף הגיב על הדברים ואמר: "בשעות הערב קיבלתי טלפון מעומר עצמוני שהוא רוצה לדעת מי אחראי לזה והוא יודע שזה אני והוא רצה לדעת את השמות. אמרתי לו שאין לי חלק ספציפי בזה ואני חלק מהשחקנים והוא אמר לי "תשמע, יהיו לזה השלכות לשנה הבאה'. אמרתי לו: 'אני לא כזה טיפש להוביל מהלך נגד אלי טביב. אנחנו השחקנים עם עתיד במועדון האחרונים שיעשו את זה'. קיבלתי טלפון מעומר עצמוני שאמר לי שזה יפגע בי בשנים הבאות ובמילים אחרות שהראש שלי על הכוונת. הוא לחץ עליי לתת לו שמות אז הוא אמר לי 'אני מנסה לעזור לך, אני זורק לך חבל הצלה ואתה לא עוזר לעצמך'. גדלתי בבית"ר מגיל קטן וחלמתי לשחק בקבוצה הבוגרת. בעקבות ההתפתחויות אני פסימי מאוד בנוגע לסיכויים שאישאר בבית"ר ירושלים. אני מבין היטב את הדברים".

אוהד סיידוף שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"קיבלתי טלפון מעומר עצמוני שאמר לי שזה יפגע בי בשנים הבאות ובמילים אחרות שהראש שלי על הכוונת". אוהד סיידוף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully