וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשוב לא להתייאש גם כשדוראנט משיג את הנקודות"

טוני אלן מסביר איך עצר את מלך הסלים. פול על ההצגה: "כשאנחנו בכוח כזה קשה לשמור עלינו". מספרי וציטוטי הלילה

מאמן גולדן סטייט ווריורס מארק ג'קסון. Chris Carlson, AP
לילה שהוא ירצה לשכוח כמה שיותר מהר. מארק ג'קסון/AP, Chris Carlson

מספרי המשחק בין הגריזליס לת'אנדר (105:111, 1:1 בסדרה)

* הגריזליס קטעו רצף של 5 הפסדי פלייאוף רצופים.

* הם עשו זאת בעיקר הודות לשליטה מוחלטת מתחת לסלים, עם יתרון מוחץ של 36:56 בנקודות בצבע.

* קווין דוראנט הצטרף ללברון ג'יימס ודירק נוביצקי כאחד משלושת השחקנים היחידים אי פעם שרשמו לפחות 35 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 שלשות במשחק פלייאוף.

* עם זאת, דוראנט סיים רק עם 12 מ-28 מהשדה, והוא עומד על 36% (9 מ-25) בסדרה כשהוא נשמר על ידי טוני אלן, לעומת 56% מול שומרים אחרים (10 מ-18).

הגריזליס גנבו משחק ב-OKC, הקליפרס דרסו ב-40 הפרש

גארד ממפיס גריזליס מייק קונלי (ימין) מול סנטר אוקלהומה סיטי ת'אנדר קנדריק פרקינס (שמאל). Sue Ogrocki, AP
סוף סוף ניצחון פלייאוף. מייק קונלי/AP, Sue Ogrocki

קווין דוראנט לא האמין שזה קורה לו. אחרי שהשלים מהלך של ארבע נקודות עם שלשה משוגעת במיוחד, וראה את קנדריק פרקינס קובע הארכה עם סל דרמטי שמחק כליל פיגור של 5 נקודות 18 שניות לסיום, הוא נעצר בתוספת הזמן, והת'אנדר שלו איפשרו לממפיס לנצח בחוץ 105:111 ולאזן ל-1:1 את הסדרה המבטיחה בין המדורגת 2 למדורגת 7 במערב.

טוני אלן, שעמד במשימה לעצור את מלך הסלים של הליגה, אמר בסיום: "אני לא העניין כאן, אלא הכדורסל הקשוח והעיקש שלנו בצד ההגנתי. אני צריך לעשות את העבודה שלי בשלב מוקדם, לנסות להיות פיזי איתו, לדחוף אותו בחסימות. אבל גם במשחק כזה הוא עדיין קלע 36, כך שהדבר החשוב ביותר הוא לא להתייאש מכך ולהמשיך להיאבק בו לאורך כל המשחק".

גם המאמן המפסיד סקוט ברוקס התמקד בסיום בקשיים של דוראנט: "אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה יותר בלהרחיק את הידיים שלהם ממנו. זה אחד הדברים שאנחנו מדברים עליהם - לבצע תרגילים טובים יותר וחסימות מוצלחות יותר כדי להגיע לזריקות טובות יותר". דוראנט עצמו אמר: "הם משחקים חזק, חייבים לתת להם קרדיט על זה. זו ההגנה שלהם לאורך כל העונה, ואנחנו צריכים להניע את הכדור טוב יותר כדי להתמודד עם זה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר מול טוני אלן שחקן ממפיס גריזליס. Ronald Martinez, GettyImages
הרבה עבודה פיזית. טוני אלן מול קווין דוראנט/GettyImages, Ronald Martinez

מספרי המשחק בין הקליפרס לווריורס (98:138, 1:1 בסדרה)

* פער 40 הנקודות הוא הגדול ביותר בתולדות ניצחונות הפלייאוף של הקליפרס, השיא הקודם עמד על 25 בניצחון על פיניקס ב-2006.

* בלייק גריפין רשם שיא קריירה בפלייאוף עם 35 נקודות, אחרי שסבל מבעיית עבירות במשחק הראשון. עד כה בסדרה הקליפרס קולעים 31 נקודות יותר מיריבתם כשהוא על הפרקט (49 דקות), ורק 5 יותר כשהוא על הספסל (47 דקות).

* הווריורס לא ספגו כך כך הרבה נקודות במשחק פלייאוף מאז שחטפו 141 מפילדלפיה ב-1967.

* גולדן סטייט איבדה 26 כדורים, ובסך הכל סיימה 26% מההתקפות שלה באיבוד כדור - הנתון הגבוה ביותר שלה בקטגוריה הזו מאז 2002.

כריס פול שחקן לוס אנג'לס קליפרס מול אנדרה איגודלה שחקן גולדן סטייט ווריורס. GettyImages
פשוט מפחידים. כריס פול/GettyImages

יומיים אחרי שפתחו בסערה עם 1:12 את סדרת הסיבוב הראשון שלהם מול גולדן סטייט אבל ירדו מנוצחים, הקליפרס שעטו ל-4:14 מהיר, אבל הפעם הם לא הורידו את הרגל מדוושת הגז, ובניצחוו של בלייק גריפין שנשמר הפעם מבעיית עבירות בדרך לשיא קריירה בפלייאוף של 35 נקודות, איזנו ל-1:1 עם תצוגה דומיננטית במיוחד.

"שמרנו את המשחק פשוט", ניתח דוק ריברס. "כשלשחקן היתה זריקה חופשית, הוא זרק אותה. כשלא היתה לו, הוא מסר. מאוד קשה לשמוך עליך כשאתה מניע את הכדור כל כך מהר כמו שהנענו היום. בלייק היה פנומנלי, נשאר במצב התקפה כפי שהוא רצה והפגין קשיחות מנטלית נהדרת". כריס פול, ששיחק למרות הכאבים בשריר הירך האחורי, הוסיף: "כשאנחנו משחקים בכוח כזה ובאמון כזה, קשה לשמור עלינו".

מארק ג'קסון אמר בסיום: "שיחקנו רע, היינו איומים. הצגנו יכולת חלשה שלא מאפיינת אותנו. הם עצרו את השטף שלנו עם האינטנסיביות שלהם, וראיתם ששיחקנו מול קבוצת כדורסל נואשת". סטף קרי, שהחטיא 7 מ-8 הזריקות הראשונות שלו וסיים משחק מתסכל עם 24 נקודות ועבירה טכנית ראשונה העונה אחרי ויכוח על עבירה שלא נשרקה לזכותו, הוסיף: "הגענו למשחק עם תחושה של דחיפות, אבל שום דבר לא התחבר לנו. הם פשוט היו טובים יותר מההתחלה ועד הסיום".

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריורס. GettyImages
עבירה טכנית ראשונה העונה. סטפן קרי/GettyImages

* יוטה אישרה הלילה את הדיווחים על סיום דרכו של טיירון קורבין, המאמן השביעי בלבד בתולדות המועדון. קורבין שהחליף את ג'רי סלואן ב-2011 רשם שתי עונות מוצלחות למרות עזיבתו של דרון וויליאמס, אבל העונה יוטה שלו התפרקה עם מאזן של 58:24, הגרוע ביותר שלה מאז 1980.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully