וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאודרופ: "הפכנו להיות מפונקים בנוגע לליאונל מסי"

מיכאל לאודרופ לא אוהב את הביקורות על הארגנטינאי. מנוטי: "הוא צריך לשחק עם תשוקה וגאווה, כפי שנדרש משחקן של ברצלונה". הערב בגמר הגביע (22:30, ספורט1) הארגנטינאי ינסה להשתיק את כולם וגם לכבוש שער ראשון נגד ריאל מדריד בקופה דל ריי

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה. Daniel Tejedor, AP
ישתיק את הביקורות? מסי/AP, Daniel Tejedor

כריסטיאנו רונאלדו פצוע ולא ישחק וערב גמר הגביע הספרדי בין ברצלונה לריאל מדריד (רביעי, 22:30, ספורט1 וספורט1 HD) כל תשומת הלב ניתנת לליאונל מסי. הכוכב הארגנטינאי כבש העונה 38 שערים ב-40 משחקים בכל המסגרות, אבל נדמה שכולם מצפים ממנו ליותר. חוסר היציבות של אלופת ספרד גרם לכך שפתאום נשמעות עליו ביקורות ועולות תהיות בנוגע למוטיבציה שלו. הערב הוא יוכל להשתיק את כולם לפחות לכמה ימים.

מי שמנסה לאבחן את מה ש"עובר" על מסי לאחרונה הוא מאמן העבר ססאר לואיס מנוטי, שהוביל את ארגנטינה לזכייה הראשונה שלה במונדיאל ב-1978 ואימן את בארסה אי שם בעונת 1983-84.

"אל פלאקו", שביקר את בן ארצו לפני כחודש, אמר אמש: "מסי חייב להתגבר על העצב שלו ולשחק עם שמחה, גאווה ותשוקה. אלו הדברים שנדרשים ממי שלובש את החולצה של ברצלונה. אני חושב שהוא עייף וזה נורמלי כי הרבה מוטל עליו. אני לא יודע אם זה קשור למונדיאל המתקרב, אני חושב שהוא פשוט מוטרד. זה קורה לשחקנים הכי טובים בעולם, אבל גמר הגביע זו הזדמנות טובה בשבילו לצאת לדרך אחרת".

מיכאל לאודרופ, ששיחק בברצלונה בשנים 1989-1994 ואחר כך עבר לריאל מדריד, לא מתרשם מהביקורות ואמר על הארגנטינאי: "הוא השחקן הכי טוב בעולם ואחד מהטובים בהיסטוריה, אבל הפכנו להיות מפונקים בנוגע אליו. במשחקים האחרונים הוא לא היה במיטבו, אבל זה בדיוק מה שאמרו לפני הקלאסיקו האחרון ואז הוא כבש שלושער ובישל אחד נוסף".

הערב, גמר הגביע הספרדי, 22:30, ספורט1: ברצלונה - ריאל מדריד

גווארדיולה ובאיירן מינכן בלחץ: ”בכושר הזה לא נעבור את ריאל מדריד”

מנג'ר סוונסי מיכאל לאודרופ. GettyImages
"במשחקים האחרונים מסי לא במיטבו, אבל זה מה שאמרו לפני הקלאסיקו האחרון ואז הוא כבש שלושער". לאודרופ/GettyImages

זה יהיה המשחק ה-28 של מסי נגד ריאל מדריד בכל המסגרות. הוא מלך שערי ה-"אל קלאסיקו" בכל הזמנים עם 21 כיבושים, וב-27 המשחקים הקודמים שלו נגד היריבה המרה המאזן של ברצלונה הוא כזה: 13 ניצחונות, 7 הפסדים, 7 תוצאות תיקו. יחד עם זאת, בחמשת משחקי הגביע נגד ריאל, הוא אמנם בישל שלושה שערים, אבל לא כבש אפילו אחד.

הערב הפנומן הארגנטינאי ישחק בגמר ה-17 שלו במדי ברצלונה. ב-16 הקודמים הוא כבש 18 שערים, בישל ארבעה נוספים והניף 13 תארים: 2 ליגת האלופות, 2 סופר קאפ אירופאי, 2 אליפויות עולם לקבוצות, 2 גביע ספרדי, 5 סופר קופה ספרדי. לכל אלו אפשר להוסיף את הניצחונות במשחקי הגמר של אולימפיאדת בייג'ינג ב-2008 ושל אליפות בעולם לנבחרות עד גיל 20 ב-2005.

אבל היו גם הפסדים. לא הרבה - שלושה בלבד - אבל שניים מהם לריאל מדריד. בסופר קופה ב-2012 ברצלונה וריאל מדריד נפרדו ב-4:4 בתום שני המשחקים, אבל הבלאנקוס זכו בזכות שערי חוץ וישנו כמובן ה-0:1 המפורסם של הקבוצה מהבירה בגמר הגביע ב-2011 - 120 דקות אמוציונליות שכללו שמונה כרטיסים צהובים, הרחקה של אנחל די מריה ושער ניצחון של כריסטיאנו רונאלדו 13 דקות בתוך ההארכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ליאונל מסי שחקן ברצלונה. Denis Doyle, GettyImages
עדיין לא כבש נגד ריאל בגביע. מסי/GettyImages, Denis Doyle

סיד לאו, פרשן הכדורגל הספרדי של "גרדיאן", כתב לקראת המשחק: "לפני המשחק של ברצלונה מול מנצ'סטר סיטי, כשבארסה רשמה שרשרת הפסדים בליגה, חאבייר מסצ'ראנו אמר 'זה רק חודש מארס, חכו שנמות לפני שתהרגו אותנו, אנחנו עדיין בחיים'.

"אבל מה עכשיו, חאבייר? ברצלונה מתכוננת לגמר גביע המלך, ויש התרגשות, אבל יותר מזה יש פחד. תחושה שהם על סף תהום, והנה באה היריבה הגדולה, מוכנה לתת להם את הדחיפה הקטנה למטה. טרבל? ברצלונה תוכל לאבד שלושה תארים תוך זמן קצר מאוד...

"ברצלונה לא כבשה שני משחקים ברציפות, ולמעשה כבשה רק חמישה שערים בחמשת המשחקים האחרונים, שלושה מהם בפנדלים ואחד עצמי. האופטימיות מגיעה מהעובדה שברצלונה כבר ניצחה העונה פעמיים את ריאל מדריד, שליאו מסי כבש 21 שערים ב-27 משחקים שלו מול ריאל מדריד, ושרונאלדו לא משחק.

"אבל יחד עם זאת, גם ניצחון בגמר הגביע, נגד היריבה הכי מושבעת, לא יהפוך את העונה הזאת לטובה. גם גביע לא ישכיח את הצורך בתיקונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully