וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינו: "לא משנה מה יהיה בגמר, הדעה לגביי שלילית"

רגע לפני גמר גביע המלך מול ריאל מדריד (ד', 22:30, ספ'1), למאמן ברצלונה נמאס מהמבקרים. קסיאס: "לשחזר את 2011"

מימין: צ'אבי, אנדרס אינייסטה, ברצלונה, מביטים בשחקני ריאל מדריד חוגגים זכייה, גביע המלך. רויטרס
כך הסתיים הגמר ב-2011. שחקני ריאל מדריד חוגגים אחרי הניצחון על ברצלונה/רויטרס

הקלאסיקו השלישי והאחרון של העונה ייערך מחר (רביעי, 22:30, ספורט1 ו-HD) כאשר ברצלונה וריאל מדריד תתמודדנה בגמר גביע המלך במסטאייה. בארסה מגיעה אחרי ההדחה מרבע גמר ליגת האלופות בידי אתלטיקו מדריד וההפסד הכואב לגרנאדה בליגה, ומקווה להתאושש מול היריבה המושבעת אותה כבר ניצחה העונה פעמיים בליגה (1:2 בבית, 3:4 בחוץ). ריאל, לעומתה, התקדמה לחצי גמר ליגת האלופות וגם עלתה למקום השני בליגה, אבל תצטרך להסתדר ללא כוכבה כריסטיאנו רונאלדו. הגביע ה-27 של ברצלונה או ה-19 של ריאל מדריד? הקרב על התואר הראשון.

ברצלונה זכתה בגביע לאחרונה ב-2012, וכאמור לא מגיעה במצב אופטימלי לגמר הנוכחי. רחוק מזה. אחרי שני ההפסדים הרצופים בהם לא כבשה שער, האלופה המכהנת שוב תבצע שינויים בהרכב, בתקווה שההגנה שלה לא תקרוס למרות כל הפציעות. חוסה מנואל פינטו ממלא כמובן את מקומו של ויקטור ואלדס בין הקורות, ומארק ברטרה צפוי לחזור למרכז ההגנה לצד חאבייר מסצ'ראנו, בהיעדרו של ג'רארד פיקה הפצוע. צ'אבי הוותיק ישוב אל ה-11 אחרי שלא פתח מול גרנאדה, וגם פדרו זוכה לעדיפות בשלישייה הקדמית לצד ניימאר וליאונל מסי.

המאמן חרארדו מרטינו אמר במסיבת העיתונאים: "אין קשר בין הגמר הזה למה שאנחנו עושים בשאר המפעלים. זה תואר חשוב ואנחנו רוצים לזכות בו, לא כדי לפצות על משהו. השמועות לגביי לא מטרידות אותי. לא משנה מה יהיה מחר, הדעה לגביי לא תהיה חיובית. זה המחיר שמשלמים כדי להיות כאן. אני צריך לחיות עם זה. יש גם ביקורות בונות ומקצועיות, אבל יש כאלה שלא".

אנדרס אינייסטה הוסיף: "כשדברים לא הולכים לך, תקלל, תבכה, תסבול ואז תתאושש. הרבה פעמים עשינו דברים יפים ברגעים הגדולים. אנחנו הראשונים לבקר את עצמנו. כולם חייבים להיות עם הקבוצה, לא משנה מה קורה. אנחנו לא חושבים על שום דבר חוץ מזכייה בגביע. כדי לעשות את זה, נצטרך להראות את הגרסה הטובה ביותר של ברצלונה".

הרכב משוער: חוסה מנואל פינטו, דני אלבס, חאבייר מסצ'ראנו, מארק ברטרה, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, צ'אבי, אנדרס אינייסטה, ניימאר, פדרו (אלכסיס סאנצ'ס), ליאונל מסי.

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה חוגג. GettyImages
ברצלונה תצטרך להיות במיטבה כדי לזכות. אנדרס אינייסטה/GettyImages

הבלאנקוס נותרו למעשה היחידים בספרד שעדיין נלחמים בכל שלוש המסגרות. הם ודאי זוכרים את המפגש הקודם בגמר הגביע ב-2011, גם כן במסטאייה, אז רונאלדו הכריע בהארכה והעניק לקבוצתו תואר על חשבון הקטלאנים. הפעם רונאלדו לא יהיה, ובמדריד יצטרכו למצוא פתרון וכמובן יקוו לקבל תוצרת מאיסקו, שצפוי להצטרף לגארת' בייל וקארים בנזמה, אלא אם כן אסייר יראמנדי יועדף על פני הרכש ממלאגה כדי לעבות את מרכז השדה. מרסלו לא הספיק להתאושש ופאביו קואנטראו יפתח כמגן שמאלי.

המאמן קרלו אנצ'לוטי הדגיש: "ההיעדרות של כריסטיאנו נותנת מוטיבציה לכל היתר. עד עכשיו השחקנים הגיבו נהדר והצגנו יכולת טובה מאוד במשחקים בהם הוא לא היה. אני מקווה שכך יהיה גם מחר. השחקנים שלנו מתעלים ברגעי משבר. אני לא אסכן את כריסטיאנו, הוא יגיע למסטאייה רק כדי לצפות במשחק".

על המשחק עצמו אמר: "נשחק בסגנון שלנו - זו הדרך היחידה לזכות בגביע הזה. אנחנו חייבים להחזיק יותר בכדור וליצור מצבי הבקעה כדי לנצל את הפגיעות של ברצלונה בעורף. והכי חשוב: להימנע מטעויות קטנות. חייבים להיות מרוכזים".

איקר קסיאס, שמשחק העונה רק בליגת האלופות ובגביע, רוצה להניף מחר ואמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו רוצים לשחזר את הסיום מ-2011, רוצים שוב לשים את הדובדבן על הקצפת במסטאייה. אנחנו בטוחים בעצמנו ומאמינים שנעשה את זה. לחץ מיוחד? אני רגיל לזה, אצלנו זה דבר שגרתי. אני מקווה שנגרום אושר לאוהדים".

הרכב משוער: איקר קסיאס, דני קרבחאל, סרחיו ראמוס, פפה, פאביו קואנטראו, צ'אבי אלונסו, לוקה מודריץ', אנחל די מריה, איסקו (אסייר יראמנדי), גארת' בייל, קארים בנזמה.

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. GettyImages
רוצה לנצל את הפגיעות בהגנת ברצלונה. קרלו אנצ'לוטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully