וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד: בלם יהודי מדרום אפריקה מגיע להתרשמות

14.4.2014 / 10:57

לארי כהן בן ה-26 מקבוצת מורוקה סוואלורס ייבחן במשך 10 ימים. ירו בלו: "חבל על ההפסד בטדי, כי אנחנו בתקופה טובה"

one

במ.ס.אשדוד לא התרגשו כלל מההפסד 1:0 לבית"ר ירושלים בטדי אמש (ראשון), בשל העובדה שהקבוצה רחוקה מהתחתית ולמעשה סיימה את העונה. במועדון כבר עושים הכנות לקראת השנה הבאה ולוואלה! ספורט נודע כי הבלם היהודי-דרום אפריקני לארי כהן יגיע בשבוע הבא לתקופת התרשמות של 10 ימים במועדון. כהן בן ה-26 שמשתייך לקבוצת מורוקה סוואלורס מהליגה הדרום אפריקאית, יכול לשחק במגוון תפקידים בהגנה ובקישור האחורי ואם ירשים את המאמן ניר קלינגר, הוא עשוי להצטרף לקבוצה בעונה הבאה.

בית"ר ירושלים גברה 0:1 על מ.ס אשדוד בטדי

קלינגר: "שיחקנו טוב יותר מבית"ר ויצרנו יותר מצבים"

לארי כהן בלם דרום אפריקאי במדי מורוקה סוואלורס. Gallo Images, GettyImages
רכש מפתיע מדרום אפריקה? לארי כהן/GettyImages, Gallo Images

המשחק אמש בטדי לא התעלה לרמה גבוהה, ובאשדוד בעיקר שמחו על חזרתו של חאתם עבד אלחמיד, שחזר לשחק למרות שהוא סוחב פציעה במיניסקוס. "בסך הכל היינו טובים יותר מבית"ר", אמר ירו בלו. "שיחקנו טוב והגענו להזדמנויות, אבל הם ניצלו הזדמנות אחת או שתיים וניצחו. גם הגיע לנו פנדל שלא נתנו לנו. חבל כי אנחנו בתקופה טובה ובכושר טוב ורוצים לסיים את העונה כמה שיותר גבוה".

הקשר מיכאל סירושטן התייחס למצב של הקבוצה לקראת המשחקים הבאים ואמר: "אנחנו עם היד על הדופק וכמובן רוצים לקחת כמה שיותר נקודות עד סוף העונה. חבל שספגנו את השער בסוף כי הגענו לכמה מצבים שהיינו חייבים לנצל ואנחנו רוצים לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully