וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "כדורגל איכותי? הלחץ של התחתית מפחיד"

מאמן בית"ר מרוצה מהניצחון על אשדוד, למרות היכולת. אזולאי: "לא הורדתי את הראש". קלינגר: "היינו טובים יותר"

רוני לוי, בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא נרתע מהיכולת החלשה. רוני לוי/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים הבטיחה הערב (ראשון) כמעט סופית את הישארותה בליגת העל גם בעונה הבאה, אחרי שגברה 0:1 על מ.ס אשדוד באצטדיון טדי. שלומי אזולאי קטע בצורת של ארבעה חודשים ללא שער, וכבש את שער הניצחון עבור בית"ר בדקה ה-78, אחרי יכולת חלשה של שתי הקבוצות. לבית"ר יש כעת 37 נקודות והיא ניצבת בראש טבלת הבית התחתון.

"כשאני מנצח אני נהנה", התייחס מאמן בית"ר, רוני לוי, ליכולת החלשה של הקבוצה. "לפעמים אנחנו רוצים כדורגל יותר איכותי ויותר התקפי, אבל הלחץ הזה של התחתית מפחיד. אני בכדורגל הרבה מאוד שנים ויש לי מספיק ניסיון כדי לדעת שדברים יכולים להסתבך. בגלל זה בסיטואציות כאלה יש לפעמים אווירה של סוף שנה, ואז פתאום מתעוררים מאוחר מדי. אשדוד היא קבוצה של פלייאוף עליון, קבוצה טובה מאוד. פה יש לחץ של תחתית והאווירה היא לא של טדי מלא כמו שאנחנו רגילים. היה קשה. לקהל היה קשה להבין שהקבוצה עדיין לא נשארה והוא לא היה פה, אני חששתי מהעניין הזה. עכשיו אולי יהיה לנו יותר שקט במשחקים.

על שלומי אזולאי ששבר בצורת ארוכה: "הוא ילד נהדר ושחקן נהדר. אני לא מקנא בו, לשחק תחת לחץ כזה. היה לי אותו סיפור עם רוברטו קולאוטי כשהוא הגיע לארץ, ואז ברגע שהוא התחיל לכבוש הוא לא הפסיק. חלוצים כאלה צריכים ביטחון. ברגע שהוא קיבל את הביטחון זה ייתן לו סיפתח להמשך. אולי זה קצת מאוחר, אבל אני מקווה שמכאן הוא ימשיך קדימה".

0:1 לבית"ר ירושלים על מ.ס אשדוד

שלומי אזולאי, בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
סוף סוף מצא את הרשת. אזולאי/ברני ארדוב

"לא הצלחתי להבקיע, אבל לא הורדתי את הראש", הוסיף שלומי אזולאי. "האמנתי שזה יבוא, ובסוף זה בא. להתפרץ לקהל בטדי זה דבר שלא קרה לי השנה, ואני שמח שזה קרה היום. עכשיו נחגוג עם המשפחה בחג ונמשיך הלאה".

בצד המפסיד, ניר קלינגר לא התאכזב: "שיחקנו טוב יותר מבית"ר ויצרנו יותר מצבים, אבל לפעמים הכדורגל אכזרי. לא היינו צריכים להפסיד פה בשום אופן. עשינו טעות אחת בהגנה, בדקה קריטית, וזה עלה לנו במשחק. לא הייתה אווירת סוף שנה. המשחק אולי לא התעלה לרמה גבוהה, אבל השחקנים ניסו הכול ויצרנו מספיק הזדמנויות כדי להבקיע. חבל מאוד, אבל בסדר, ממשיכים הלאה. אני לא חושב שהמשחק היום מאפיין את כלל משחקי החוץ שלנו. היום היינו יותר מאורגנים ומסודרים, יצאנו טוב למתפרצות, אולי לא מספיק. טעות אחת עלתה לנו בגול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
לא מאבד תקווה. קלינגר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully