וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את מ.ס אשדוד

שלומי אזולאי כבש לראשונה מאז דצמבר וקירב את בית"ר ירושלים להישארות (78). עבד אלחמיד סחט הצלה מהרוש (37)

one

מזל טוב לבית"ר ירושלים, שהבטיחה הערב (ראשון) קרוב לוודאי את הישארותה בליגת העל גם בעונה הבאה, אחרי שגברה 0:1 על מ.ס אשדוד באצטדיון טדי. בזכות הניצחון, עלתה הקבוצה של רוני לוי למקום הראשון בפלייאוף התחתון, עם 36 נקודות, וחלפה על פני אשדוד, שנותרה על 34 נקודות. שתי הקבוצות הציגו משחק חלש ונרפה לעיני 1,000 צופים בלבד שהטריחו את עצמם לאצטדיון טדי וראו כדורגל חסר השראה במשך דקות רבות.

למזלה של בית"ר, שלומי אזולאי שבר בצורת הבקעות בת ארבעה חודשים ולאחר החמצות רבות, כבש את שער הניצחון בדקה ה-78 אחרי בישול יפה של אופיר קריאף. הקבוצה של ניר קלינגר ממשיכה את מסורת הכישלונות שלה בטדי, שם היא לא ניצחה מאז פברואר 2006. קודם לכן, שתי הקבוצות מיעטו לסכן את השער של יריבתה. פבלו ברנדאן בעט לרשת החיצונית של מרציאנו בדקה ה-25, ובסמוך למחצית דווקא אשדוד הייתה זו שהתעוררה, אך הבעיטות של עבד אלחמיד תפסו את אריאל הרוש מוכן ונעצרו על ידי שוער בית"ר. ואשדוד? היא רחוקה רק שבע נקודות מהקו האדום.

שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים. one
שבר בצורת לראשונה מאז דצמבר. שלומי אזולאי/one

מהלך המשחק

דקה 1: המשחק נפתח כש-1,000 צופים בלבד מאיישים את היציעים בטדי.

דקה 20: משחק חלש מאוד בטדי. שתי הקבוצות עדיין לא הגיעו למצב הבקעה.

דקה 25: הזדמנות ראשונה של בית"ר. פבלו ברנדאן קיבל כדור כ-20 מטר מהשער, השתחרר מהמגן ובעט ברגל שמאל כדור שחמק ליד הקורה של מרציאנו.

דקה 35: בית"ר שולטת בכדור רוב הזמן, אך לא מצליחה להתקרב לשער של מרציאנו.

דקה 37: דווקא אשדוד היא זו שכמעט כובשת. התקפה יפה התחילה עם אושניאווה, והסתיימה בבעיטה יפה של אחמיד. הרוש התעופף והדף לקרן.

דקה 43: איזו החמצה של שלומי אזולאי! החלוץ קיבל כדור חופשי לחלוטין כ-5 מטר מהשער, אך נגח חלש ואפשר למרציאנו להדוף לקרן.

דקה 60: איזה משחק חלש בטדי. אם המחצית הראשונה לא הניבה כדורגל גדול, המחצית השנייה אפילו מתעלה על המקור.

דקה 72: בית"ר ירושלים סוף סוף תוקפת. דני פרדה פרץ באגף ימין והעביר כדור מדויק לברוכיאן, אך זה בעט מתוך הרחבה הצידה, כדור שיצא החוצה.

דקה 78: גול! אחרי כל כך הרבה דקות חלשות, בית"ר סוף סוף מוצאת את הרשת. שלומי אזולאי, זה שהחמיץ לא מעט במשחקים האחרונים, גלגל מקרוב אחרי עבודת הכנה יפה של אופיר קריאף. 0:1 לבית"ר, שער ליגה ראשון לאזולאי מאז חודש דצמבר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
עוד הפסד בטדי. ניר קלינגר/קובי אליהו

הרכבים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, טל כחילה, ניסו קפילוטו, דושאן מאטוביץ', ג'ונתן וילה, פאבלו ברנדאן, אופיר קריאף, אבירם ברוכיאן, איציק כהן (דני פרדה, 53), שלומי אזולאי (שי חדד, 87).

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, ג'ואון אושינאווה, מיכאל סירושטן, חאתם עבד אלחמיד (אנתוני וראן, 81), אלכסנדר דוידוב (גיא צרפתי, 81), טימור אביטן (מיכאל אוחנה, 64), בנצי מושל, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully