וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייס: "חשוב לי לנצח, לא מעניין אותי שנלחמנו"

11.4.2014 / 9:20

טייריס רייס ומכבי ת"א התאכזבו אחרי צסק"א. לנדסברג וסופו: "איבדנו יותר מדי". אופטימיות בנוגע למצבו של אוחיון

קובי אליהו

למרות שהמשחק נגד צסק"א מוסקבה אמש (חמישי) ביד אליהו לא קבע דבר מבחינת המיקום של מכבי תל אביב בבית ו' של הטופ 16 ביורוליג – הצהובים הבטיחו את המקום השלישי עוד לפניו – דיוויד בלאט כעס מאוד על היכולת של שחקניו ברבע הראשון וברבע האחרון.

אחרי המשחק שהסתיים בהפסד 81:76, המאמן צעק על שחקניו: "לא ראיתי אתכם משחקים ככה, מה זה? ריבאונד ההתקפה בסיום גם גרם לנו להפסיד את המשחק". במסיבת העיתונאים בסיום המשחק בלאט גם העיר את כמות האיבודים של קבוצתו (18, היקמן ורייס 4 כל אחד).

סילבן לנדסברג אמר לוואלה! ספורט: "איך אנחנו מרגישים אחרי הפסד כזה? מי שמסתכל על הפרצופים בחדר ההלבשה רואה שאף אחד לא שמח. נלחמנו, אבל צסק"א היא יריבה לא קלה, היו לנו יותר מדי איבודים ואז קשה לעשות את מה שצריך. שיחקנו טוב, אך עשינו כמה טעויות"

טייריס רייס הוסיף: "אני בחור שמאוד חשוב לו לנצח, כך שאם הפסדנו, פחות חשוב לי שנלחמנו. היו לנו יותר מדי איבודים, גם לי היו שניים. אנחנו צריכים לעבור את זה, להתכונן לקראת הפועל ירושלים ביום שבת, ולהשיג את הניצחון".

דיוויד בלו אמר: "כזה דבר הפסד טוב, אבל אני מאמין שצברנו במשחק הזה ביטחון לקראת הפועל ירושלים". בלו הוסיף וסיפר: "סוני ווימס דחף אותי בפנים. אני לא יודע אם מישהו ראה את זה, זה קרה בסיום ובלאט הוציא אותי, אבל ראו שהייתי עצבני". הצהובים שוקלים להציג את הסרטון של התקרית בפני היורוליג.

דייויד בלו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
כועס על סוני ווימס. בלו/קובי אליהו

סערת סופוקליס שחורציאניטיס בעקבות אירועי הדרבי היטיבה עמו – לפחות בחזית האוהדים. הסנטר, ששיחק אמש 15 דקות, וסיים עם 11 נקודות ו- 5 ריבאונדים, נראה דרוך וזכה לקריאות עידוד חמות, כולל שלט עליו נכתב הכיתוב "we love you Sofo". שחורציאניטיס אף זכה להתנוסס על שער הביטאון של מכבי. בנוסף, בני משפחתו של הסנטר היווני הגיעו למשחק.

שחורציאניטיס אמר: "אני לא רוצה לדבר יותר על הדרבי. ראיתי את השלט ואני רוצה להודות לאוהדים שלנו על התמיכה, הם נהדרים. אני מאוד שמח לשחק במכבי ובנוקיה, ומקווה שנראה יותר טוב בהמשך".

על המשחק עצמו אמר שחורציאניטיס לוואלה! ספורט: "זה היה משחק טוב של שתי הקבוצות. למרות ששתיהן לא היו צריכות את המשחק – הן נלחמו. אנחנו צריכים לעשות דברים יותר חכמים בסיום. מה ש'הרג' לנו את המשחק היו האיבודים, זה לא טוב מול קבוצה כמו צסק"א".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב נגד ננאד קראסטיץ' שחקן צסק"א. קובי אליהו
הודה לאוהדים. שחורציאניטיס/קובי אליהו

יוגב אוחיון נפצע אתמול בקרסול במהלך הרבע השני, ירד לטיפול בחדר ההלבשה ולא חזר לשחק. במכבי סבורים שהפציעה לא רצינית ושהרכז ישחק כבר ביום שבת נגד הפועל ירושלים, אך ימתינו לעדכון בנוגע למצבו.

אם נוסיף לכך את מצבו הבריאותי השביר של דווין סמית', נראה שהקבוצה תטוס לאיטליה לשני המשחקים נגד מילאנו עם שאיפות גבוהות, אך במצב פיזי ירוד למדי. אגב, סוכנו האמריקאי של סמית' הגיע לארץ ושוחח אמש עם דיוויד בלאט.

סילבן לנדסברג אמר על הלו"ז הצפוף ומצב הסגל: "זה חלק מהעונה, יש שבועות שיש בהם הרבה משחקים. המאמן יכין אותנו למשחקים נגד ירושלים ומילאנו ונגיע כדי לשחק הכי טוב".

בשולי המשחק: לא מעט אוהדים של מכבי עודדו של ג'רמי פארגו שמתקשה להתאקלם בצסק"א. בסיום המשחק גם נרשם חיבוק חם בינו לבין דיוויד בלאט. כזכור, הגארד האמריקאי סומן על ידי הנהלת מכבי תל אביב כמועמד מוביל להגיע בעונה הבאה.

מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט, עם ג'רמי פארגו. קובי אליהו
חיבוק חם. בלאט ופארגו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully