וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "הפציעה של אוחיון מדאיגה אבל אין זמן לבכות"

10.4.2014 / 22:55

מאמן מכבי ת"א התייחס לפציעה של הגארד מול צסק"א והתלונן על צפיפות המשחקים. סופו: "מודה לקהל על התמיכה הגדולה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב חתמה הערב (חמישי) את הופעותיה בשלב הטופ 16, ועשתה זאת עם הפסד ביתי 81:76 לצסק"א מוסקבה. הצהובים היו חזק בעניינים במשך שלושה רבעים ואף הובילו בתחילת הרבע האחרון, אך אז צסק"א העבירה הילוך ודהרה לניצחון. מכבי תנסה להתאושש מול הפועל ירושלים במוצאי שבת, כשביום רביעי כבר מתחילה סדרת ההצלבה שלה מול ארמאני מילאנו באיטליה. יוגב אוחיון נפגע בתחילת המשחק, ירד לקבל טיפול ולא שב לשחק. ההערכה הראשונית היא שאוחיון סובל מנקע בקרסול והוא צפוי להחלים עד יום רביעי".

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
נפצע ולא חזר לשחק. יוגב אוחיון/קובי אליהו

דייויד בלאט, מאמנה של מכבי תל אביב נראה די עצבני ונרגן בסיום המשחק וסיכם את השבוע שעבר על מכבי: "בסופו של דבר היינו קצרים בכמה תפקידים ובכמה עמדות. אין לי תלונות לחבר'ה. עברנו שבוע לא קל עם המשחק במינכן והדרבי. לבוא לפה ולשחק שלושה רבעים מצוינים מול קבוצה כל כך טובה זה גם אומר משהו. בסופו של דבר כמה איבודי כדור די טפשיים היו ההבדל".

על הפציעה של אוחיון אמר בלאט: "הפציעה שלו מאוד מדאיגה אותי אבל אין לנו הרבה זמן לבכות על זה. אנחנו באים לשחק ואתם רואים את זה".

בלאט התייחס למשחקים המצפים למכבי מול הפועל ירושלים בשבת ומול מילאנו בשבוע הבא: "בשבילנו משחק העונה זה גמר הפלייאוף ולא המשחק מול ירושלים. משחקי העונה שלנו מתחילים בשבוע הבא. צפיפות המשחקים לא מיטיבה איתנו, אבל אני לא שולט בזה, ואנחנו נתמודד עם זה כהרגלנו, בלי לתרץ. יש מוטיבציה להצליח בכל מצב".

בלאט איבד את סבלנותו לקראת סוף הראיון כשהתבקש להתייחס למפגש מול קית' לנגפורד וחבריו: "אנחנו מכירים את לנגפורד ואנחנו מכירים את פארגו. בגדול צריך המשכיות עם השחקנים הטובים שיש לך. מילאנו קבוצה שבנתה את עצמה בתחילת השנה להגיע לאן שהגיעה ובאמצע השנה לקחה עוד כמה שחקנים משמעותיים והיא הגיע לאן שהגיעה וגם אנחנו נהיה שם".

במסיבת העיתונאים הוסיף: "שתי הקבוצות שיחקו את המשחק עם הרבה קלאסה והרבה ספורטיביות, נתנו שואו מצוין לקהל שהיה, וזאת ללא כל סיבה מיוחדת כי המשחק לא קבע שום דבר. זה מראה משהו על שני המועדונים הללו. אני מרגיש טוב שאנחנו נכנסים לפיינל 8 מול קבוצות טובות".

סופוקליס שחורציאניטיס, סנטר מכבי שהיה בכותרות בימים האחרונים סיכם: "אנחנו קרובים לסוף העונה ואנחנו צריכים לשחק יותר טוב. אסור לנו לאבד כל כך הרבה כדורים בסיום. אנחנו צריכים לעבוד קשה יותר".

על הקבלת פנים של הקהל אמר: "הם אוהדים נהדרים שתומכים בי ותומכים בשחקנים ואני רוצה להודות להם על הכל ואני מקווה שאהיה שם גם בשבילם במשחקים מול מילאנו וניתן להם מתנה בדמות העפלה לפיינל-פור"

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
היה נרגז מאוד בראיון. בלאט/קובי אליהו

אטורה מסינה, מאמנה של צסק"א מוסקבה, אמר במסיבת העיתונאים: "שני מועדונים ברמה גבוהה שיחקו הערב, הייתה תשוקה של שתי הקבוצות. שיחקנו טוב בהתקפה ברבע הראשון ורע ברבע השני, אבל המחצית השנייה הייתה סולידית. אני רוצה לברך את השחקנים שלי על טופ 16 טוב, למרות הפציעות, ועל כך ששסיימנו עם שני הפסדים בלבד. הפלייאוף יהיה קשה ואולי ניפגש עם מכבי שוב העונה".

על הפציעה של מילוש תאודוסיץ', אמר מסינה: "לא ידוע מתי מילוש יחזור, הוא יחמיץ את שני המשחקים הראשונים בוודאות. ארון ג'קסון שיחק טוב מאוד לאורך המשחק. עד כה הייתה לו עונה טובה מאוד, כל פעם שהיינו צריכים אותו הוא הגיע ותמיד הופיע למשחקים גדולים. אני מקווה עבורו ועבור הקבוצה שהוא ימשיך ביכולת הזו".

מסינה התייחס לסדרה של מכבי תל אביב מול מילאנו: "אני חושב שיש להם סיכוי. יתרון הביתיות מתאזן עם פציעתו של ג'נטילה, ולמכבי יש את סמית'. מילאנו משחקת היטב בבית, אבל החיסרון של ג'נטילה בעייתי כי הוא שחקן מפתח. זו תהיה סדרה גדולה, כמו כל הסדרות האחרות".

דן שמיר עם אטורה מסינה מאמן צסק"א מוסקבה. קובי אליהו
ישמח לפגוש את מכבי שוב בפיינל פור. אטורה מסינה לצד דן שמיר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully