וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ספאנוליס ניצח בדרבי, ברצלונה שוב הפסידה

צפו: שלשה עם הבאזר של כוכב אולימפיאקוס סידרה 65:68 על פאו' ומקום שלישי. לבוראל הפתיעה בברצלונה, ניצחון לקובאן

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס מול לנו רוקו אוקיץ' שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
שוב יצא הווינר של אירופה. ספאנוליס משמאל/GettyImages

אחרי יותר משלושה חודשים, שלב הטופ 16 מתקרב לסיומו. היום (חמישי) יצא לדרך המחזור שינעל את השלב וממנו תעפלנה 8 קבוצות לשלב ההצלבה. המנצחת הגדולה של הערב הייתה אולימפיאקוס שניצחה 65:68 בדרבי את פנאתינייקוס וסיימה שלישית בבית שלה. לוקומוטיב קובאן, המתמודדת עם גלאטסראיי על המקום הרביעי בבית של מכבי תל אביב, ניצחה 75:84 את באיירן מינכן ותפסה את המקום הרביעי אך תעלה להצלבה רק אם גלאטסראיי תפסיד מחר מול פרטיזן בלגרד. לבוראל קוצ'ה וברצלונה עשו היסטוריה, כשהרכיבו משקפי גוגל במהלך המשחק ביניהן, אך על הפרקט חגגו הבאסקים עם ניצחון מפתיע בחוץ 86:97. במשחק נוסף שלא קבע דבר הביסה פנרחבצ'ה/אולקר את אנדולו אפס 65:84.

חואן קרלוס נבארו שחקן ברצלונה קולע מול קוצ'ה לבוראל. GettyImages
שבר את שיא השלשות אבל שוב הובס. נבארו/GettyImages

בית ה'

אולימפיאקוס - פנאתינייקוס 65:68

כשאולימפיאקוס ופנאתינייקוס נפגשות, זו תמיד סיבה למסיבה. או למהומה, בטח שהשתיים נפגשות במאבק ישיר על המקום השלישי בבית והמשחק שהבטיח הרבה שוב קיים עם דרמת ענק והצגה של האיש הכל יכול - ואסיליס ספאנוליס. הכוכב של אלופת אירופה הוביל אותה לניצחון דרמטי שהבטיח לה את המקום השלישי עם סיומת בלתי רגילה. פנאתינייקוס הובילה לאורך כמעט כל המשחק הזה אבל אלופת אירופה ביצעה קאמבק מרשים. שלשה של סלוקאס דקה לסיום קבע שוויון 63. דיאמנטידיס איבד כדור בצד השני וספאנוליס לקח אחריות וקלע מהצד השני כדי לקבוע 63:65. הירוקים יצאו להתקפה קריטית ומאברוקפאלידיס הצליח לקלוע בסוף ההתקפה ולהשוות כשנותרו קצת יותר מארבע שניות לסיום. אולימפיאקוס לקחה פסק זמן וחזרה ממנו עם ואסיליס ספאנוליס הענק שקלע שלשת ניצחון מדהימה.

ספאנוליס סיים את המשחק הזה עם 9 נקודות, אך חמש מתוכן קריטיות ברגעי ההכרעה. בריאנט דאנסטון וקוסטאס סלוקאס הוליכו את המנצחים עם 12 נקודות כ"א. לוקאס מאברוקפאלידיס הוליך את המפסידים עם 17 נקודות אבל דיאמנטידיס הכוכב של פאו היה חלש מאוד וקלע 2 נקודות בלבד. פאו' סיימה רביעית בבית ותפגוש ככל הנראה את ריאל מדריד בהצלבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

צפו בתקציר הניצחון של אולימפיאקוס ובסל הניצחון של ספאנוליס

ברצלונה - לבוראל קוצ'ה 97:86

ברצלונה כבר הבטיחה את המקום הראשון בבית הרבה לפני המפגש הזה והבאסקים המאכזבים כבר איבדו מזמן איבדו סיכוי להעפיל להצלבה. אז למה בכל זאת זה היה משחק היסטורי? משום שבניסוי ראשון מסוגו, השחקנים הרכיבו במהלך המשחק את משקפי גוגל. עוד על כך תוכלו לקרוא כאן. אבל לא רק בגלל זה. חואן קרלוס נבארו הכוכב הוותיק של ברצלונה קלע ארבע שלשות והפך לשחקן הראשון והיחיד שקולע יותר מ-500 שלשות בהיסטוריית היורוליג. נבארו הוליך את ברצלונה עם 25 נקודות, אבל הבאסקים הנחילו לקטלאנים תבוסה שנייה רצופה במשחק מוזר מאוד. בארסה הובילה ב-15 הפרש במחצית אבל פשוט התפרקה ברבע השלישי בו ניצחה לבוראל 10:31 ושייטה לניצחון מפתיע. אנדראס נוצ'יוני היה איש המשחק הזה עם 37 נקודות לבאסקים. פרננדו סאן אמטריו הוסיף 18. ברצלונה, שהפסידה לראושנה בביתה בטופ 16 אחרי שמונה שנים, תהיה חייבת להשתפר לקראת ההצלבה, שם היא תפגוש ככל הנראה את גלאטסראיי.
פנרבחצ'ה אולקר - אנדולו אפס 65:84

שתי המאכזבות הגדולות מטורקיה סיימו את דרכן בטופ 16 כשלפחות פנרבחצ'ה של אוברדוביץ' עשתה זאת בטעם טוב עם ניצחון משכנע. המארחים רצו ל-10:21 כבר אחרי הרבע הראשון ורק הגדילו את ההפרש עד הסיום. לוקה זוריץ' הסנטר הוביל את קלעי המנצחים עם 20 נקודות. אוגוס סבאז הוסיף 18. דושקו סבאנוביץ' הסרבי הוביל את המפסידים עם 21 נקודות.

צפו בתקציר הניצחון של לבוראל בברצלונה

בית ו'

לוקומוטיב קובאן - באיירן מינכן 75:84

החבורה של ייבגני פשוטין עשתה את המוטל עליה ושמרה על סיכוי להעפיל להצלבה עם ניצחון צפוי על באיירן מינכן, אך עדיין גורלה לא תלוי בידיה והיא עדיין חייבת הפסד של גלאטסראיי מחר מול פרטיזן בלגרד כדי להעפיל. הרוסים היו צריכים הפרש של 24 נקודות לפחות כדי להשוות את מאזן הסלים שלהם לזה של גלאטסראיי אך השיגו ניצחון דחוק וככל הנראה יודחו מחר, אלא אם כן פרטיזן תעשה סנסציה ותנצח בטורקיה. הרוסים כבר הגיעו ליתרון של 15 הפרש בסוף הרבע השלישי, אבל קלעו רק 19 נקודות לעומת 25 של הגרמנים ברבע האחרון ולא הצליחו להשיג את הפרש הסלים הרצוי. קרונוסלאב סימון ודריק בראון הובילו את המנצחים עם 18 נקודות כ"א. ניהאד דג'דוביץ הבוסני הוליך את באיירן עם 16 נקודות. צ'בון טרוטמן הצטיין עם 12 נקודות ושבעה ריבאונדים.

דריק בראון שחקן לוקומוטיב קובאן מול דיז'ון תומפסון שחקן באיירן מינכן. GettyImages
יהיה בהצלבה? דריק בראון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully