וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "אם אנחנו אשמים, כנראה שבאמת הכל רקוב"

9.4.2014 / 10:00

בקבוצה כועסים על העמדתם לדין: "לא ירחק היום בו לא נראה קהל במגרשים". הנהלת הפועל ממשיכה במאבק התקשורתי וחשפה סרטון בו אוהדי מכבי נוהמים לשחקן הפועל

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

כעס גדול בהפועל תל אביב בעקבות החלטת היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל אמש (שלישי) להעמיד את הקבוצה לדין בגין התפרעות אוהדים ואי מתן הגנה לקבוצה אורחת. בקבוצה טוענים כי ההחלטה הגיעה רק בעקבות הלחץ הגדול של מכבי תל אביב, וכדי למנוע ביקורת ציבורית, שכן דוח השיפוט ודוח המשקיף לא ציינו בעיות מצד הקהל במהלך המשחק.

"התחושה היא שדוחפים אותנו לקצה, למצב שאין לנו מה להפסיד", אמר גורם בקבוצה לאחר שעורך דין רונן ויינברג ביקש להטיל עליהם עונש של משחק רדיוס אחד עם קהל, וקנס כספי בסך 25 אלף שקלים, עונש שעשוי ליפול על משחק ברבע גמר הפלייאוף, "אם הצליחו להפוך אותנו לאשמים ביום כזה, כנראה שבאמת הכל רקוב פה מהיסוד". בקבוצה שוקלים לפתוח בצעדי מחאה במקרה ויוטל עליהם עונש רדיוס.

סופוקליס שחורציאניטיס קופץ לתוך יציע אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שחורציאניטיס/ברני ארדוב

בקבוצה הציגו היום ראיות להתנהגות פסולה מצד קהל אוהדי מכבי תל אביב, לאחר שאמש נחשפו צילומים בהם נראים אוהדי הקבוצה שרים שירים בגנות אביו של אביו של עוזר מאמן הכושר של הצהובים רגב פנאן. "יש הרגשה שהתקשורת תפסה צד, ושפתאום זה ששחקן עלה ליציע הוא לא העניין פה", אמר גורם אחר בהפועל, "אם ימשיכו לתת את הלגיטימיציה למעשים כאלה, לא ירחק היום שלא נראה קהל בכלל במגרשים. השירים הללו הם שירים נוראיים, ואנחנו סולדים מהם, ורואים גם בצילומים מספר רב של אנשים שלא שר אותם ואף מבקש מאותם אוהדים להפסיק אותם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הפועל חושפת: סרטון של אוהדי מכבי נוהמים ומקללים

יו"ר הקבוצה רמי כהן צפוי לשוחח היום עם אותו אוהד שקילל את סופוקליס שחורציאניטיס במהלך המשחק, בין היתר כדי לשמוע את גרסתו. על פי מקורביו בימים האחרונים, אותו אוהד קילל במהלך כל המשחק את הפורוורד דווין סמית', שאף ענה לו, ובירידה לחדר ההלבשה גידף את סמית' בשעה ששחורציאניטיס נכנס למנהרה ואז שלח לעברו קללה שהציתה את המהומה. בהפועל טוענים כי הגרסה הזאת נתמכת על ידי צילומי הטלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully