וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סופו זרע פחד", "שוב מכבי תל אביב מעורבת במהומה"

ברחבי העולם לא נותרו אדישים לתקרית החריגה, נזכרו בארל וויליאמס ואפילו ברון ארטסט. ביוון דווקא גוננו: "אף אחד לא היה סובל התגרות כזו". סטונרוק: "לאוהד יש מזל שסופו לא הגיע אליו, זה היה יכול להיות מכוער"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

גם התקשורת העולמית מסקרת בעניין רב את ההתפרצות של סופוקליס שחורציאניטיס אתמול (שני) בדרבי התל אביבי. ב"אס" נכתב ש"בייבי שאק זינק ליציעים וזרע פחד בניסיון להתעמת עם אוהד שקילל אותו... כמובן שזה מזכיר תקרית אחרת, שבה ארל וויליאמס המפלצתי זינק ליציעים בפביליון במשחק מול ריאל מדריד.. ושוב זו מכבי".

שחורציאניטיס רדף אחרי אוהד הפועל: "רצה להרביץ לו"

לא הפעם הראשונה: צפו בתקריות קודמות של שחורציאניטיס

"הנהלת הפועל מנסה לטאטא את התנהגות אוהדיה"

המנהלת: "מצפים מבית הדין להעניש את סופו בחומרה"

סריקה. http://baloncesto.as.com, צילום מסך
כותרת ה'אס' על האירוע/צילום מסך, http://baloncesto.as.com

ביוון סוקר האירוע בהרחבה, ושם לא הופתעו במיוחד מהתנהגותו של שחורציאניטיס. ביוון הזכירו את התקריות הנוספות בהן הסנטר היה מעורב בעבר, וציינו לרעה את הפתיל הקצר שלו - דבר שמאפיין אותו מתחילת הקריירה. זו לא הפעם הראשונה שהיווני בעל המזג החם מעורב בתקריות אלימות על פרקט הכדורסל. בגמר גביע המדינה ב-2011, אז הביסה מכבי תל אביב את ברק נתניה 70:106 היווני, כמו גם דייויד בלו ורומאו טראוויס, היו מעורבים במהומה שגרמה להרחקתם. כשבוע אחרי המשחק, הגיעו שתי הקבוצות לעסקת טיעון במסגרתה הורחק סופו (כמו גם טראוויס) ממשחק אחד בלבד.

באוגוסט 2010, במהלך משחק של נבחרת יוון בטורניר אקרופוליס, הסנטר היווני של מכבי תל אביב היה מעורב במהומה גדולה עם שחקני נבחרת סרביה ובראשם ננאד קרסטיץ'. את אותו קרסטיץ', אגב, יפגוש כבר ביום חמישי הקרוב, כשזה יגיע עם צסק"א מוסקבה להיכל נוקיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

היזכרו בקטטה בין ארל וויליאמס לאוהד ריאל ב-1983

למרות זאת, היו כאלה שיצאו להגנתו של סופו. בטור דעה ב-'גאזטה' היווני הצדיקו במידה מסוימת את התנהגותו של שחורציאניטיס.

"נכון, המראות של סופו שועט אל תוך היציעים מפחידים. לראות בחור גדול כל כך רץ לכיוון האוהדים כמו שור בהחלט לא מיטיב עימו. בייחוד כשהתברר לאחר מכן שילד קטן נפצע ונפגע. אבל יש גם צד שני למטבע. העובדה ששחקן לובש את הגופיה של הקבוצה היריבה לא מקנה לאף אוהד זכות להגיד כל מה שהוא רוצה. קל מאוד לומר ששחורציאניטיס הוא מקצוען והיה צריך להישאר רגוע, אבל אם לומר את האמת, אף אחד מאיתנו לא היה סובל התגרות כזו. לכל דבר יש גבול".

גם שחקני כדורסל ברחבי אירופה הגיבו לתקרית, וחלקם אף גוננו על סופו. "לעיתים קרובות מאוד אוהדים מתנהגים באכזריות וחוסר כבוד כלפי שחקנים. אני לחלוטין תומך בסופו", צייץ שחקן העבר איגור ראקוצ'ביץ'.

"לאוהד יש מזל שסופו לא הגיע אליו. זה היה יכול להיות מכוער", צייץ שון סטונרוק, שחקן סיינה בעבר. "ביג סופו מתעמת עם אוהדים. אהבתי את זה שג'ו אינגלס בא לעצור אותו", צייץ חברו של אינגלס לנבחרת אוסטרליה, דייויד אנדרסן.

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס רודף אחרי אוהד הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שחורציאניטיס לאחר התקרית/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully