וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחורציאניטיס: "אם לאוהד הזה יש משפחה, אז הוא צריך להתבייש בעצמו"

8.4.2014 / 16:51

פחות מיממה מאז אירועי הדרבי, שחורציאניטיס הגיע לאימון מכבי תל אביב והתייחס לתקרית בה היה מעורב: "אני צריך לדעת להתנהג כמקצוען, אבל אני שמח שכלום לא קרה בסוף. יכולתי להרוג אותו? הוא נראה לי בחור חזק". בלאט: "לא כל אחד היה יודע לשלוט בעצמו במצב הזה"

יוסי ציפקיס

פחות מיממה אחרי אירועי הדרבי, בו ניצחה מכבי תל אביב את הפועל תל אביב ובסיומו רדף סופוקליס שחורציאניטיס אחרי אוהד הפועל תל אביב ביציע וניסה להכותו, הגיע הסנטר היווני לאימון הצהובים.

"אני שמח שכלום לא קרה בסוף", אמר סופוקליס שחורציאניטיס לתקשורת לפני האימון. אתם חושבים שיכולתי להרוג אותו? הוא נראה לי בחור חזק. אני שחקן כדורסל, שמייצג את הארץ שלי ואת המועדון שאני משחק בו עם הרבה כבוד וגאווה". כשנשאל האם הוא חושש לקבל עונש כבד, השיב: "נראה מה יהיה".

"שמעתי הרבה דברים במהלך הקריירה שלי, גם כששיחקתי באולימפיאקוס מול פנאתינייקוס, אבל מעולם לא שמעתי דברים כאלה. איבדתי את זה כשקיללו את אימא שלי, והילדים שלי. אני מרגיש רע, זה סוג של כתם שחור, אבל אני אוהב את המשפחה שלי ולעולם לא אתן לעצמי להקשיב לאנשים אומרים דברים כאלה. אני מתנצל בפני כל מי שנקלע באמצע ההמולה, להרבה אנשים לא היה שום קשר לזה. אני מבין שהבן של אדלשטיין נלחץ, אני מאוד מצטער על זה ואני מקווה שהוא בסדר".

"לא ישנתי בלילה", הוסיף השחקן. "אני מקצוען ואני צריך לדעת להתנהג כמקצוען. אם לאוהד הזה יש משפחה אז הוא צריך להתבייש בעצמו. אף אחד במכבי לא דיבר איתי, בטח אדבר איתם עכשיו. המשטרה לא יצרה איתי קשר".

שחורציאניטיס רדף אחרי אוהד הפועל: "רצה להרביץ לו"

גרסת מכבי ת"א: "האוהד צעק לסופו 'אאנוס את הילדים שלך'"

"סופו זרע פחד": באירופה לא נותרו אדישים לתקרית החמורה

"הנהלת הפועל מנסה לטאטא את התנהגות אוהדיה"

הפועל תל אביב: "שחקן שלנו היה מבלה את הלילה במעצר"

לא הפעם הראשונה: צפו בתקריות קודמות של שחורציאניטיס

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. יוסי ציפקיס
שחורציאניטיס מגיע לאימון/יוסי ציפקיס

"קרה משהו לא שגרתי אתמול, מכמה כיוונים ובכמה מובנים", הוסיף המאמן דיוויד בלאט. "זה לא יושב טוב, בהחלט שלא. אני כבר דיברתי עם סופו, שהביע חרטה. הוא יודע שהתגובה שלו לא הייתה בסדר. אבל על פי מה שהוא שמע מאותו אוהד, ואני לא מצדיק, התגובה שלו באה מהלהט וההתרגשות וממקום שאני לא בטוח שכל אדם היה יודע לשלוט בעצמו. אני כן הייתי שולט בעצמי כי אני מכיר את האנשים, אבל בשבילו אולי לא".

בלאט הוסיף: "אם היית יכול, גם אתה היית מקבל שוק באותו רגע ומתרגש מאוד ממה שאתה שומע. אני לא יודע איך אחרים היו מגיבים. אני שואל למה אותם אנשים יכולים להגיע למרחק של נגיעה מאותם שחקנים, במקום מתוקן זה לא יכול לקרות. לסופו יש אישיות מיוחדת. איתו אני מתאם באופן קבוע שיחות, אני מנסה לעזור לו וללמד אותו על הטעויות שלו. אם הוא נופל, גם אני נופל. חלק מהאחריות הזו היא גם עליי, אני מרגיש את זה. הוא לא לבד. לא הצלחנו להכין את החבר'ה למה שהיה לנו שם, לצערי".

"סופו יודע שהתגובות שלו לא תמיד טובות, מה שהוא עשה זה לא בסדר בלשון המעטה. הוא מודע לזה, אנחנו מודעים לזה, אבל איפה ההתייחסות למה שקורה יום יום באופן כללי באולם הזה?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. יוסי ציפקיס
שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס/יוסי ציפקיס

הנהלת מכבי תל אביב טענה היום כי אוהדי הפועל תל אביב ירקו על השחקנים בזמן המשחק. היו"ר שמעון מזרחי אמר באימון: "אתם דיברתם עם סופו והוא אמר מה שהוא רוצה להגיד. פרסמנו הודעה בבוקר, מאז לא היו התפתחויות נוספות. אני מתכוון לדבר עם סופו עכשיו. אתם ראיתם את התמונות וראיתם שה'אוהד' הזה הוא זה שתפס את דווין סמית' בחולצה כשסמית' הכניס כדור למגרש, ומי פגע כביכול בילד של ארז אדלשטיין זה אותו אוהד מפורסם. לבוא ולהעליל על סופו זה דבר קל מאוד. מה שהוא אמר לסופו - אני רוצה לראות אנשים שמבליגים על זה. זה מבלי להצדיק את מה שסופו עשה כשהוא ניסה להשיג אותו. אותו אוהד ברח כמו שפן, נראה גם אם יביאו אותו לדין וירחיקו אותו מהמגרשים".

שחקן מכבי תל אביב טייריס רייס. יוסי ציפקיס
טייריס רייס/יוסי ציפקיס
שחקן מכבי תל אביב אנדריאה ז'יז'יץ'. יוסי ציפקיס
ז'יז'יץ'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully