וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נטילה יחמיץ את הסדרה בין מילאנו למכבי תל אביב

7.4.2014 / 15:50

החשש של האיטלקים התאמת: הכוכב שנפצע נגד קאנטו ומירר בבכי, ייעדר 4-6 שבועות ולא ישחק בהצלבה. לנגפורד יהיה כשיר

קצת יותר משבוע מפתיחת סדרת ההצלבה נגד מכבי תל אביב, איבדה מילאנו האיטלקית את אחד משחקני המפתח שלה. הגארד האיטלקי אלסנדרו ג'נטילה נפצע אמש (ראשון) בניצחון 71:76 על קאנטו, כשהוא יורד ממרר בבכי בעזרת חבריו לקבוצה. השחקן עבר בדיקות רפואיות במהלך היום ועל פי דיווחים בארץ המגף, הוא צפוי להיעדר 4-6 שבועות. המשמעות מבחינת מכבי תל אביב היא שהכוכב יחמיץ את כל הסדרה נגדה.

המהלך של ג'נטילה היה טראגי במיוחד, כששלוש דקות לסיום קלע סל ועבירה שנתנו לקבוצתו יתרון 5, אך נתקל באדריאן יוטר, אקס מכבי ראשון לציון, ונפל לא טוב על הרגל, כשהוא נפגע בשריר הירך האחורי ובקרסול. רופאי הקבוצה הובהלו לפרקט והורידו אותו במהרה לחדר ההלבשה.

שחקן מילאנו, אלסנדרו ג'נטילה. GettyImages
יעבור בדיקות מקיפות במהלך היום. אלסנדרו ג'נטילה/GettyImages

ללא ג'נטילה הצליחה מילאנו לסגור את המשחק, בו הובילה כבר 45:62 במהלך הרבע השלישי, ולהגדיל את הפער בראשות הטבלה לשלושה משחקים על פני סיינה השנייה. את קלעי הקבוצה הוביל דיוויד מוס עם 16 נקודות, כשקרטיס ג'רלס וניקולו מלי הוסיפו 11 כל אחד. ג'ו רגלנד קלע 27 לקאנטו. בקבוצה מעריכים כי קית' לנגפורד יוכל לקבל דקות ראשונות כבר במשחק היורוליג במלאגה ביום שישי, ולהיות כשיר לסדרה נגד הצהובים.

עוד לפני תוצאות הבדיקה של ג'נטילה, המאמן לוקה באנקי אמר: "קשה להעריך כמה זמן הוא ייעדר.. המראה שלו סובל מכאבים גורם לנו לחשוש שמדובר בפציעה קשה, אבל אנחנו מקווים לחדשות טובות". חברו ניקולו מלי הוסיף: "זה היה מזל רע, אני מקווה שהוא יחזור בקרוב, אבל אם הוא לא יהיה בשיאו ויתאושש בהדרגה".

באנקי התייחס גם לכושר המצוין של קבוצתו: "סגרנו 15 ניצחונות רצופים בשלושה חודשים וחצי, וההישגים שלנו ביורוליג הופכים את הרצף למדהים עוד יותר. ההצלחה רק דוחפת אותנו לגייס כוחות חדשים ולהצליח עוד יותר".

ג'נטילה (2.00, 21), שאמור להבחר בדראפט ה-NBA הקרוב, הוא הקלע השני בטיבו של מילאנו ביורוליג עם 11.4 נקודות למשחק, אליהן הוא מוסיף 2.4 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים. בליגה האיטלקית רשם עד כה 11 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים. רק ביום רביעי האחרון הוביל את מילאנו לניצחון 63:91 על ברצלונה כשקלע 24 נקודות, הוריד 7 ריבאונדים וחילק 6 אסיסטים.

שחקני מילאנו, אלסנדרו ג'נטילה, קית' לנגפורד. GettyImages
אחד החלים, שני נפצע. לנגפורד וג'נטילה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully