וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת מכבי תל אביב: מילאנו - מהביתיות ביורוליג

היריבה הפוטנציאלית של הצהובים בהצלבה עברה מהפך. הקהל נוהר בהמוניו ומציב סטנדרט, המאזן נפלא, הפיינל פור בפתח?

דניאל האקט שחקן מילאנו עובר את בו מקאלב שחקן פנרבחצ'ה/אולקר. Aykut Akici, GettyImages
האקט. מילאנו עברה מהפך/GettyImages, Aykut Akici

סבירות גבוהה שמכבי תל אביב תפגוש את מילאנו בשלב ההצלבה ביורוליג, ואם זה אכן יקרה, לצהובים לא צפוי טיול בפארק בעיר האופנה. אם היא מפנטזת על ניצחון חוץ באיטליה, שהוא בגדר חובה כדי להעפיל לפיינל פור, יהיה עליה להתעלות ליכולת שיא. ה'מדיולאנום', אולמה הביתי של מילאנו, שיארח את הפיינל פור הקרוב, היה בשנים האחרונות כמעט מרוקן ולא העניק אווירה ביתית מי-יודע-מה. אך העונה נרשמת התעוררות משמעותית, שהולכת ומתגברת ככל שמתקדם שלב הטופ 16.

מילאנו כבר הבטיחה את המקום השני שיעניק לה ביתיות בהצלבה, אולם לקראת המשחק מול ברצלונה ביום חמישי כל הכרטיסים כבר נמכרו והאולם יתמלא ב-12 אלף צופים. שימו לב לקפיצת בממוצע הצופים של מילאנו העונה: בעונה שעברה הגיעו למשחקי הבית של מילאנו 3,540 אוהדים בלבד, ואילו העונה מגיעים 8,025. בטופ 16 ההתעניינות התגברה והגיעה לרמת שיא. בשלושה משחקים בשלב זה מילאו יותר מ-10,000 צופים את האולם הביתי.

לכמות הקהל, כך נראה, יש השפעה ישירה גם על התוצאות של מילאנו. המאזן הביתי שלה העונה ביורוליג עומד על עשרה ניצחונות מול הפסד בודד, וגם הוא לריאל מדריד החזקה. בעונה שעברה, לשם השוואה, מילאנו הפסידה שלושה מתוך חמשת משחקיה הביתיים. בזכות המאזן הביתי שלה העונה, מילאנו היא אחת הקבוצות הכי ביתיות ביורוליג. ריאל מדריד היא הקבוצה הביתית ביותר ולא הפסידה ולו משחק אחד בבירת ספרד העונה. צסק"א, יחד עם מילאנו, הן היחידות שרשמו הפסד ביתי בודד.

מכבי תל אביב מדורגת במקום השלישי בבית המקביל בטופ 16, ואם תנצח את באיירן מינכן ביום חמישי הקרוב בחוץ, תבטיח קרוב לוודאי מפגש מול מילאנו בהצלבה. ניצחון של הצהובים, בצירוף ניצחון של ריאל מדריד על קובאן, יבטיח קרב בינם לבין מילאנו ברבע הגמר.

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
משוכה לא קלה, אם היריבה אכן תהיה מילאנו. שחקני מכבי תל אביב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully