וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "מרוצה מהגישה". שיא לרונאלדו, פפה עונה לבוסקטס

ריאל מדריד הביסה את דורטמונד, רונאלדו כבש שער 14 העונה באלופות ומתקרב למסי וראול, אנצ'לוטי מרגיע: "כריסטיאנו בסדר, רק קיבל מכה". פפה נגד בוסקטס: "אותי כבר הייתם מגרשים מספרד. יש לי תדמית של רוצח". קלופ: "יכולנו להבקיע חמישייה"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
בדרך לשבור את השיא של מסי. רונאלדו חוגג/AP

קצת פחות משנה חלפה מאז ההדחה הכואבת של ריאל מדריד בידי דורטמונד בחצי גמר ליגת האלופות ואמש (רביעי) הבלאנקוס השיגו את הנקמה שלהם עם 0:3 גדול על השוורצלגן ועשו צעד גדול לקראת העפלה לחצי גמר האלופות על חשבון הגרמנים המאכזבים. כריסטיאנו רונאלדו שוב היה גיבור המשחק הזה. הפורטוגלי חתם את התוצאה בדקה ה-57 במשחקו המאה בליגת האלופות והעלה ל-14 את מאזן השערים שלו העונה במפעל. גארת' בייל ואיסקו פתחו את החגיגה עם שערים במחצית הראשונה והשיגו לקבוצה שלהם מקדמה גדולה.

מכה לברצלונה: לא תוכל לרכוש שחקנים בשני חלונות ההעברות הקרובים

בספרד טוענים: "גם ריאל ואתלטיקו מדריד תחת חקירה"

איסקו שחקן ריאל מדריד חוגג. GettyImages
ניצל את ההזדמנות שלו בהרכב. איסקו חוגג/GettyImages

קרלו אנצ'לוטי, מאמנה של ריאל מדריד הסביר בסיום מדוע החליף את רונאלדו בדקה ה-80 ושלל פציעה רצינית של הכוכב: "רונאלדו בסדר, הוא קיבל מכה קטנה בברך אבל הוא יהיה בסדר".

המאמן האיטלקי שיבח את שחקניו: "אני מאוד מרוצה מהתוצאה הזו והגישה שלנו למשחק הזה. זה לא היה משחק קל, אבל התחלנו טוב. אני שמח שלא ספגנו, למרות שדורטמונד קבוצה מאוד מסוכנת בהתקפות המתפרצות שלה".

איסקו, שקיבל מקום בהרכב ברגע האחרון במקומו של די מריה, היה מרוצה בסיום: "התוצאה הזו נהדרת, במיוחד בגלל ששמרנו על רשת נקייה. התוצאה הזו מגיעה לנו. בשנה שעברה אף אחד לא חשב שריאל תפסיד 4:1 בדורטמונד ועכשיו אנחנו רוצים לצאת ולנצח בגרמניה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גארת' בייל שחקן ריאל מדריד חוגג שער. AP
השער הכי מהיר מאז אנלקה. בייל/AP

בסיום המשחק הבלם פפה שוב נשאל על התקרית עם סרחיו בוסקטס, ותקף את קשר ברצלונה, אחרי שהאחרון הכחיש שדרך על בלם ריאל מדריד במהלך הקלאסיקו (4:3). "אף אחד לא טיפש, יש תמונות שמוכיחות שזה קרה", אומר פפה, "אחד הערכים של בני אדם זה היכולת להיות הוגן וכן, ולפעמים לדעת להתנצל. אם במקום בוסקטס זה הייתי אני, לא הייתי משחק יותר עבור ריאל מדריד, שזה דבר שהרבה אנשים רוצים, לראות אותי מחוץ לקבוצה. אם זה הייתי אני, אנשים לא היו רוצים שאשאר בספרד. יש לי תדמית של רוצח, ומנדים אותי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא שוכח. פפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומה היה ליורגן קלופ, מאמן המפסידים להגיד? קלופ היה מאוכזב מהטעויות שביצעה ההגנה שלו: "אנחנו בישלנו לריאל שניים מהשערים שלה. עשינו להם את החיים קלים מדי בשער השני והשלישי. השארנו יותר מדי מרחבים והמשחק לא היה תחרותי כמו שרצינו שהוא יהיה. עם כל זאת, צריך להבין ששיחקנו מול אחת הקבוצות הטובות בעולם היום. יכולנו להבקיע חמישה שערים, אבל לא עשינו את זה".

רומן ויידנפלר, שוער דורטמונד הודה: "היה חסר לנו ריכוז בפתיחת המשחק ולא הגנו כפי שאנחנו נדרשים לעשות במשחק כזה". גם נורי שאהין, קשרה של דורטמונד, התלונן על חוסר מזל: "היו לנו הרבה מתפרצות במשחק הזה והיינו צריכים לכבוש לפחות שער אחד, אולי אפילו שניים או שלושה. לא היינו חכמים מספיק כדי להשיג תוצאה כאן. אתה לא מקבל הרבה הזדמנויות מול ריאל וכשאתה מקבל צריך לנצל אותן".

יורגן קלופ מאמן בורוסיה דורטמונד. AP
מיואש. קלופ/AP

המספרים

* ריאל הבקיעה לפחות שני שערים בעשרת משחקיה האחרונים בליגת האלופות. הישג אותו לא קבעה אף קבוצה מאז סביליה ב-2009.

* רונאלדו כבש בפעם ה-14 העונה בליגת האלופות וכבר במשחק הראשון של רבע הגמר הוא השווה את שיא כל הזמנים לעונה אחת, ששייך לליאונל מסי.

* רונאלדו כבש את שערו ה-49 בליגת האלופות, שני רק לראול (66) בתולדות ריאל מדריד. העונה יש לו כבר 45 שערים (28 בליגה, 14 באלופות, 3 בגביע) ב-41 משחקים.

* ב-100 משחקים בליגת האלופות, רונאלדו כבש 64 שערים (15 עבור מנצ'סטר יונייטד, 49 למדריד), מה שמציב אותו במקום השלישי בטבלת הכיבושים של כל הזמנים אחרי ראול (71) וליאו מסי (67).

* מאז שהחלה שיטת שערי החוץ במפעלים האירופים, 400 קבוצות מתוך 424 שניצחו 0:3 את המשחק הראשון עלו לשלב הבא.

* השער של בייל היה הכי מהיר של ריאל בשלב נוקאאוט של ליגת האלופות מאז אנלקה מול באיירן מינכן במאי 2000.

* כריסטיאנו רונאלדו ופרנק למפארד הצטרפו הערב ל-19 שחקנים נוספים שהגיעו ל-100 הופעות בליגת האלופות. השחקן הפעיל הבא בתור לעשות זאת הוא אנדראה פירלו עם 98, כשחמשת המובילים הם ראול עם 142, ריאן גיגס עם 141, צ'אבי עם 140, איקר קסיאס עם 136 וקלארנס סיידורף עם 125.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully