וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויצ'יץ': "קורה פה משהו שלא מאפיין את מכבי ת"א"

1.4.2014 / 8:35

לפני היציאה למינכן, הצהובים רשמו הפסד רביעי ברציפות. וויצ'יץ': " אין זמן לבכות, אם לא נצא מזה, אפשר רק לשקוע"

צילום: אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב רשמה אמש (שני) את הפסדה הרביעי ברציפות בכל המסגרות, הפעם 68:66 למכבי חיפה. הצהובים שמטו יתרון בן 10 נקודות ובסיום המשחק נראו במצב רוח ירוד מאוד. בקבוצה הורו לשחקנים לא לדבר, מלבד גיא פניני שנשלח למסיבת העיתונאים. סגנית האלופה תצא היום למינכן לקראת המשחק נגד באיירן ביורוליג (חמישי) והמאמן דיוויד בלאט צפוי לערוך לפני כן שיחה כללית ולנסות להעלות את הביטחון.

"קורה פה משהו שלא מאפיין את מכבי תל אביב וזה משהו שאנחנו חייבים לצאת ממנו", אמר בסיום מנהל הקבוצה ניקולה וויצ'יץ', "היינו יותר טובים מחיפה, אבל החטאנו 14 קליעות עונשין וזה משהו שלא מתקבל על הדעת. למה כולם מחטיאים עונשין? לפעמים כשזה מתחיל, זה מתפרס על כולם. זה קורה, אבל כמו שאמרתי אנחנו צריכים למצוא את הדרך לצאת מזה. אין זמן לבכות, אנחנו נכנסים לזמן בו לוח המשחקים הולך ונהיה יותר קשה ואם לא נצא מזה, אפשר רק לשקוע. זו לא בעיה אחת, אלא שורה של בעיות. בעיות קטנות אמנם, אבל ביחד הן יוצרות את המצב הזה".

המנהל הוסיף: "זה משהו שהשחקנים צריכים לפתור, זה לא שיש פה בעיות בין השחקנים אבל הם צריכים לצאת אחרת מחדר ההלבשה ולפתור את הבעיות האלה. ניצחון זה משהו שיוציא אותנו מזה. אנחנו צריכים להגיע למשחק מול באיירן ולהילחם. זאת קבוצה שאפשר לנצח אותה ואנחנו חייבים להילחם. אם נמשיך לשקוע בכל מה שקשור לביטחון עצמי אף פעם לא נצא מזה, אנחנו צריכים להיות חזקים. ברור שאני מודאג כי המצב לא טוב בשבועיים האחרונים ואין לנו זמן, חייבים לצאת מזה".

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
צריכים להתאושש במהרה. שחקני מכבי תל אביב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully