וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה תוהים: "איך ליברפול תתמודד עם הפחד?"

אחרי ההצהרות, המירוץ של ליברפול לאליפות ייתקל במשוכה אמיתית. וגם: מוריניו נגד חלוצי צ'לסי, בטוטנהאם מכחישים מכות

שחקן ליברפול לואיס סוארס. GettyImages
החלום נמשך. סוארס/GettyImages

זה לא רק המקום הראשון בטבלה. זו בעיקר היכולת. ליברפול מוליכת את טבלת הפרמיירליג, ועל פי היכולת שלה בתקופה האחרונה, היא הראשונה בצדק גמור. אתמול (ראשון) הקבוצה ממרסיסייד רשמה אתמול ניצחון שמיני (!) ברציפות, כשהביסה באנפילד 0:4 את טוטנהאם, וניצלה איבוד נקודות של מנצ'סטר סיטי וצ'לסי כדי לכבוש את הפסגה, שישה מחזורים לפני סיום העונה. לאור העובדה שליברפול תארח את צ'לסי ומנצ'סטר סיטי, ולאור האנרגיות המטורפות באנפילד והכושר הנהדר של כוכבי הקבוצה - ברנדון רוג'רס ממשיך לחלום על אליפות ראשונה מאז 1990, אחרי למעלה משני עשורים.

כמובן שכעת הפרשנים נאלצים להודות: ליברפול היא הדבר האמיתי. "אם מנואל פלגריני וז'וזה מוריניו שהעסק קצת גדול מדי על החבורה ממרסיסייד, הם ייאלצו להתאכזב ולדאוג... מול טוטנהאם השחקנים הצעירים, שסוחבים על כתפיהם תקוות של עיר שלמה, סיפקו את הסחורה ללא פחד", כך כתב פרשן "GOAL" ג'ונתן בירצ'ל.

ברנדן רוג'רס, כזכור, ניסה להרגיע את ההתלהבות, ואמר ש"מבחינתנו המנטרה תמיד הייתה להתרכז רק במשחק הבא, אנחנו אף פעם לא נסחפים. יש הרבה אנשים בליברפול שחולמים, אבל מבחינתי חשוב שהשחקנים יידעו שזה הכול חלק מתהליך, לא רק התוצאה".

עם זאת, לקראת המשחקים של סיטי וצ'לסי באנפילד, רוג'רס יודע ש"גם הן יודעות שיהיה להן פה מאוד קשה, אנחנו אוהבים לשחק פה, התמיכה הייתה מדהימה, וזה רק יילך ויתגבר ככל שהעונה תתקדם... אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לנצח כל משחק, כי אנחנו קבוצה, ואנחנו יכולים לתפקד ברמה הזו בלי פחד".

מנגד, פרשן "טלגרף" אלן האנסן יודע ש"עכשיו ליברפול נכנסת לאזור המסוכן במירוץ לאליפות, וברנדן רוג'רס יידר להתמודד עם ציפיות שמרקיעות לשמים באנפילד... אחרי 24 שנות ציפייה, אפשר להריח את ההתרגשות, האמונה והתשוקה, אבל ליברפול עדיין לא מריחה את הפחד. אין ספק שזה יגיע מתישהו, והשאלה היא איך השחקנים יתמודדו עם זה".

שחקני ליברפול חוגגים. GettyImages
צעירים חסרי פחד? ליברפול/GettyImages

* בינתיים בצ'לסי כבר חושבים על העונה הבאה, אחרי שז'וזה מוריניו כבר הצהיר שקבוצתו איבדה סיכוי לקחת אליפות העונה אחרי ההפסד לקריסטל פאלאס. כזכור, הבלוז איבדו נקודות העונה גם מול סטוק ו-ווסט ברום, ומוריניו האשים את החלוצים ש"נעלמו במשחק". "כולם יודעים שצ'לסי תחפש חלוץ לעונה הבאה", אמר מוריניו, שראה את פרננדו טורס, דמבה בה וסמואל אטו כובשים ביחד 15 שערי ליגה העונה. "אני לא צריך לשפר את קייהיל או איבנוביץ' או ג'ון טרי. אבל יש שחקנים אחרים שאני צריך לשפר. זה לא מספיק לליגת האלופות", אמר מוריניו.

* באנגליה דווח אתמול שמאמן טוטנהאם טים שרווד חבט בארון לנון בחדר ההלבשה אחרי התבוסה באנפילד, 4:0 לליברפול. השמועה החלה לרוץ בטוויטר וגרמה לסערה, עד שלנון נאלץ להכחיש: "לא היינו טובים במשחק, וכולנו מאוכזבים, אבל השמועות שהמאמן הרביץ למישהו זה שטויות, פשוט טירוף כמה חזק הטוויטר".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. GettyImages
עצבני. מוריניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully