וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ראשונה אחרי 0:4 גדול על טוטנהאם

המייטי רדז עלו זמנית לפסגה עם עוד הצגה נפלאה באנפילד. סוארס הפך לשיאן הכיבושים של ליברפול בעונה בפרמיירליג (25). קאבול (עצמי, 2), קוטיניו (55) והנדרסון (75) השלימו. 1:3 לאברטון על פולהאם

שחקני ליברפול חוגגים. GettyImages
ובמקום הראשון. שחקני ליברפול חוגגים/GettyImages

המחזור ה-32 בפרמיירליג הביא בשורה חדשה: ליברפול, האנדרדוג הכמעט נצחית, העפילה לראשות הטבלה לפחות באופן זמני בזכות הצגה נוספת באנפילד, שהסתיימה ב-0:4 נהדר על טוטנהאם האומללה. לליברפול יש כעת 71 נקודות - שתיים יותר מצ'לסי וארבע יותר ממנצ'סטר סיטי (לה שני משחקים חסרים). אברטון הלוהטת המשיכה בכושר המצוין שלה ורשמה ניצחון חמישי רצוף עם 1:3 על פולהאם, שהולכת ומתקרבת לירידה.

שחקן ליברפול לואיס סוארס. GettyImages
שיא שערים חדש לשחקן ליברפול. סוארס/GettyImages

ליברפול - טוטנהאם 0:4

היום לפני 50 שנה בדיוק ליברפול ניצחה את טוטנהאם 1:3 באצטדיון אנפילד, כבשה את הפסגה והמשיכה משם כל הדרך לאליפות. הערב היא סיפקה הצגה נוספת בעונה הנפלאה שלה, רשמה ניצחון שמיני רצוף, עלתה לראשות הטבלה ותקווה שהתרחיש ההוא, לפני יובל, ישוחזר. החבורה של ברנדן רוג'רס, שמחצה את טוטנהאם 0:5 בוויט הארט ליין במפגש הקודם, הסתפקה הערב ב-0:4 "בלבד", ועשתה כבוד ללואיס סוארס - שכבש את שערו ה-29 בפרמיירליג העונה והפך לשיאן הכיבושים של ליברפול בעונה אחת. ואת כל זה הוא השיג למרות שהתחיל את העונה רק במחזור השישי בעקבות השעיה. לפני כן,שער עצמי אומלל של קאבול העלה את המייטי רדז ליתרון כבר בדקה השנייה. אחריו הגיע סוארס (25) ובמחצית השנייה פליפה קוטיניו (55) וג'ורדן הנדרסון (75) השלימו את המלאכה. טוטנהאם במקום השישי בלבד והולכת ומתרחקת מאברטון החמישית, שמקדימה אותה ב-4 נקודות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן טוטנהאם יונאס קאבול כובש שער עצמי. GettyImages
קאבול כובש את העצמי האומלל/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 2: גול! איזו פתיחה של ליברפול! המייטי רדז יצאו להתקפה ראשונה, גלן ג'ונסון השתחרר באגף ימין והעביר כדור רוחב מסוכן, אך יונאס קאבול עם מהלך אומלל גלגל את הכדור לשערו הוא. 0:1 לליברפול.

* השער העצמי של קאבול הוא השער העצמי המהיר ביותר שנכבש עבור ליברפול בכל שנותיה בפרמיירליג.

דקה 15: עוד התקפה מאגף ימין הסתיימה במצב מסוכן של ליברפול. הפעם קוטיניו הגיע לכדור הרוחב ומהאוויר בעט בסמוך לקורה של הוגו לוריס.

דקה 25: גול! מייקל דוסון החליף את יאן ורטונגן שנפצע, ומיד ביצע טעות קריטית. הבלם לא הצליח להשתלט על כדור ארוך ואפשר ללואיס סוארס לכבוש ולהעלות את ליברפול ל-0:2. 29 שערים העונה לאורוגוואי, שחלף על פני רובי פאולר ככובש המצטיין בליברפול בעונה אחת.

* השער של סוארס היה השער ה-86 של ליברפול העונה ב-32 משחקים - הישג שאף קבוצה באנגליה לא הגיעה אליו מאז..טוטנהאם ב-1963.

דקה 39: טוטנהאם יצאה מההלם וסיכנה לראשונה את השער של מיניולה. רוברטו סולדאדו קיבל כדור בקצה השמאלי של הרחבה ובעט כדור מסובב לפינה הרחוקה, שוער ליברפול הדף.

דקה 42: עוד התקפה יפהפה של ליברפול כמעט הסתיימה עם השלישי. סטארידג' הגביה כדור מדויק לעבר סוארס החופשי, שנגח מחמישה מטרים. לוריס הדף למשקוף וטוטנהאם ניצלה.

דקה 53: דאבל פס נפלא בין סטרלינג לסטארידג' פירק את הגנת טוטנהאם. האחרון מצא בכדור רוחב את הנדרסון, שבעט מקצה הרחבה גבוה מעל השער.

דקה 55: גול! והנה מגיע השלישי של ליברפול. פליפה קוטיניו קיבל את הכדור כ-25 מטר מהשער, התקדם מעט ושחרר כדור שטוח אך מדויק. לוריס השתטח אך לא הגיע לכדור. 0:3 לליברפול, שער שלישי העונה לברזילאי וראשון שלו באנפילד.

דקה 75: גול! גם ג'ורדן הנדרסון משתתף בחגיגה. הקשר ניגש לבעוט בעיטה חופשית מזווית אלכסונית. הבעיטה שלו חלפה על פני כל השחקנים בתוך הרחבה, הטעתה את לוריס וחדרה לרשת. 0:4 לליברפול.

שחקן ליברפול פיליפה קוטיניו חוגג. GettyImages
גם הוא השתתף בחגיגה. קוטיניו/GettyImages

הרכבים

ליברפול: סימון מיניולה, גלן ג'ונסון, מרטין שקרטל, דניאל אגר, ג'ון פלנגן, סטיבן ג'רארד (לוקאס, 70), ראחים סטרלינג (ויקטור מוזס, 83), ג'ורדן הנדרסון, פיליפה קוטיניו (ג'ו אלן, 63), דניאל סטארידג', לואיס סוארס.

טוטנהאם: הוגו לוריס, קייל נאוטון, יונאס קאבול, יאן ורטונגן (מייקל דוסון, 24), דני רוז, סנדרו, נביל בנטאלב (מוסה דמבלה, 60), כריסטיאן אריקסן, ארון לנון (אנדרוס טאונסנד, 59), גילפי סיגורדסון, רוברטו סולדאדו.

שחקן אברטון קווין מיראלס חוגג. רויטרס
מיראלס חוגג/רויטרס

פולהאם - אברטון 3:1

בשקט בשקט, הטופיז נדבקים לחבורת הצמרת. החבורה של רוברטו מרטינז סופרת ניצחון חמישי רצוף, וניצבת מרחק ארבע נקודות בלבד מארסנל, הרביעית בטבלה, כשהיא עם משחק חסר. הפעם, היא נזקקה ללא מעט מזל. פולהאם בעטה לשער 10 פעמים יותר מהטופיז, אך ספגה שני שערים מאוחרים מקווין מיראלס (79) וסטיבן נייסמית' (87) בדרך להפסד שמסבך אותה מאוד בתחתית. פולהאם עדיין נועלת את הטבלה בפרמיירליג עם 24 נקודות, חמש פחות מווסט ברומיץ' שנמצאת מעל הקו האדום. לפליקס מגאת נותרו עוד מעט מאוד הזדמנויות כדי להשאיר את קבוצתו בליגה. לפני הבליץ של אברטון בדקות הסיום, הקוטג'רס התמודדו יפה מול היריבה החזקה. דייויד סטוקדייל כבש שער עצמי לרשת של פולהאם בדקה ה-51, אך אשקאן דג'אגה השווה בדקה ה-71. ואז הגיעו מיראלס ונייסמית' ושמו סוף לתקוות של פולהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully