וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'רס: "חלומות אליפות? אולי אצל האוהדים"

מאמן ליברפול שמר על פרופיל נמוך אחרי הניצחון והעפלה לפסגה: "צריך להמשיך לנצח ונראה לאן זה ייקח אותנו"

שחקני ליברפול חוגגים. GettyImages
עדיין לא סופרים אותם? שחקני ליברפול חוגגים/GettyImages

דבר נפל הערב (ראשון) בפרמיירליג: ליברפול עלתה לראשונה העונה למקום הראשון בליגה אחרי עוד הצגה גדולה ו-0:4 מוחץ באנפילד על על טוטנהאם. הקבוצה הנפלאה ממרסיסייד, שכבר שנים מתרפקת בעיקר על ההיסטוריה המפוארת שלה מקדימה כעת בשתי נקודות את צ'לסי ובארבע את מנצ'סטר סיטי לה יש שני משחקים חסרים כשנותרו שישה מחזורים בלבד לסיום העונה, בשניים מהם תארח ליברפול את שתי היריבות הישירות שלה לתואר.

ברנדן רוג'רס מאמן ליברפול. Michael Regan, GettyImages
מסרב לשחרר הצהרות. רוג'רס/GettyImages, Michael Regan

אך למרות ההצלחה המסחררת שלה העונה והעובדה שהיא מוליכה את הליגה, ברנדן רוג'רס שמר על איפוק ונמנע מהצהרות בסיום המשחק: "חלום האליפות הוא בשביל האוהדים שלנו - הם רוצים לזכות בתואר, אבל זו לא המחשבה שלי. אני חושב רק איך להכין את הקבוצה למשחק הבא ואם נעשה את זה אז נוכל להמשיך לנצח משחקים ונראה לאן זה ייקח אותנו".

המאמן החמיא לאוהדי ליברפול שתמכו בקבוצתם מן הפתיחה וסיפקו אווירה מחשמלת באנפילד: "אני חושב שהאוהדים סיפקו היום את האווירה הכי טובה שהייתה פה. ליברפול זה מועדון עצום וכשהוא מקבל כזו תמיכה מהאוהדים זה דוחף אותו".

רוג'רס היה מאושר מהדרך שבה שיחקה ליברפול ואמר: "זו הייתה הופעה נהדרת שלנו. אני מאוד גאה בשחקנים שלי ששיחקו מצוין מהפתיחה. יש לנו הרבה ביטחון במשחק שלנו ורואים את זה על המגרש גם במשחקים שאנחנו מתקשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully