וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "זה תמיד תענוג לשחק נגד רפא"

דג’וקוביץ’ חגג זכייה במיאמי אחרי נקודת משחק מופלאה: "טורניר פנטסטי”. נדאל החמיא: ”קשה לזכות באינדיאן וולס ואז במיאמי”

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי חוגג זכייה בטורניר מיאמי. J Pat Carter, AP
תואר יוקרתי שני בתוך שבועיים. נובאק דג'וקוביץ'/AP, J Pat Carter

טורניר מיאמי זימן לנו אמש (ראשון) את הגמר הכי אטרקטיבי בעולם הטניס, כשנובאק דג'וקוביץ' גבר 3:6, 3:6 על רפאל נדאל. השור ממאיורקה קיווה לזכות בפעם הראשונה בטורניר היוקרתי בהופעתו הרביעית בגמר, אבל המפגש ה-40 ביריבות המתפתחת בין שני הענקים הלך לכיוון הסרבי.

דג'וקוביץ' הפך לטניסאי השני אי פעם שזוכה בטורניר מיאמי אחרי שזכה גם באינדיאן וולס (רוג'ר פדרר, שנכנע לו בגמר לפני שבועיים, עשה זאת ב-2005 וב-2006), ועקף את פיט סמפראס עם ארבע זכיות במיאמי. אחרי ששני חצאי הגמר בוטלו בשל פרישות היריבים שלהם, דג'וקוביץ' ונדאל הגיעו רעננים לקרב המכריע, כשהספרדי פתח טוב יותר, אבל דג'וקוביץ' הסתער בחזרה, ניצח 3:6 במערכה הראשונה, לקח פיקוד גם במערכה השנייה וסגר אותה עם 3:6 נוסף אחרי נקודת משחק פשוט מופלאה.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. Wilfredo Lee, AP
ככה הוא נראה בתום נקודת המשחק. נובאק דג'וקוביץ'/AP, Wilfredo Lee

"זה היה טורניר פנטסטי", אמר דג'וקוביץ' בסיום, "אני תמיד נהנה פה במיאמי. שיחקתי משחק נהדר, מההתחלה ועד הסוף הכול עבד מצוין. זה תמיד מאתגר ותענוג לשחק מול רפא. ב-2007 זכיתי כאן בפעם הראשונה, ומאז יש לי מכאן רק זיכרונות טובים".

"הייתי חייב ליהנות עם הדרך בה שיחקתי ולהרגיש טוב עם עצמי", הוסיף דג'וקוביץ'. "היה לי המון ביטחון על המגרש, ולא רציתי לאבד ריכוז אפילו לשנייה, כי ידעתי שרפא הוא מסוג השחקנים שאם מאפשרים להם ונותנים להם צ'אנס, יכולים לנצל את זה".

"אני רוצה לברך את נובאק ואת הצוות שלו, הוא שיחק שני טורנירים מדהימים ברציפות", אמר נדאל, "קשה מאוד לנצח גם את האינדיאן וולס וגם את מיאמי. בשום טורניר אחר לא הפסדתי כל כך הרבה משחקי גמר, אבל זה עדיין טורניר מיוחד עבורי. האנרגיות והתשוקה מהקהל זה משהו מיוחד. בכמה מהמשחקונים והנקודות שיחקתי בצורה הנכונה, עם האינטנסיביות הנכונה, אבל את כל השאר קל לנתח, כי היריב היה טוב ממני".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
רפאל נדאל טניסאי ספרדי. Lynne Sladky, AP
עוד פרס ניחומים בפלורידה. רפאל נדאל/AP, Lynne Sladky

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully