וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' גבר על נדאל וזכה בטורניר מיאמי

נולה הציג יכולת נפלאה בדרך לזכייה רביעית בתואר ולניצחון שלישי רצוף על יריבו המיתולוגי, 3:6, 3:6. תואר 43 בקריירה לסרבי

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. AP
יכולת נפלאה. דג'וקוביץ' חוגג/AP

נובאק דג'וקוביץ' עשה זאת שוב. נולה גבר הערב (ראשון) בפעם השלישית ברציפות על רפאל נדאל, הציג יכולת שיא וזכה בטורניר מיאמי (סך פרסים: 4.7 מיליון דולר) לאחר ניצחון 3:6, 3:6. נולה זוכה ב-1,000 נקודות דירוג וישלשל לכיסו 787 אלף דולר. למרות ששניהם הגיעו למשחק טריים ורעננים לאחר הפרישות של קיי נישיקורי ותומאש ברדיך בחצי הגמר, הסרבי, המדורג במקום השני בעולם אחרי השור ממאיורקה, נראה אנרגטי בהרבה, ושלט לחלוטין במשחק. דג'וקוביץ' ממשיך לצמק את הפער במאזן הפנימי ביניהן בקרבות הראש בראש, שכעת עומד על 18:22 לטובת הספרדי.

למרות שנדאל מוביל במאזן בין השניים, זה היה הניצחון ה-14 מתוך 21 מפגשים על משטח מהיר (המאזן על חימר: 3:13 לרפא). כמו כן, דג'וקוביץ' הפך לטניסאי השני בלבד שמשלים פעמיים זכייה רצופה במיאמי אחרי אינדיאן וולס (שם ניצח בגמר את רוג'ר פדרר). השני שעשה זאת היה פדרר (2005 ו-2006). הסרבי עלה למקום ה-14 ברשימת זוכי הטורנירים, עם התואר ה-43 בקריירה.

מלבד הניצחון המרשים, דג'וקוביץ' רשם עוד ציון דרך, כשעקף את פיט סמפראס האגדי במספר הזכיות בטורניר מיאמי, והגיע ל-4 - שמעניק לו את המקום השני בטבלה הזכיות בטורניר אי פעם. דג'וקוביץ' נראה בכושר פשוט נפלא בשלב זה, והנה נתון אחד שימחיש זאת: כדי לזכות בטורניר, הוא נזקק ל-8 מערכות בלבד (!) - גם בגלל הפרישות של פלוריאן מאייר וקיי נישיקורי, אך לא פחות מכך בזכות רמה נפלאה של טניס. נדאל עם הפסד רביעי בגמר טורניר מיאמי, והשני לדג'וקוביץ'.

אצל הנשים: סרינה וויליאמס זכתה בטורניר

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל, טורניר מיאמי. AP
"אף פעם לא הפסדתי כל כך הרבה גמרים בטורניר אחד". נדאל/AP

מהלך המשחק

מערכה 1

נדאל פתח בטירוף את המשחק, הגיע לנקודת שבירה כבר במשחקון הראשון, אך דג'וקוביץ' התעשת ולקח אותו. בהמשך כל אחד שמר על ההגשות שלו, עד שנולה שבר את נדאל באמצעות משחקון נפלא שהעלה אותו ליתרון 2:4. גם במשחקון הבא נולה שלט, ועלה מהר ליתרון 2:5. נדאל שלף ציפורניים וצימק ל-5:3, אך נולה שמר שוב על ההגשות וניצח במערכה 3:6 תוך טניס מצוין.

מערכה 2

דג'וקוביץ' המשיך ביכולת הנפלאה גם בפתיחת המערכה השנייה, הריץ את נדאל מצד לצד והשיג שבירה כבר במשחקון הראשון. נדאל פתח מצוין את משחקון ההגשה של דג'וקוביץ', אך שוב לא ניצל זאת כדי להשיג שבירה ונולה עלה ליתרון 0:2. נדאל צימק ל-2:1, אך נולה לא נתן לנדאל סיכוי לחזור ועלה ל-1:3. נדאל הצליח לצמק בשארית כוחותיו ל-3:2. דג'וקוביץ' שמר אף הוא על ההגשות ועלה ל-2:4. נדאל המשיך להילחם על כל כדור ובקושי רב הצליח לצמק ל-4:3, אך דג'וקוביץ' לא פספס ועם כמה מהלכים גדולים עלה ל-3:5. דג'וקוביץ' עלה ל-15:40 מהיר במשחקון הבא, וניצל את נקודת המשחק הראשונה עם נקודה אדירה בדרך לניצחון ענק בתוך שעה ו-24 דקות. 3:6, 3:6 לנולה בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' זוכה טורניר מיאמי. AP
"הכול עבד מצוין, מההתחלה ועד הסוף". דג'וקוביץ'/AP

"זה היה טורניר פנטסטי", אמר דג'וקוביץ' בסיום, "אני תמיד נהנה פה במיאמי. שיחקתי משחק נהדר, מההתחלה ועד הסוף הכול עבד מצוין. זה תמיד מאתגר ותענוג לשחק מול רפא. ב-2007 זכיתי כאן בפעם הראשונה, ומאז יש לי מכאן רק זיכרונות טובים".

"אני רוצה לברך את נובאק ואת הצוות שלו, הוא שיחק שני טורנירים מדהימים ברציפות", אמר נדאל, "קשה מאוד לנצח גם את האינדיאן וולס וגם את מיאמי. בשום טורניר אחר לא הפסדתי כל כך הרבה משחקי גמר, אבל זה עדיין טורניר מיוחד עבורי. האנרגיות והתשוקה מהקהל זה משהו מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully