וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס זכתה בטורניר מיאמי

האמריקאית, המדורגת ראשונה בעולם, גברה על השנייה בעולם נה לי 5:7, 1:6, ורשמה זכייה שנייה ברציפות בטורניר היוקרתי

סרינה וויליאמס. AP
זכייה שנייה ברציפות ושביעית בסך הכול. וויליאמס/AP

גמר טורניר הנשים במיאמי (סך פרסים של 5.4 מיליון דולר) סיפק קרב גדול בין הראשונה בעולם סרינה וויליאמס לשנייה נה לי, כשהאמריקאית גברה על הסינית 5:7, 1:6 בתום שעתיים של משחק מצוין ורשמה זכייה שביעית בתואר. וויליאמס העלתה את מאזנה מול לי ל-2:10 וזוהי לה זכייה שנייה ברציפות בטורניר אחרי שבשנה שעברה ניצחה בגמר את מריה שראפובה.

המערכה הראשונה עמדה בציפיות וסיפקה לאלפי הצופים קרב גדול. נה לי פתחה מצוין, הצליחה לשבור את וויליאמס כבר במשחקון הראשון ועלתה ל-0:2 בתוך עשר דקות משחק. סרינה שמרה על ההגשה, אבל אז, במשחקון השביעי, נה לי עלתה ליתרון 0:40. סרינה השוותה ל-40:40 אבל הסינית הצליחה לשבור בכל זאת ועלתה ל-2:5. אבוד? לא כשמדובר בסרינה. האמריקאית המדורגת במקום הראשון בעולם שמרה על ריכוז, שברה מיד ל-5:3, וכשהסינית הגישה למערכה היא הצליחה לשבור שוב, לשמור בהמשך על ההגשה ולעלות ליתרון 5:6. בשלב הזה נה לי נאבקה על המערכה, אולם סרינה שעטה קדימה, הגיעה לשלוש אפשרויות שבירה שמתוכן ניצלה אחת, וגברה 5:7 על הסינית במערכה הראשונה, שארכה 1:14 שעות.

השתיים שמרו על ההגשות בתחילת המערכה השנייה עד שוויליאמס הצליחה לשבור את יריבתה במשחקון הרביעי והמשיכה ל-1:4 כשניצחה את הסינית במשחקון החמישי על האפס. נה לי עמדה בפני אתגר גדול, אבל סרינה הייתה גדולה עליה. המשחקון השישי היה צמוד, מותח ואדיר, סרינה רשמה חמש אפשרויות שבירה בטרם הצליחה להכניע את הסינית ולעלות ל-1:5. המשחקון השביעי היה קצר מאוד, סרינה ניצחה על האפס, רשמה 1:6 במערכה השנייה וזכייה בטורניר.

נה לי. AP
המערכה הראשונה הייתה בהישג יד, אבל אז וויליאמס התעוררה. נה לי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully