וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לא הזדמנות אחרונה, אבל חובה לנצח כדי להישאר במרוץ"

אלישע לוי והאדומים מבירת הנגב מתכוננים למשחק העונה נגד מכבי תל אביב (ב', 20:55, ערוץ 1 ו-HD). גליינור פלט חוזר מעונש הרחקה והמאמן מתלבט אם לפתוח איתו בחוד או עם דובב גבאי

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. ברני ארדוב
יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון תפגע בסיכויים. אלישע לוי ושחקני הפועל באר שבע/ברני ארדוב

כשהיא חמש נקודות הפרש מהמקום הראשון, הפועל באר שבע יודעת שמשחק העונה נגד מכבי תל אביב (ב', 20:55, ערוץ 1 ו-HD) הוא אולי הסיכוי האחרון שלה להתמודד על תואר האליפות, כי אם הצהובים ינצחו כבר יהיה קשה להדביק את הפער.

הפועל באר שבע עורכת בשעה זאת מסיבת עיתונאים בהשתתפות מאמנה אלישע לוי. בן אלגרבלי תורגל כבלם במקום וויליאם סוארס הפצוע ואמור לפתוח בהרכב. גליינור פלט ששב מעונש הרחקה יעמוד לרשותו של לוי, ונראה כי ההתלבטות הטבעית היא בינו לבין דובב גבאי. אופיר דוידזדה חזר מפתיעה ארוכה ותורגל בהרכב של לוי.

"אנחנו לא יודעים אם זאת ההזדמנות האחרונה, אבל ברור שכדי להישאר בתמונת המרוץ נצטרך לנצח", אמר אלישע לוי בפתח דבריו, "נלך משחק אחר משחק, ונקווה לתוצאה טובה יותר מהמשחק האחרון נגדם. זה הזמן לתת כבוד גדול למכבי תל אביב והמאמן שלה".

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. רוני לבנה
"לפחד מירידת ליגה זה יותר קשה מלרוץ לאליפות". אלישע לוי/רוני לבנה

"אני לא זוכר מתי הצלחתי לבוא עם כל שחקני ההגנה ביחד, זה המקום לתת קרדיט לשחקנים שנכנסו במקום החסרים. בהקשר של סוארס, בלי קשר לכדורגל, הייתי רוצה שרק יהיה בריא ויחזור. אנשים נפצעים ויוצאים, אחרים חוזרים".

לוי נשאל על יכולתו של ערן זהבי ואמר: "את מכבי תל אביב צריך לעצור כקבוצה, היא קבוצה טובה וחזקה. ברור שזהבי הוא אחד מהמוציאים לפועל. נצטרך לבוא שקטים, להתנהל נכון עם הכדור, נהיה טובים בהתקפה, נצטרך לבוא ולעשות את מה שעשינו טוב מאוד עד היום. כאחד שהיה בזה, לחץ תמיד קיים, לפחד מירידת ליגה זה יותר קשה מלרוץ לאליפות".

על עתידו במועדון אמר לוי: "יש לנו משימות חשובות גם בליגה וגם בגביע, לשם הגענו למעמד חצי הגמר המאוד מכובד. כשייגמר אז נדבר ויהיה בסדר".

"אנחנו קבוצה טובה, וקבוצה טובה צריכה לדעת לשחק במערכים שונים וסגנונות שונים. זה לא אומר שהגישה שונה. הגישה היא תמיד לנצח, תמיד התקפית, אם צריך לשחק עם עוד שחקן הגנה או קשר במרכז השדה, אז השחקנים צריכים להבין. יש לנו שחקנים חכמים מאוד שיודעים איך לזוז, ויודעים לשנות מערכים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל באר שבע אביתר אילוז. יותם רונן
"יש גם עלינו לחץ, הקהל מצפה מאיתנו, המאמן מצפה, כל העיר מצפה". אילוז/יותם רונן

אביתר אילוז: "מכבי תל אביב תמיד פייבריטית בבית שלהם. הם עושים עונה מדהימה. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. אנחנו סומכים על בן שנכנס לתפקיד הבלם, נעזור לו להצליח".

"בסיבוב הקודם אחרי ההפסד למכבי תל אביב יצאנו לדרך טובה וצברנו ניצחונות, אנחנו תמיד חושבים חיובי גם אם קשה", הוסיף אילוז. "אנחנו לא מפחדים מאף קבוצה. אני לא יודע אם הלחץ על מכבי, יש גם עלינו לחץ, הקהל מצפה מאיתנו, המאמן מצפה, כל העיר מצפה, מי שיבוא חיובי ישיג יתרון".

"הצעירים צוברים ניסיון, מכבי תמיד אוהבים לפתוח מהר ולהכריע מהר, נצטרך להעביר את הדקות הראשונות בצורה טובה ולצאת מההתרגשות והלחץ, ומשם כבר יפתח המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully