וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן: ”מרגישים את באר שבע בגב כל העונה, הם יודעים להעניש”

30.3.2014 / 10:00

גל אלברמן במסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב לקראת משחק העונה נגד הפועל באר שבע (ב’, 20:55, ערוץ 1 ו-HD). פאולו סוזה: ”לא נשנה את עקרונות המשחק שלנו”. פריצה המורחק ייעדר מהסגל של סוזה. בדש צפוי לפתוח בחוד, ראדי ומיכה בתמונת ההרכב

אימון מכבי תל אביב. קובי אליהו
מרגישים את המתח באוויר. שחקני מכבי תל אביב באימון/קובי אליהו

מכבי תל אביב נמצאת בעיצומם של ההכנות למשחק העונה נגד הפועל באר שבע (ב', 20:55, ערוץ 1 ו-HD) בבלומפילד, ומקיימת בשעה זאת מסיבת עיתונאים לקראת העימות עם האדומים מבירת הנגב. הפער בצמרת בין השתיים עומד על חמש נקודות, והמוליכה יודעת שניצחון יהווה צעד גדול בדרך לאליפות שנייה ברציפות. השתיים נפגשו עד כה פעמיים העונה ולכל אחת ניצחון. באר שבע ניצחה את הצהובים בביתה 2:3 ואילו מכבי תל אביב ניצחה את שחקניו של אלישע לוי 1:3 בבלומפילד. סוזה יחסר במשחק את ברק יצחקי הפצוע וגם את ראדה פריצה המרצה עונש הרחקה. לאחר מסיבת העיתונאים תקיים מכבי תל אביב את האימון המסכם למשחק. ברק בדש צפוי לפתוח בחוד ההתקפה. מהראן ראדי ודור מיכה, שלא פתחו בדרבי האחרון, נמצאים בתמונת ההרכב, כמו גם יואב זיו ורמי מרבאל מתחרים עם עומרי בן הרוש על עמדת המגן השמאלי.

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה. קובי אליהו
"לא יהיה לי מחר סגל מלא אבל יש לנו פתרונות". סוזה/קובי אליהו

פאולו סוזה התייחס לביקורת על קבוצתו ואמר: "אני צריך לכבד את הדרך שהעיתונאים כותבים ומדברים, יש להם דעה וזה חלק מהעניין, אני מרוצה מהאופן שבו השחקנים משחקים, הקשיים עמם השחקנים מתמודדים, השינויים שעברנו בדרך, אני מרוצה מאוד מהדרך שהשחקנים משחקים".

"יש רגעים במשחק שבהם אנחנו יכולים לשחק טוב יותר, אבל כמאמ, אני מנתח את הדברים אחרת, יש מצבים שבהם צריך לשחק בצורה מסוימת, וכשאתה משלב שחקנים שונים זה קשה לקבל את מה שרוצים, אבל דפוס הפעולה שם, ואני תמיד אומר לכם שהפילוסופיה שלנו היא למצוא עקביות. אנחנו חושבים לטווח רחוק, וצריך המשכיות ועקביות, במהלך עונה יש עליות וירידות וכשאתה פחות טוב יש דברים שאתה עושה והם אמורים לשפר אותך".

"באר שבע יארחו אותנו אחר כך בבית, אנחנו לא יריבה קלה להם, אבל באר שבע משחקת מצוין וצריך לתת להם ולמאמן שלהם קרדיט. אנחנו תמיד מחפשים פתרונות לשחקנים שלא בסגל. אני תמיד בוחר את השחקנים הכי טובים, לא רק בשבילי אלא כאלה שיתאימו ליריבה. אני תמיד שואף לסגל מלא, לא יהיה לי מחר סגל מלא אבל יש לנו פתרונות".

"השחקנים מתרגשים, רוצים לשחק, אני מאמין בעבודה קשה. השחקנים תמיד רוצים להשתפר, הם יודעים מה הם שווים ולאן הם רוצים להגיע, ולשחק הכי טוב כדי לנצח בשביל מכבי תל אביב. רואים את זה על ההתנהגות שלהם במתחם האימונים. לבאר שבע יש שחקנים איכותיים שיכולים להשפיע על המשחק. יש להם בעיה במצבים חופשיים ואני מקווה שהיא תימשך גם מחר, אנחנו עובדים על מצבים חופשיים כדי להשיג יתרון עליהם".

"כדורגל זה לא משחק של רגע אחד, זה הרבה יותר מורכב ממה שאתם חושבים. הגנה היא לא רק עניין של שחקני ההגנה והשוער, ואותו דבר לגבי ההתקפה. להגן משמעותו להניע כדור. אם הכדור יהיה בשליטתנו וקבלת ההחלטות תהיה טובה אז נוכל להבקיע. לא נשנה את עקרונות המשחק שלנו. טקטיקות כמו 4-4-2 וכדומה זה סטטי, אבל בכדורגל אפשר לשנות טקטיקה, אבל אם אותם שחקנים ושיטה אחרת אז הדינמיקה של המשחק משתנה. בסוף אנחנו רוצים את אותה תוצאה - ניצחון".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קשר מכבי תל אביב גל אלברמן. קובי אליהו
"אנחנו מספיק בוגרים כדי להבין שיהיו ביקורות לאורך הדרך". אלברמן/קובי אליהו

גל אלברמן: "זכותם של העיתונאים לראות את הדברים מזווית ראייה אחרת, זאת העבודה שלהם. אנחנו מספיק בוגרים כדי להבין שיהיו ביקורות לאורך הדרך. זה משהו שנצטרך להתמודד איתו. אנחנו לא טוענים ולא מתרגשים מזה, כל אחד רואה את הדברים מזווית הראייה שלו. כקבוצה אנחנו מתמודדים עם הרבה קשיים. אנחנו נמצאים איפה שרצינו להיות ואני מקווה שנמשיך קדימה. יש יריבות טובות, אנחנו מכבדים את היריבות, מתמודדים עם פציעות. כשמשחקים שבוע אחרי שבוע אחרי שהיריבות משחקות כבר, זה חלק מהקשיים שעומדים בפנינו. לדעתי אנחנו מתמודדים עם זה יפה מאוד".

"במשחק של 90 דקות יש רגעים טובים יותר וטובים פחות. במשחק האחרון זה נבע מהרצון להכריע, סיימנו מאוכזבים בגלל התיקו. אחרי השיא בשבוע לפני רצינו להראות שאנחנו יכולים לשחק את המשחק שלנו 90 דקות, עבדנו השבוע על הדברים שאנחנו צריכים לתקן, ואני מקווה שנראה את זה. אנחנו לא במקום של לבוא ולהתייחס ספציפית לשחקנים כאל הואחרים. אנחנו מעיריכם את באר שבע וחושבים שהיא קבוצה טובה עם השחקנים האלה או בלעדיהם. הם קבוצה טובה בלי קשר לשחקנים אינדבידואלים וגם אנחנו כאלה. כל העונה אנחנו מרגישים אותם בגב שלנו. הם עושים עונה יוצאת דופן, מעבר ליכולת ומזל הם מנצחים משחקים שהם לא טובים בהם. באר שבע מענישה על טעויות ויודעת לגרום נזק. אנחנו נערכים למשחק בצורה הכי טובה שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully