וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הפועל תל אביב פספסה את רייכרט

בעונה שעברה בן שמעון עקב אחרי קשר רמת השרון שסיכם במכבי תל אביב, והמליץ להחתים אותו. האדומים שישבו למו"מ הציעו 250 אלף שקל, אבל רמת השרון דרשה חצי מיליון שקל. וגם: ההסכם שחתם רייכרט בתחילת העונה שכלל סעיף התחייבות לכך שהוא ישחק בקבוצת הנוער

one

במכבי תל אביב ממשיכים לעסוק בימים האחרונים בעסקת העברתו של הקשר בן רייכרט לקבוצה. כזכור, שחקנה הצעיר של רמת השרון סיכם לארבע שנים בקרית שלום ויגיע אל הקבוצה בסיומה של העונה. על פי הסיכום בין המועדונים, תקבל רמת השרון כ-900 אלף שקל תמורת מחצית מכרטיסו של השחקן כאשר על פי ההסכם בין השחקן לרמת השרון, שמובא כאן, מחצית מכרטיסו של רייכרט שייך לו והוא יקבל את חלקו במסגרת החוזה שייחתם מול רמת השרון.

בן רייכרט שחקן הפועל ניר רמת השרון לפני רפי דהן שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
הבטיח לעצמו בתחילת העונה דקות לעונה הבאה ברמת השרון. בן רייכרט/ברני ארדוב

בעונה הנוכחית ובעונה הבאה יזכה רייכרט למשכורת חייל בלבד, כאשר רק במהלך העונה השלישית (עונת 2015/16) הוא צפוי לזכות לשכר משודרג, שם גם תגלם לו מכבי תל אביב את חלקו בכרטיס. אגב, במהלך העונה השלישית בחוזה רייכרט אף יהיה זכאי ל-100 אלף שקל מענק עם שחרורו מצה"ל.

אחד הסעיפים המעניינים ביותר בחוזהו של רייכרט ברמת השרון מגלה כי הקשר היה זכאי לשחרור ללא תמורה אם הוא לא היה משחק בעונה הזו כ-85 אחוז ממשחקי קבוצת הנוער. כמו כן דרש רייכרט כי אם בעונה הבאה הוא לא ישחק 20 אחוז ממשחקי הקבוצה הבוגרת, הוא יהיה זכאי להיות מושאל ללא תמורה.

פרט לכך, לוואלה! ספורט נודע כי בעונה שעברה המליצו לרן בן שמעון לעקוב אחרי רייכרט. מאמן הפועל תל אביב אכן עשה זאת והתלהב מיכולותיו, וכשהגיע להפועל תל אביב אף המליץ להחתים אותו. עידו חג'ג ישב עם הנהלת רמת השרון, אך הציע לא יותר מ-250 אלף שקל עבור מחצית מכרטיסו של רייכרט כאשר רמת השרון דרשה סכום שלא יפחת מחצי מיליון שקל, ולכן והעסקה התפוצצה. גורם ברמת השרון אישר את הפרטים ואמר: "אם הפועל הייתה מציעה חצי מיליון שקל, היה נחתם הסכם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בן רייכרט שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
יכול היה לסגור מעגל. רייכרט/ברני ארדוב

להלן הנספח העיקרי של ההסכם לשלוש שנים בין רייכרט לרמת השרון שנחתם בקיץ:

תקופת ההתקשרות

1. ההתקשרות בין הצדדים על נספח זה ועל פי החוזה של ההתאחדות לכדורגל תקפה לעונות המשחקים 2013/14, 2014/15 ו- 2015/16 (להלן: "תקופת ההתקשרות").

התמורה

2. במהלך תקופת ההתקשרות ובכל מהלך שירותו הצבאי של השחקן, יהא זכאי השחקן למשכורת קבועה, הגבוהה ביותר המותרת על פי הוראות צה"ל, וזאת באופן רציף עד לשחרורו של השחקן מצה"ל.
3. עם שחרורו של השחקן מצה"ל, במהלך עונת 2015/16, יהא זכאי השחקן לקבל מענק שחרור בסך של 100,000 ש"ח ושכרו החודשי ישודרג באופן הבא: השחקן יהא זכאי למשכורת בסיסית בסך של 10,000 ש"ח ולפרמיה (לנקודה) בגובה של 2,500 ש"ח וזאת בהתאם לתנאים המעוגנים בסעיפים 13 - 18 לעיל.

כללי

4. במהלך עונת המשחקים 2013/14, ישותף השחקן כחריג גיל נוער בקבוצת הנוער ויהא פטור מכל מיסי / דמי חבר.

5. במהלך תקופת ההתקשרות, מוסכם כי:

25.1. ככל שהשחקן לא ישותף במהלך עונת המשחקים 2013/14 בלפחות 85% ממשחקיה הרשמיים של קבוצת הנוער בלפחות 65 ד' למשחק, כי אז יהא רשאי השחקן להשתחרר - בהעברה - במהלך חלון העברות של חודש ינואר או בתום עונת המשחקים, לכל קבוצה שהשחקן יחפוץ בה, ללא כל תמורה;

25.2. ככל שהשחקן לא ישותף במהלך עונת המשחקים 2014/15 בלפחות 20% ממשחקיה הרשמיים של הקבוצה הבוגרת (ככל שתשחק בליגת העל) או %40 (ככל שתשחק בליגה לאומית) בלפחות 45 ד' למשחק, כי אז יהא רשאי השחקן להשתחרר - בהשאלה - במהלך חלון העברות של חודש ינואר או בתום עונת המשחקים, לכל קבוצה שהשחקן יחפוץ בה, ללא כל תמורה;

25.3. ככל שהשחקן לא ישותף במהלך עונת המשחקים 2015/16 בלפחות 50% ממשחקיה הרשמיים של הקבוצה הבוגרת בלפחות 45 ד' למשחק, כי אז יהא רשאי השחקן להשתחרר - בהשאלה - במהלך חלון העברות של חודש ינואר עד לתום עונת 2015/16 וזאת לכל קבוצה שהשחקן יחפוץ בה, ללא כל תמורה;

6. מובהר כי תקופת ההחלמה מפציעה לא תבוא במניין הימים הרלבנטיים לחישוב שיעורי השתתפותו של השחקן על פי סעיף 25 לעיל.

7. בתום תקופת ההתקשרות ו/או במידה שהקבוצה ירדה לליגה השלישית וככל שהשחקן לא עבר ללא תמורה מכח סעיף 25.1 לעיל, יהא זכאי השחקן לעבור לכל קבוצה בה יחפוץ ללא כל תמורה.

8. חרף זאת, במידה ובמהלך תקופת ההתקשרות, יימכר השחקן לקבוצה אחרת, יחלקו השחקן והקבוצה בכל תמורה, בשווי כסף ו/או בכסף, ביחס של 50%:50%.

9. מוסכם, כי לקבוצה 50% בזכויות הכלכליות הקשורות בשחקן, כך שתהא זכאית למחצית מכל תשלום שישולם לשחקן ו/או מי מטעמו בגין דמי העברה ו/או דמי השאלה, למעט ככל שהשחקן ישתחרר בהתאם לסעיף 25.1 לעיל.

10. הקבוצה תעשה ככל יכולתה על מנת לקדם את השחקן ובכלל כך, תשתף את השחקן בכל פרויקט לקידום כדורגלנים צעירים במסגרתה, תאפשר לשחקן להתאמן בחדר כושר ותפעל ככל יכולתה לשילובו בקבוצה הבוגרת.

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יכולים לעשות צעד משמעותי בדרך לאליפות. סוזה/קובי אליהו

בתוך כך, מכבי תל אביב המשיכה היום (שבת) בהכנות לקראת משחק העונה נגד הפועל באר שבע ביום שני וקיימה אימון נוסף בקרית שלום. הצהובים מודעים לעובדה שניצחון יפתח פער של שמונה נקודות בראשות הטבלה, דבר שיקרב משמעותית את הקבוצה לאליפות שנייה ברציפות שכן לאחר המשחק ישארו עוד שמונה משחקים בלבד לסיום העונה.

למעט ראדה פריצה המורחק, יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן פאולו סוזה שעשוי לערוך שינוי אחד או שניים לעומת הדרבי במחזור הקודם. יואב זיו, דור מיכה ומהראן ראדי שלא פתחו בדרבי עשויים לקבל הפעם את חולצת ההרכב.

"אנחנו רגועים מאוד לקראת המשחק כי אנחנו משחקים בבית ומובילים את הטבלה", אמר שחקן בקבוצה. "אולי באר שבע צריכה להיות מודאגת כי ניצחון שלנו וזה כנראה יהיה גמור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully